1Z какъв по-здрав съединител ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот hip-hopotam » Сря 29 окт 2014 22:26


От много време се правя че проблема не съществува но вече е крайно време да го сменям.Има ли разлика в комплектите за 1Z и ABF от колеги съм чувал че на ABF-a е с по силен притискател,според магазинерите няма разлика.Целта ми е да не приплъзва защото имам чувството че дори и след смяната бързо ще пробуксува.Колата е с чип и дюзи 0.205 и е комби,силата идва много рязко от ниски обороти и това е пагубното.Какви са като цяло вариантите за този мотор???И от кое сте по доволни като марка Sachs или Luk ?




Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот svere » Съб 01 ное 2014 9:30


Ако си с надлъжно разположен двигател, идеалния избор е от Ауди S2.......но трябва престъргване на маховика на 240мм.
Аз съм с такъв на Закс на пасат Б5 афн и твърд маовик от 1Z и съм много доволен.

ПС:ако имаш интерес мога да дам номерата на притискателен феродов диск


Потребителски аватар
danielstoqnov
Мнения: 74
Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 110 +
Местоположение: Варна

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот danielstoqnov » Съб 01 ное 2014 23:56


Аз съм с голф 4 тди 110+чип и от 5 месеца съм с комплект от абф на LUK и съм много доволен,захапва доста добре не знам колко ще ме изкара,но за момента е супер :th_up
П.П Също така съм и с маховик от абф,но мисля че няма разлика 1з,абф и г60


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот hip-hopotam » Нед 02 ное 2014 2:35


За голф 3ка става въпрос.
Значи все пак има разлика в съединителя на 1z и ABF


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот mastersound » Чет 06 ное 2014 21:21


Керамика си направи тогава да нямаш проблеми :th_up


Потребителски аватар
batko_miro
Мнения: 1636
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
Автомобил: VW Golf
Двигател: CHGA 2010
Местоположение: София

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот batko_miro » Чет 06 ное 2014 21:46


hip-hopotam написа:За голф 3ка става въпрос.
Значи все пак има разлика в съединителя на 1z и ABF

Няма, еднакви са в купето на голф 3 :th_up


Потребителски аватар
skydiver_pd
Мнения: 199
Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1z 95
Местоположение: София

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот skydiver_pd » Сря 08 юли 2015 22:41


Отзиви след смяната на съединителя? Каква марка избра?


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот hip-hopotam » Сря 08 юли 2015 22:53


Комплект ЛУК някъде декември го смених.До сега съм минал над 10 000км.Проблеми нямам,няма тресене на полусъединител,няма шумове,няма преплъзване.Цаката е да не се дава пълната газ на ниски обороти и висока предавка,защото ако не е съединителя то скоростната кутия ще аварира.Съединителя е от ТЕХ-КО стандартен за автомобила,това което свалих от колата беше феродо на 50% и притискател втора употреба,някой в Германия беше написал с маркер Golf 3 TDI на него.


Потребителски аватар
skydiver_pd
Мнения: 199
Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1z 95
Местоположение: София

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот skydiver_pd » Чет 09 юли 2015 22:51


И аз купих ЛуК вчера, доставиха ми го със счупена закопчалка(едната от двете) на аксиалния лагер и се наложи да я лепя. Тези дни ще го сменявам , когато се освободи майстора :rolleyes.
Има ли някаква особеност при смяната, за момента съм планувал смяната при кварталния майстор или да търся от форумните специалисти?


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот hip-hopotam » Чет 09 юли 2015 23:15


Защо не го върнеш в магазина да ти дадат здрав комплект.
Смяната на този съединител е рутинна операция за средностатистическия автомонтьор.


Потребителски аватар
skydiver_pd
Мнения: 199
Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1z 95
Местоположение: София

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот skydiver_pd » Пет 10 юли 2015 7:55


Не играело съществена роля зъбчето и не му било проблем веднъж като се монтира съединителя, това беше отговора.
Аз не съм на това мнение, за това си го залепих.
Направено е доста финно и се чудя дали да не го усиля малко от вътрешната страна.
Подобни закопчалки и друг път се чупят при транспорт, когато не са опаковани подходящо.
Прикачени файлове
20150708_174708.jpg
Счупено
20150709_080619.jpg
Залепено


SpeedyMan
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
Автомобил: Audi A4 Avant AFN
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот SpeedyMan » Нед 31 дек 2017 21:17


hip-hopotam написа:Комплект ЛУК някъде декември го смених.До сега съм минал над 10 000км.Проблеми нямам,няма тресене на полусъединител,няма шумове,няма преплъзване.Цаката е да не се дава пълната газ на ниски обороти и висока предавка,защото ако не е съединителя то скоростната кутия ще аварира.Съединителя е от ТЕХ-КО стандартен за автомобила,това което свалих от колата беше феродо на 50% и притискател втора употреба,някой в Германия беше написал с маркер Golf 3 TDI на него.

Какво имаш предвид под авариране? И какво става като се дава пълна газ на ниски обороти и висока предавка??


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4933
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот milmar » Вто 02 яну 2018 10:26


SpeedyMan написа:
hip-hopotam написа:....Цаката е да не се дава пълната газ на ниски обороти и висока предавка,защото ако не е съединителя то скоростната кутия ще аварира......

Какво имаш предвид под авариране? И какво става като се дава пълна газ на ниски обороти и висока предавка??

Под авариране явно се има предвид преминаване към следващата скоростна кутия :biggrin .
Когато искаш ускорение от колата при висока предавка, ниски обороти (1800-2000) и максимална газ, двигателя прави за теб всичко което може. А при ниски обороти го може единствено с висок въртящ момент и максимално натоварване на скоростната кутия, особенно непосредствено след първичния вал. Ако ускоряваш на по-ниска предавка и по-високи обороти, за същия ефект, който очакваш (ускорение), двигателя може да се "поотпусне" малко с по-нисък въртящ момент за сметка на оборотите. Но към вторичния вал на скоростната кутия и диференциала натоварването си е същото (ако искаш същото ускорение). Освен това ако си на по-ниска предавка, ще искаш още по-голямо ускорение и пак ще си натиснал газта до край, на скоростната кутия ще и' е даже по-зле.


SpeedyMan
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 20 авг 2007 6:49
Автомобил: Audi A4 Avant AFN
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот SpeedyMan » Вто 02 яну 2018 11:06


Колега, след като си купих чисто нов SACHS демпферен маховик, притискател, феродов, лагер и изкараха едно ходене до Бургас и обратно и започна да клати мотора при падане на оборотите. Сложих си стария маховик (който има много по-малко луфт от новия след 1000 км.), наковах си феродо и карам с комплекта който дойде колата (А4 AFN).
Оглеждам се за вариант с твърд маховик - явно на пазара е пълно с рециклажи или каквото е там и аз съм се набутал с такъв. (Цените са 2 пъти по-евтини от колкото на Мерцедес бензинка 136 коня SACHS/LUK и не би трябвало да е така ако са нови и качествени)

Единия вариант е VALEO комплект за конверсия, другия е да вземам от 1Z на SACHS/LUK и т.н.
Доста хора карат със SMF и не са се оплакали.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1Z какъв по-здрав съединител ?

Мнениеот Milanski » Вто 02 яну 2018 23:15


Аз на голф 4 1.9 тди Ahf мотор съм със съединител на Sash от 1z , колата ми е и с чип и въпреки това си държи без проблеми , не знам как на колегата с 1z и чип му е слаб ... Моята даде 144 к.с. на диното и около 300 н.м. . Казват , че на Sash държат на повече нютони съединителите и за това си взех такъв аз , нищо че е малко по - скъп .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: toptodor и 181 госта