1.9тди ASV с чип постоянно зацапва турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1.9тди ASV с чип постоянно зацапва турбото

Мнениеот Zinoto » Пет 27 апр 2018 18:45


По-вероятно помпата да е регулирана добре.




Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9тди ASV с чип постоянно зацапва турбото

Мнениеот Sstefaan84 » Пет 27 апр 2018 19:20


Zinoto написа:По-вероятно помпата да е регулирана добре.

Помпата и сменяваха гарнитури (Виктор от Модерното), и мисля ,че в момента е на 2,8мг.


fr3e_s7yle
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 30 ное 2011 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.9тди ASV с чип постоянно зацапва турбото

Мнениеот fr3e_s7yle » Съб 28 апр 2018 19:41


Здравейте става дума за Сеат Леон 1.9 ASV 110 к.с (140 к.с. с чип). роторна помпа. Проблема при мен е че колата също зацапва геометрията през 2 седмици. Преди 3 месеца счупих оригиналната GT1749V, и на нейно място сложих GT1752VB хибрид. Като слагах хибрида беше с перфектна лесно движеща се геометрия, карах колата месец и половина като се държеше нормално само първите 2 седмици. От там сменях N75, настройвах актуатор и пренадува и пренадува. Свалих турбото и се оказа че е толкова зацапана че нямаше никакъв ход на пръстена, отново чистене и монтаж с нови гарнитури, сложих заводския софт на колата за да пробвам как е , карах 1 седмица без проблем и реших да върна чипа - като седмица по-късно пак се зацапа. Пак сваляне пак чистене, пак качване с нови гарнитури и отново върнах заводския софтуер на колата. Сега ще я карам така въпроса е това пренадуване (зацапване на геометрията) защо става през 2 седмици при положение че колата с чип почти не пуши отзад. Хибрида който беше сложен е с нов картридж. Сменен е актуатора с нов такъв, н75 както казах е нов. А колата цапа през 2 седмици. Направи ми впечатление че имам масло по въздушните пътища които бях олизал перфектно като ми гръмна първата турбина. Маслените пари са изолирани както и ЕГР клапана така че колата вдишва въздух само през възд. филтър. Чудя се възможно ли е макар и ново турбото да вкарва това масло в студения охлюв и от там към всмук. колектор? Следователно ако вкарва малка част от маслото и в топлата част да се получава това затлачване ? Не знам какво да правя вече, отворен съм към всякакви предложения.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko, Shamata и 70 госта