Bora TDI PD губи много вода. Няма видим теч и не е глава

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
J.clarckson
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
Автомобил: VW golf mk5
Двигател: ТДИ

Re: Bora TDI PD губи много вода. Няма видим теч и не е глава

Мнениеот J.clarckson » Чет 26 ное 2015 18:54


Извинявам се че се възползвам от темата на колегата ама понеже и аз имах проблем с теч до вчера оказа се една пласмасова трабичка. Та по въпроса сипаха антифриз AN-SF 12+ става ли за този мотор (1,9 тди пд 105кс)
и наистина ли тези мотори се обезвъздушават сами




maladec
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: Bora TDI PD губи много вода. Няма видим теч и не е глава

Мнениеот maladec » Пет 27 ное 2015 13:09


Предполагам говориш за "I.G.A.T. ANTIFREEZE AN-SF 12 PLUS- VW TL-774 F (G12+)" от евро07 . Той е с спецификация VW TL-774 F(G12 plus) и е подходящ . Няма значение от марката и модела ( при оригинални такива ) , гледай описанието да съдържа G12 или G12 + .На капачката на разширителния съд пише G12 . Такъв ползвай .
Не знам нищо за целта на занятието ( доливане или изцяло подмяна . ) При подмяна гледай да източиш възможно повече антифриз . Редно е да източиш и блока .
Поздрави и успех .


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Bora TDI PD губи много вода. Няма видим теч и не е глава

Мнениеот leonardo_vd » Вто 26 сеп 2017 17:40


maladec написа:
J.clarckson написа:Тая кола как подяволите е карана чак спукана глава пък даже и спукан блок , стига бе хора все пак това е 1,9ТДИ синонимът на надежност . Често ли се случва това с спукването , че аз за пръв път чувам за такова нещо при тези двигатели. :question :bowdown


Колата се кара безпроблемно 20 000 км ( да 20 ) . С блок от Англичанка на 100 000 мили . Направо цялото долнище с буталата и всичко . Хонихга беше повече от перфектен . Лагерите 6 . Не се сдържах като го видях в такова състояние и веднага го натоварих в колата . Обявиха ми цена от 400 лв и даже и не съм се пазарил . Главата също е на малко километри (дюзите не бяха разбили леглата )
Относно за пукането на главата : не не не . Не пукат глави и блокове . Възможно е на някой колега да му се е случили , но това не е детска болест .
Лично моята версия е : Открадната глава ( "новата спукана " беше със сериозно разбити легла на дюзите .) е на прекалено много километри . После идва некомпетентност на майстора и резултата е спукан блок . Няма човек който да ме убеди , че си идвам от Германия без проблем с кола на 140 -160 к (не помня вече), със сервизни документи и когато ме няма започват главоболия и всичко това е от колата . Сега като съм си тук и лично аз си правя нещата , защо няма проблем ?

Малко е стара темата и ми е интересно какво е станало с колата..
Много е лесно да обвиниш някой... А защо се е налагало МАЙСТОР да я отваря , не е ли поради същата причина... Просто си е бил спукан и след ремонта е станало повече.. Не знам кой ти е бил майстора ама от такива компетентни клиенти страда репутацията на добри майстори.. Факт е че не са догледали да видят че и блока е спукан.. Имам същата кола за ремонт и утре ще я отварям... Откакто е при сегашния собственик глава не е сваляна. Преди това може... Да не се окаже че си е чист карък с това спукване.
ПП. А и от стягане ако е станало пак вината не е в човека а в материала. Има си ред как се стяга и ако нещо се предаде вината не е в този който стяга.. За това винаги нови болтове навсякъде.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта