Здравейте приятели! Да ви се оплача и аз.. Карам Голф4 1.9тди 110к.с., и от доста време наблюдавам колата и понякога не надува турбото,както трябва според мен(правя съотношение,от това как преди вървеше и сега), а се мъчи,но не излиза турбината в авариен режим.Попринцип ми го прави на 3та предавка при изрязване и опъва до 3500 оборота след това,направо спира мощността на колата и оборотите започват да вървят супер бавно(все едно е вече на максимални обороти),но понякога не го прави това. От скоро ми направи впечатление,че и на 5та предавка(почти винаги го прави) опъва от 2500 оборота(като надуе турбото добре)вече има мощност,но само до 3200 оборота и след това пак забива моцуната и пак едвам,едвам набира даже нацяло се губи мощността на колата..
Ако можете помагайте от какво може да е,някой ми казват,че е клапана N75,други от "уестгейта",наскоро махнах катализатора с намерение,че той е причината,но не..
Благодаря ви предварително !
Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
- ext2
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 20 авг 2014 11:04
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Колега, имах същия проблем.Смених Н75 (акулатор-чисто нов 170лв.) започна да го прави по рядко и в по висои обороти,(казаха ми от променливата геометрия)закарах колата в GR TURBO Разлог,срещу 130лв.- сваляне, чистене на турбината, качване и колата се оправи!Успех
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 09 сеп 2014 12:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Мерси приятел,ще видя сега от някаде да намеря такъв клапан да сложа да пробвам дали ще се оправи..Казаха ми също,че може да е дебитомера и мисля да видя и един дибитомер да пробвам ако не провърви с Н75..
Последна промяна от IvanMan на Сря 10 сеп 2014 17:23, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
- ext2
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 20 авг 2014 11:04
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Откачи дебитомер и си направи тест, ако усетиш промяна търси нов дебитомер!
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 09 сеп 2014 12:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Колега,направих тест,но не усетих разлика ?!
- ext2
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 20 авг 2014 11:04
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Лично за мен, без да ти натрапвам мнението си ти е запекла променливата геометрия, аз когато откачих дебитомера даже вървеше по-малко! Но ако ходиш на майстор за турбото гледай да е някой, който се занимава с това да не е и тенекиджия същевременно! Успех
- Stivi
- Мнения: 8290
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Щом при разкачен дебитомер няма разлика във вървенето почвай да търсиш оферти за такъв Естествено ако имаш възможност да вземеш от някой работещ дебитомер за един тест ще е най-добре !
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
ext2 написа:Откачи дебитомер и си направи тест, ако усетиш промяна търси нов дебитомер!
Не претендирам, че разбирам много, но мисля, че е точно обратното. То иначе ако няма разлика, за какъв чеп са го сложили там?!?!?
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Stivi го е написал правилно,но трябва да четете повече!
Най-добре е да се направи диагностика!
Най-добре е да се направи диагностика!
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
То ако ставаше само с четене по форумите..., на който му е в кръвта и мисли да, но иначе. По темата, това са си симптоми точно на умиращ дебитомер.
Последна промяна от IvanMan на Чет 11 сеп 2014 21:11, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
- Stivi
- Мнения: 8290
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Бе ясно е че само с четене на форумите не става,но доста проблеми съм си решил и ядове спестил точно с такова четене
- ext2
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 20 авг 2014 11:04
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
lz2aii написа:ext2 написа:Откачи дебитомер и си направи тест, ако усетиш промяна търси нов дебитомер!
Не претендирам, че разбирам много, но мисля, че е точно обратното. То иначе ако няма разлика, за какъв чеп са го сложили там?!?!?
Може и аз да съм в грешка>>>
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Stivi написа:Бе ясно е че само с четене на форумите не става,но доста проблеми съм си решил и ядове спестил точно с такова четене
Не съм имал предвид теб, ти си от изключенията, които извличат полза от форума и едновременно са полезни на останалите.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 09 сеп 2014 12:53
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Приятели,днес сложих за проба друг дебитомер и се усети разлика във вървежа и в самото изфорсирване на двигателя,много по ряско и динамично стана..,но сякаш,не е решен проблема на цяло...
А и да попитам клапана на турбото (уестгейт/акулатор),трябва ли да има ход на движение при неработещ двигател,защото моя стои твърд и проблем ли е това ?
Благодаря !
А и да попитам клапана на турбото (уестгейт/акулатор),трябва ли да има ход на движение при неработещ двигател,защото моя стои твърд и проблем ли е това ?
Благодаря !
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Голф4 1.9тди 110к.с. Проблем при надуване на турбото
Щом има разлика в положителна посока с друг дебитомер, вероятно част от проблемите идват от него. Лоста на актуатора, при изгасен двигател при мен не се движи на ръка и се намира в най-долното си положение. При запалване се изтегля самичък нагоре.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 34 госта