афн колко трябва да е налягането на турбото
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
афн колко трябва да е налягането на турбото
колеги моето турбо държи 1.3-1.4 бара, нормално ли е разтърсих се и видях че стоково е около 1 бар, иначе колата върви та се къса
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: колко трябва да е налягането на турбото на афн
Със стоков мотор, прави пик до 1.1 и после трябва да поддържа 0.9
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: колко трябва да е налягането на турбото на афн
Да нямаш чип ...
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
а моя стига до 1.5 и се връща на 0.9 тва нормално ли е ?
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
wuxx написа:а моя стига до 1.5 и се връща на 0.9 тва нормално ли е ?
Ако е за около секунда-две задържа на толкова мисля няма проблем...но ако е повече време трябва да огледаш нещата....H75, маркучи и да се направи ЛОГ и т.н. Турбината може да е тръгнала да се зацапва, и да се провери дали леко се движи геометрията.
При мен никога не е стигала до 1.5. максимум 1.2 и то когато съм я карал повечко градско....но изкарам ли я надълго да я продухам и се оправят нещата
- danielstoqnov
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 110 +
- Местоположение: Варна
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
Оригинално трябва да е пик на 1.1 и да връща на 0.9 и там да спи,при мен беше така ....с чипа в момента прави пик на 1.4 и се връща на 1.1 :)
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
И моя мотор е с чип и когато тръгна да набирам и от началото тръгва доста стабилно да набира и в следващият момент се усеща спад в мощността за момент , не забива муцуната колата ами просто се усеща как явно надува по - малко турбото явно си прави пика и след това намаля . Не съм карал до сега кола с турбо камо ли с чип и искам да попитам това нормално ли е ? Колата е от подписа , когато съм и смачкал по стабилно газта май не се усеща толкова .
- danielstoqnov
- Мнения: 74
- Регистриран на: Вто 01 ное 2011 17:00
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 110 +
- Местоположение: Варна
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
Нормално е пика да е много по мощен от нормалното налягане има разлика +-0.3/4 бара...моят актулатор не беше настроен правилно незнайно защо и надуваше 1.8/2 бара пик и после връщаше на 1.5 което беше пълен шок за оригиналното турбо на 110 вървеше адски много дърпал съм се с 4-ка 150 дизел и му правех половин/1 кола на 400 метра,но започна да забива постепенно и търсих проблема и се оказа неправилна настройка на лостчето
Затова е нормално да усетиш,че "умира" след пика,но не знам дали нямаш запушен смукател,вакуми и т.н и да не върви толкова
Затова е нормално да усетиш,че "умира" след пика,но не знам дали нямаш запушен смукател,вакуми и т.н и да не върви толкова
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
Абе тя си върви и то доста прилично , всеки който я е карал е очарован Доста хора се опитват да ми се натискат но остават само да дишат пушеците от зад . Колата си набира и то доста просто понякога ми прави впечатления , че като и подам газта тръгва адски много , след това се усеща лек спад в ускорението и после пак започва да върви . Това се получава грубо накъде около 2500 - 3000 оборота примерно не съм гледал точно . Иначе си прави 200 без проблеми и не забива на 110 - 120 ако е зацапана геометрията примерно . Май трябва да я кача малко на магистрално каране да се издухат хубаво саждите Ясно ми е че без да се направят логове с ВАК - КОМ в движение само си чешем езиците , но нямам такава възможност за съжаление .
- RusH_DeMoN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
А ако е прави не повече от 0,5 ... стоков афн .
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
не знам какво искаш да кажеш, но стоков е точно 0.9
- RusH_DeMoN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
Искам да кажа ,че шри мен ми надува до 0,4-0,5 .. възможно ли е да е от клапан н75 ?
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
Диагностика на Ваг ком! 0.5 не е нормално да надува
- satansho
- Мнения: 167
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 16:10
- Автомобил: VW T4 Audi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: афн колко трябва да е налягането на турбото
О т всичко писано не се разбира, тези стойности заедно с атмосферното ли са или без него?
Защо ли? Ами защото във Ваг Ком се дава на празен ход искано/ постигнато = на атмосферното и после турбото покачва нагоре в зависимост от това дали и как работи разтоварва.
В същото време се дават стойности 1.8 -2.0 за нормални ( става въпрос за ТДИ )
Тъй че някой знае ли каква е точно работата?
Защо ли? Ами защото във Ваг Ком се дава на празен ход искано/ постигнато = на атмосферното и после турбото покачва нагоре в зависимост от това дали и как работи разтоварва.
В същото време се дават стойности 1.8 -2.0 за нормални ( става въпрос за ТДИ )
Тъй че някой знае ли каква е точно работата?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта