Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
Пичове аз имам пасат б5 131 кс всички вибрации и тресене изчезна след смяна на разпределителен вал и повдигачи които имаха отвори при това на ваг всичко е ок защото проблема е механичун
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
Здравейте,
Аз минах през смяна на Lemfoerder поръчани от Германия, но смея да кажа че всички тампони различни от оригинално вградените (с оригинална щамповка) внасят доста и най-разнообразни вибрации в автомобила. Предни седалки, волан, педали, арматурно табло, всички огледала, предни стъкла в спуснато положение. Разбира се в някои случаи причина за тези вибрации далеч не са само тампоните на двигателя, но при мен всички вибрации се оказаха изцяло заради тях.
От четеното по форуми и уеб страниците на продавачи на авточасти бях останал с убеждение че ляв и десен тампон са еквивалентни с разлика гумения капак който служи за предпазване от разлив на масло. На практика обаче се оказва, че левия има леко по различна конструкция (малко по-издължен конус на гуменото съединение). За щастие това обаче е тампона който понася по-малко амортизация, тъй като при форсирането си надлъжният двигател "блъска" основно в десния тампон. Поради това десният е и основно този който се чупи в металната си основа или се пука в гуменото съединение и протича.
В края на краищата махнах Lemfoerder-а и върнах стария ляв тампон, а сменихме само десния протекъл. Сложих втора употреба от бензиново ауди в чудесно състояние (абсолютно идентичен с моя десен) и нещата заспаха. Преди смяната по време на палене и спиране колата се заклащаше повече но след старт нямаше никакви вибрации, сега като сменихме десния заклащането изчезна като се запази липсата на вибрации след запалване.
Аз минах през смяна на Lemfoerder поръчани от Германия, но смея да кажа че всички тампони различни от оригинално вградените (с оригинална щамповка) внасят доста и най-разнообразни вибрации в автомобила. Предни седалки, волан, педали, арматурно табло, всички огледала, предни стъкла в спуснато положение. Разбира се в някои случаи причина за тези вибрации далеч не са само тампоните на двигателя, но при мен всички вибрации се оказаха изцяло заради тях.
От четеното по форуми и уеб страниците на продавачи на авточасти бях останал с убеждение че ляв и десен тампон са еквивалентни с разлика гумения капак който служи за предпазване от разлив на масло. На практика обаче се оказва, че левия има леко по различна конструкция (малко по-издължен конус на гуменото съединение). За щастие това обаче е тампона който понася по-малко амортизация, тъй като при форсирането си надлъжният двигател "блъска" основно в десния тампон. Поради това десният е и основно този който се чупи в металната си основа или се пука в гуменото съединение и протича.
В края на краищата махнах Lemfoerder-а и върнах стария ляв тампон, а сменихме само десния протекъл. Сложих втора употреба от бензиново ауди в чудесно състояние (абсолютно идентичен с моя десен) и нещата заспаха. Преди смяната по време на палене и спиране колата се заклащаше повече но след старт нямаше никакви вибрации, сега като сменихме десния заклащането изчезна като се запази липсата на вибрации след запалване.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
Колега,разлика между десен и ляв няма,пред мене са оригиналните тампони на двигателя и даже номерата на левия и десния са написани един под друг заедно на всеки един тампон от двата поотделно.
Не шашкай хората,аз подмениха оригиналните с два леви феби и засега се ядва,първите 2-3 хиляди километра обаче колата наистина много вибрираше,сега обаче нещата се понаместиха и почти не намирам разлика от преди смяната в лека полза на оригинала разбира се ,но цената на два нови тампона ми излезе 80лв двата а не 500.
Не шашкай хората,аз подмениха оригиналните с два леви феби и засега се ядва,първите 2-3 хиляди километра обаче колата наистина много вибрираше,сега обаче нещата се понаместиха и почти не намирам разлика от преди смяната в лека полза на оригинала разбира се ,но цената на два нови тампона ми излезе 80лв двата а не 500.
- fichtenweg
- Мнения: 702
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: София
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
Не смея да твърдя, че разлика в тампоните има за всички мотори но при моя разлика имаше. Съжалявам че не ги снимах.
Абсолютно, разликата в цената на нови оригинални и останалите нови е главозамайваща, обаче на мен не ми се чака да минавам няколко хиляди км.
А и с мнението си не съветвам хората да слагат непременно само оригинал, било то нови или втора употреба. Идеята е всеки да може да направи по-информирано решение с очакван резултат.
Не е драма с вибрации, но на когото не му понасят по-добре да не си прави труда да слага различно от оригинал. Въпрос на личен толеранс.
Абсолютно, разликата в цената на нови оригинални и останалите нови е главозамайваща, обаче на мен не ми се чака да минавам няколко хиляди км.
А и с мнението си не съветвам хората да слагат непременно само оригинал, било то нови или втора употреба. Идеята е всеки да може да направи по-информирано решение с очакван резултат.
Не е драма с вибрации, но на когото не му понасят по-добре да не си прави труда да слага различно от оригинал. Въпрос на личен толеранс.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
И в крайна сметка кои марки тампони са препоръчителни?
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
Аз си поръчах от " Еуратек" десния. Неудобството е че се чака доставка. Преди месец взех левия, но го имаше наличен.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
Цени да споделиш?
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
Zdravko Zankov написа:Цени да споделиш?
175лв.- ляво
186лв- дясно
Това са Г4, AHF
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
Благодаря.
По принцип питах за Пасат.
Но предполагам,че цените са подобни.
По принцип питах за Пасат.
Но предполагам,че цените са подобни.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
За Пасата ако не се лъжа бяха 290 на 240 лв.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б 5.5 2003г 1.9 тди АВФ смяна на тампони на двигател
Ники,
Освен оригинални, какви други ще препоръчаш?
Благодаря предварително.
Освен оригинални, какви други ще препоръчаш?
Благодаря предварително.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта