1Z какъв по-здрав съединител ?
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
1Z какъв по-здрав съединител ?
От много време се правя че проблема не съществува но вече е крайно време да го сменям.Има ли разлика в комплектите за 1Z и ABF от колеги съм чувал че на ABF-a е с по силен притискател,според магазинерите няма разлика.Целта ми е да не приплъзва защото имам чувството че дори и след смяната бързо ще пробуксува.Колата е с чип и дюзи 0.205 и е комби,силата идва много рязко от ниски обороти и това е пагубното.Какви са като цяло вариантите за този мотор???И от кое сте по доволни като марка Sachs или Luk ?
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
Ако си с надлъжно разположен двигател, идеалния избор е от Ауди S2.......но трябва престъргване на маховика на 240мм.
Аз съм с такъв на Закс на пасат Б5 афн и твърд маовик от 1Z и съм много доволен.
ПС:ако имаш интерес мога да дам номерата на притискателен феродов диск
Аз съм с такъв на Закс на пасат Б5 афн и твърд маовик от 1Z и съм много доволен.
ПС:ако имаш интерес мога да дам номерата на притискателен феродов диск
- danielstoqnov
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 110 +
- Местоположение: Варна
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
Аз съм с голф 4 тди 110+чип и от 5 месеца съм с комплект от абф на LUK и съм много доволен,захапва доста добре не знам колко ще ме изкара,но за момента е супер
П.П Също така съм и с маховик от абф,но мисля че няма разлика 1з,абф и г60
П.П Също така съм и с маховик от абф,но мисля че няма разлика 1з,абф и г60
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
За голф 3ка става въпрос.
Значи все пак има разлика в съединителя на 1z и ABF
Значи все пак има разлика в съединителя на 1z и ABF
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
Керамика си направи тогава да нямаш проблеми
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
hip-hopotam написа:За голф 3ка става въпрос.
Значи все пак има разлика в съединителя на 1z и ABF
Няма, еднакви са в купето на голф 3
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
Отзиви след смяната на съединителя? Каква марка избра?
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
Комплект ЛУК някъде декември го смених.До сега съм минал над 10 000км.Проблеми нямам,няма тресене на полусъединител,няма шумове,няма преплъзване.Цаката е да не се дава пълната газ на ниски обороти и висока предавка,защото ако не е съединителя то скоростната кутия ще аварира.Съединителя е от ТЕХ-КО стандартен за автомобила,това което свалих от колата беше феродо на 50% и притискател втора употреба,някой в Германия беше написал с маркер Golf 3 TDI на него.
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
И аз купих ЛуК вчера, доставиха ми го със счупена закопчалка(едната от двете) на аксиалния лагер и се наложи да я лепя. Тези дни ще го сменявам , когато се освободи майстора .
Има ли някаква особеност при смяната, за момента съм планувал смяната при кварталния майстор или да търся от форумните специалисти?
Има ли някаква особеност при смяната, за момента съм планувал смяната при кварталния майстор или да търся от форумните специалисти?
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
Защо не го върнеш в магазина да ти дадат здрав комплект.
Смяната на този съединител е рутинна операция за средностатистическия автомонтьор.
Смяната на този съединител е рутинна операция за средностатистическия автомонтьор.
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
Не играело съществена роля зъбчето и не му било проблем веднъж като се монтира съединителя, това беше отговора.
Аз не съм на това мнение, за това си го залепих.
Направено е доста финно и се чудя дали да не го усиля малко от вътрешната страна.
Подобни закопчалки и друг път се чупят при транспорт, когато не са опаковани подходящо.
Аз не съм на това мнение, за това си го залепих.
Направено е доста финно и се чудя дали да не го усиля малко от вътрешната страна.
Подобни закопчалки и друг път се чупят при транспорт, когато не са опаковани подходящо.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
- Автомобил: Audi A4 Avant AFN
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
hip-hopotam написа:Комплект ЛУК някъде декември го смених.До сега съм минал над 10 000км.Проблеми нямам,няма тресене на полусъединител,няма шумове,няма преплъзване.Цаката е да не се дава пълната газ на ниски обороти и висока предавка,защото ако не е съединителя то скоростната кутия ще аварира.Съединителя е от ТЕХ-КО стандартен за автомобила,това което свалих от колата беше феродо на 50% и притискател втора употреба,някой в Германия беше написал с маркер Golf 3 TDI на него.
Какво имаш предвид под авариране? И какво става като се дава пълна газ на ниски обороти и висока предавка??
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
SpeedyMan написа:hip-hopotam написа:....Цаката е да не се дава пълната газ на ниски обороти и висока предавка,защото ако не е съединителя то скоростната кутия ще аварира......
Какво имаш предвид под авариране? И какво става като се дава пълна газ на ниски обороти и висока предавка??
Под авариране явно се има предвид преминаване към следващата скоростна кутия .
Когато искаш ускорение от колата при висока предавка, ниски обороти (1800-2000) и максимална газ, двигателя прави за теб всичко което може. А при ниски обороти го може единствено с висок въртящ момент и максимално натоварване на скоростната кутия, особенно непосредствено след първичния вал. Ако ускоряваш на по-ниска предавка и по-високи обороти, за същия ефект, който очакваш (ускорение), двигателя може да се "поотпусне" малко с по-нисък въртящ момент за сметка на оборотите. Но към вторичния вал на скоростната кутия и диференциала натоварването си е същото (ако искаш същото ускорение). Освен това ако си на по-ниска предавка, ще искаш още по-голямо ускорение и пак ще си натиснал газта до край, на скоростната кутия ще и' е даже по-зле.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
- Автомобил: Audi A4 Avant AFN
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
Колега, след като си купих чисто нов SACHS демпферен маховик, притискател, феродов, лагер и изкараха едно ходене до Бургас и обратно и започна да клати мотора при падане на оборотите. Сложих си стария маховик (който има много по-малко луфт от новия след 1000 км.), наковах си феродо и карам с комплекта който дойде колата (А4 AFN).
Оглеждам се за вариант с твърд маховик - явно на пазара е пълно с рециклажи или каквото е там и аз съм се набутал с такъв. (Цените са 2 пъти по-евтини от колкото на Мерцедес бензинка 136 коня SACHS/LUK и не би трябвало да е така ако са нови и качествени)
Единия вариант е VALEO комплект за конверсия, другия е да вземам от 1Z на SACHS/LUK и т.н.
Доста хора карат със SMF и не са се оплакали.
Оглеждам се за вариант с твърд маховик - явно на пазара е пълно с рециклажи или каквото е там и аз съм се набутал с такъв. (Цените са 2 пъти по-евтини от колкото на Мерцедес бензинка 136 коня SACHS/LUK и не би трябвало да е така ако са нови и качествени)
Единия вариант е VALEO комплект за конверсия, другия е да вземам от 1Z на SACHS/LUK и т.н.
Доста хора карат със SMF и не са се оплакали.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?
Аз на голф 4 1.9 тди Ahf мотор съм със съединител на Sash от 1z , колата ми е и с чип и въпреки това си държи без проблеми , не знам как на колегата с 1z и чип му е слаб ... Моята даде 144 к.с. на диното и около 300 н.м. . Казват , че на Sash държат на повече нютони съединителите и за това си взех такъв аз , нищо че е малко по - скъп .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта