


Голф 4 1.9 TDI 110 проблем с педала на газта
- tsvetomir_spasov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 17 дек 2012 19:54
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI 110 hp
- Двигател: ASV 2001
- Местоположение: София
Голф 4 1.9 TDI 110 проблем с педала на газта
Здравейте колеги имам следния проблем, когато карам и изведнъж спира да подава газ и оборотите забиват на 1200 и колкото и да натискам педала на газта няма резултат. Закачихме я на комп и излезе грешка 18047 Accelerator pedal sensor ! За смяна ли е педала на газта ? Благодаря предварително !
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с педала на газта Голф 4 1.9 TDI 110
Ако няма проблем по инсталацията, Да.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с педала на газта Голф 4 1.9 TDI 110
Копирам си писаниците от друга тема по същия казус:
1.При мен се получи същия проблем, с тази разлика, че сигнализацията за свещите започна да мига и двигателя влезе в авариен режим - замръзна на 1200 оборота.
Прибрах се криво-ляво и закачих веднага ВагКома.
резултата :
1 Fault Found:
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185)
P1639 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
демек - сигнала от педала за газта нещо не се харесва на компа.
Поръчах нов, но докато дойде си оправих моя (по тема от този уникален форум)и за сега вече около 2000км. бачка.
Чакам го пак да се скапе да сложа новия.
2.При мен повредата се оказа самия педал за газта.
Той представлява един вид реостат с графитни пътечки и много финни плъзгачи.
Съвсем леко огънах плъзгачите към тези пътечки, защото ми се стори, че не дават добър контакт и така, както писах по-горе за сега е добре.
Ако при теб се окаже същия дефект и решиш да отваряш педала, бъди много внимателен и обезателно си отбележи положението при което е бил фабрично сглобен, защото има възможност за промяня положението на капачето с графитните пътечки спрямо плъзгачите, и от там следва пак грешно подаван сигнал към компа на колата.
Но първо, задължително диагностика за установяване на причината.
Ако грешката е като при мен е възможно и лош контакт в буксата на педала, но това само ако ти покаже същата грешка, затова мнението ми е първо диагностика.
------------------------------------------------------
Така... та на въпроса ти:
Може и да се поправи /личен опит/, но се работи много финно, както със зрънце на дамска гръд. И обезателно си бележи положението на капачето спрямо корпуса, защото то има възможност да се регулира.
Целта след отварянето е лееекинко огъване на плъзгачите към графитените пътечки.После сглабяне
Ако няма ефект - графиа от пътечките е изтрит и нов педал.
И да не даваш повече от 20-30 лв. на моргаджиите за педал втора употреба.
Твоят е този: 1J1 721 503 H DIESEL HS HLO
Успех
1.При мен се получи същия проблем, с тази разлика, че сигнализацията за свещите започна да мига и двигателя влезе в авариен режим - замръзна на 1200 оборота.
Прибрах се криво-ляво и закачих веднага ВагКома.
резултата :
1 Fault Found:
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185)
P1639 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
демек - сигнала от педала за газта нещо не се харесва на компа.
Поръчах нов, но докато дойде си оправих моя (по тема от този уникален форум)и за сега вече около 2000км. бачка.
Чакам го пак да се скапе да сложа новия.
2.При мен повредата се оказа самия педал за газта.
Той представлява един вид реостат с графитни пътечки и много финни плъзгачи.
Съвсем леко огънах плъзгачите към тези пътечки, защото ми се стори, че не дават добър контакт и така, както писах по-горе за сега е добре.
Ако при теб се окаже същия дефект и решиш да отваряш педала, бъди много внимателен и обезателно си отбележи положението при което е бил фабрично сглобен, защото има възможност за промяня положението на капачето с графитните пътечки спрямо плъзгачите, и от там следва пак грешно подаван сигнал към компа на колата.
Но първо, задължително диагностика за установяване на причината.
Ако грешката е като при мен е възможно и лош контакт в буксата на педала, но това само ако ти покаже същата грешка, затова мнението ми е първо диагностика.
------------------------------------------------------
Така... та на въпроса ти:
Може и да се поправи /личен опит/, но се работи много финно, както със зрънце на дамска гръд. И обезателно си бележи положението на капачето спрямо корпуса, защото то има възможност да се регулира.
Целта след отварянето е лееекинко огъване на плъзгачите към графитените пътечки.После сглабяне
Ако няма ефект - графиа от пътечките е изтрит и нов педал.
И да не даваш повече от 20-30 лв. на моргаджиите за педал втора употреба.
Твоят е този: 1J1 721 503 H DIESEL HS HLO
Успех
- tsvetomir_spasov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 17 дек 2012 19:54
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI 110 hp
- Двигател: ASV 2001
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 TDI 110 проблем с педала на газта
Благодаря ви колеги, смених педала и вече всичко е ок :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58, nogopechen и 70 госта