Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
NoSmokeNoFun
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 09 сеп 2014 12:53
Автомобил:
Двигател:

Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот NoSmokeNoFun » Вто 09 сеп 2014 13:34


Здравейте приятели! Да ви се оплача и аз.. :icon_sad Карам Голф4 1.9тди 110к.с., и от доста време наблюдавам колата и понякога не надува турбото,както трябва според мен(правя съотношение,от това как преди вървеше и сега), а се мъчи,но не излиза турбината в авариен режим.Попринцип ми го прави на 3та предавка при изрязване и опъва до 3500 оборота след това,направо спира мощността на колата и оборотите започват да вървят супер бавно(все едно е вече на максимални обороти),но понякога не го прави това. От скоро ми направи впечатление,че и на 5та предавка(почти винаги го прави) опъва от 2500 оборота(като надуе турбото добре)вече има мощност,но само до 3200 оборота и след това пак забива моцуната и пак едвам,едвам набира даже нацяло се губи мощността на колата..
Ако можете помагайте от какво може да е,някой ми казват,че е клапана N75,други от "уестгейта",наскоро махнах катализатора с намерение,че той е причината,но не.. :question :question
Благодаря ви предварително !




Потребителски аватар
ext2
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 20 авг 2014 11:04
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот ext2 » Сря 10 сеп 2014 10:18


Колега, имах същия проблем.Смених Н75 (акулатор-чисто нов 170лв.) започна да го прави по рядко и в по висои обороти,(казаха ми от променливата геометрия)закарах колата в GR TURBO Разлог,срещу 130лв.- сваляне, чистене на турбината, качване и колата се оправи!Успех :beer


NoSmokeNoFun
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 09 сеп 2014 12:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот NoSmokeNoFun » Сря 10 сеп 2014 14:07


Мерси приятел,ще видя сега от някаде да намеря такъв клапан да сложа да пробвам дали ще се оправи..Казаха ми също,че може да е дебитомера и мисля да видя и един дибитомер да пробвам ако не провърви с Н75..

Последна промяна от IvanMan на Сря 10 сеп 2014 17:23, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!


Потребителски аватар
ext2
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 20 авг 2014 11:04
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот ext2 » Сря 10 сеп 2014 21:49


Откачи дебитомер и си направи тест, ако усетиш промяна търси нов дебитомер! :love.vwclub


NoSmokeNoFun
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 09 сеп 2014 12:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот NoSmokeNoFun » Сря 10 сеп 2014 23:17


Колега,направих тест,но не усетих разлика ?! :gruebel :neutral


Потребителски аватар
ext2
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 20 авг 2014 11:04
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот ext2 » Чет 11 сеп 2014 9:47


Лично за мен, без да ти натрапвам мнението си ти е запекла променливата геометрия, аз когато откачих дебитомера даже вървеше по-малко! Но ако ходиш на майстор за турбото гледай да е някой, който се занимава с това да не е и тенекиджия същевременно! Успех


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8290
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот Stivi » Чет 11 сеп 2014 13:27


Щом при разкачен дебитомер няма разлика във вървенето почвай да търсиш оферти за такъв :exclaim Естествено ако имаш възможност да вземеш от някой работещ дебитомер за един тест ще е най-добре !


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот lz2aii » Чет 11 сеп 2014 15:07


ext2 написа:Откачи дебитомер и си направи тест, ако усетиш промяна търси нов дебитомер! :love.vwclub


Не претендирам, че разбирам много, но мисля, че е точно обратното. То иначе ако няма разлика, за какъв чеп са го сложили там?!?!?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот nasko1978 » Чет 11 сеп 2014 15:20


Stivi го е написал правилно,но трябва да четете повече! :c020

Най-добре е да се направи диагностика!


Zinoto
Мнения: 1872
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот Zinoto » Чет 11 сеп 2014 17:15


То ако ставаше само с четене по форумите..., на който му е в кръвта и мисли да, но иначе. По темата, това са си симптоми точно на умиращ дебитомер.

Последна промяна от IvanMan на Чет 11 сеп 2014 21:11, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8290
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот Stivi » Чет 11 сеп 2014 17:56


Бе ясно е че само с четене на форумите не става,но доста проблеми съм си решил и ядове спестил точно с такова четене :beer


Потребителски аватар
ext2
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 20 авг 2014 11:04
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот ext2 » Чет 11 сеп 2014 18:00


lz2aii написа:
ext2 написа:Откачи дебитомер и си направи тест, ако усетиш промяна търси нов дебитомер! :love.vwclub


Не претендирам, че разбирам много, но мисля, че е точно обратното. То иначе ако няма разлика, за какъв чеп са го сложили там?!?!?

Може и аз да съм в грешка>>>


Zinoto
Мнения: 1872
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот Zinoto » Чет 11 сеп 2014 19:53


Stivi написа:Бе ясно е че само с четене на форумите не става,но доста проблеми съм си решил и ядове спестил точно с такова четене :beer

Не съм имал предвид теб, ти си от изключенията, които извличат полза от форума и едновременно са полезни на останалите. :smile


NoSmokeNoFun
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 09 сеп 2014 12:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот NoSmokeNoFun » Сря 17 сеп 2014 19:19


Приятели,днес сложих за проба друг дебитомер и се усети разлика във вървежа и в самото изфорсирване на двигателя,много по ряско и динамично стана..,но сякаш,не е решен проблема на цяло... :neutral
А и да попитам клапана на турбото (уестгейт/акулатор),трябва ли да има ход на движение при неработещ двигател,защото моя стои твърд и проблем ли е това ? :gruebel
Благодаря ! :th_up


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото

Мнениеот lz2aii » Вто 23 сеп 2014 8:38


Щом има разлика в положителна посока с друг дебитомер, вероятно част от проблемите идват от него. Лоста на актуатора, при изгасен двигател при мен не се движи на ръка и се намира в най-долното си положение. При запалване се изтегля самичък нагоре.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта