Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот Andriqn » Пон 22 дек 2014 20:34


Здравейте колеги.Проблема е следния:Реших да сменя дюзите на колата .Един приятел ми подари 4 дюзи без умна.Монтирах 3те дюзи и взех от четвъртата само разпръсквача и го монтирах на моята умна дюза. Размонтирането на мойте дюзи беше много трудно,бяха се запекли и едната дюза дори я развалих.Монтирах другите дюзи,за които съм свидетел ,че са минали през стенд и всичко е ок,но нямаше от къде да взема 4 нови дифтунги за дюзите и сложих старите.Когато запалих колата работеше добре на място, но като подам газ се усешта в педала прекъсване на мотора и отзад в ауспуха се чува как прекъсва колата някъде до 2000 оборота.Свалих ги и едната дифтунга неможах да я изкарам ,а си остана в леглото на главата.Взех 1 стенд и ги проверих, 1 дюза ме съмняваше и си сложих моята и ги монтирах пак,1 от моята кола и другите 3 от този приятел.Колата пак прекъсваше..А със оригиналните го нямаше проблема,макар да пушеше и на ваг-ком ми изляза 2,3 че не работят добре.Днес свалих отново дюзите и ги занесах на помпаджия и човека каза ,че нищо им няма.Пред мен ги провери всичките отварят на едно налягане 180-190 бара някъде.Обаче при това сваляне още 1 дифтунга си остана там ,купих и смених другите 2 и ги монтирах пак,след обилно намазване с грез ,но прекъсването пак си остана макар и по малко.. Незнам какво да правя,старият комлект немога да го монтирам ,защото едната дюза не става,а новия уж нищо му няма.. Помпата ми е от ремонт преди 1 месец няма дори, имах проблем с ел,блок. Някакви идеи?




mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1054
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот mshbul » Вто 23 дек 2014 20:52


Покарай малко така, може да се оправи.

Виж с вагком какви са данните.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот samo_pechka » Вто 23 дек 2014 21:39


Съмнява ме да се оправи . Дифтунгите как ги монтира ? Със заоблената част (ръба) към главата ( иначе се врязват в леглото ) ? И защо с грес си мазал там човече :banghead Как ще ги извадиш пак при нужда ? С обратен чук ?
И тази регулировка на наляганията , на колко бяха преди да ги нагласиш на 180-190 бара ( според твоите думи ) . Щото от 180 да я направиш на 190 ( първата степен ) става , ама ако са били на 160 и искаш да ги дигнеш на 190- забрави . Само нови ( ама нови в смисъл от магазина! ) разпръсквачи в такъв случай . Щото са двустъпални , и като се "пипа" първата сериозно, се рабутва и втората степен . А аз съм убеден , че в Силистра няма такъв стенд за двустъпални дюзи . Повече от 5 бара не е добре да има разлики и м/у самите дюзи.
А за да не се повтарят проблеми от типа
Andriqn написа:Размонтирането на мойте дюзи беше много трудно,бяха се запекли и едната дюза дори я развалих
е трябвало долната част на корпуса и самия разпръсквач да поседят във ултразвукова ваничка ( 30-40 кинта имаше в Лидл и моята е оттам ) . Да им падне нагара и след това става лесно . И най-важното , без повреди ! Всеки занимашащ се с ремонт на дюзи има такава ваничка , аз не се занимавам и пак я имам :icon_lol


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот Andriqn » Вто 23 дек 2014 22:37


Утре ще я закача на вагком и ще видим.Дюзите ги носих на помпаджия в русе и ми каза че са добре,а относно дифтунгите мисля ,че няма кой знай какво значение как ги слагаш.., но си стоят в леглото и не излизат.Греста е с цел да се запекат дюзите и дифтунгите.Проверих ги с вода и веро не изпускат от никъде.Колата на място не прекъсва,а прекъсва до към 2000 оборота докато влезе в сила турбото ,това го прави на място като я форсирам и в движение и се чува отзад в ауспуха(аз нямам ауспух а права тръба и един накрайник отзад). Някакви идеи??


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот samo_pechka » Сря 24 дек 2014 15:03


Едни разпръсквачи ОЕ на ВАГ изкарват около 160к.км , виждал и на 250 в задоволително състояние ( 180бара първ,степен ) . Под 180 бара почват леки проблеми ( мое мнение ) . А под 160 бара- задължителна смяна . Никакви реглажи не оправят състоянието . Дори и коригирани , те вече не работят правилно . Аз затова те попитах , преди регулирането колко бара са показвали? И друго
Andriqn написа:а относно дифтунгите мисля ,че няма кой знай какво значение как ги слагаш.., но си стоят в леглото и не излизат
защото има значение как се слагат щото
samo_pechka написа:Със заоблената част (ръба) към главата ( иначе се врязват в леглото )
и след това трудно можеш да ги извадиш и смениш , може да се повреди леглото в главата при опити да се извади старата . И тая грес дето си мацал там :no грес там не се слага Така запичат , че и с чук ще ги извадиш трудно :exclaim
Andriqn написа:Колата на място не прекъсва,а прекъсва до към 2000 оборота докато влезе в сила турбото ,това го прави на място като я форсирам и в движение и се чува отзад в ауспуха(аз нямам ауспух а права тръба и един накрайник отзад). Някакви идеи??

Връщаме се отначало
samo_pechka написа: ама ако са били на 160 и искаш да ги дигнеш на 190- забрави . Само нови ( ама нови в смисъл от магазина! ) разпръсквачи в такъв случай . Щото са двустъпални , и като се "пипа" първата сериозно, се рабутва и втората степен
не четеш :wink искаш идеи ? Идеята е следната , на ниски колата ти работи на първата степен на дюзата , при прехода от ниски до към средни обаче не успява да "отвори" правилно всеки път втората степен ( затова и на моменти прекъсва ), Вече при повече газ "тръгва/отваря" и тя . Ето защо дюзи паднали под 160 бара се сменят задължително с нови , защото е труден реглажа на двустъпални дюзи и
samo_pechka написа:и като се "пипа" първата сериозно, се рабутва и втората степен
Вече ако са носени на спец стенд да се види как е и втората степен, съответно и тя да се коригира ... Тогава ще има някакво подобрение , но най-добре нови разпръсквачи . Това е моето мнение по проблема ти . Може и да греша . Дано се оправи от самосебе си колата ти , но се съмнявам .....
Голямо писане . Весели празници колеги :beer


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот Andriqn » Сря 24 дек 2014 17:38


Добре,добих представа,че разпръсквачите не работят явно.Искам да попитам могали да монтирам разпръсквачи 205 или 216 без да я чипосвам.Имам и компютър от аху 16 бита на който ще трябва да се изкл. имо и да се монтира на колата но в момента нямам средства и мислех на лято да направя тунинга..,та ако сложа следните разпръсквачи ,ще имали плюсове или минуси без промяна на софт, и ще могали да карам така?


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1054
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот mshbul » Сря 24 дек 2014 19:30


Колега, малко грес не се ли слага, за да залепне дихтунга за дюзата и да се монтира лесно.
И аз слагах.
И сега вадих 1 дюза и си излезе с дихтунга заедно след 2 години работа.

Не съм обръщал внимание да имат разлика дихтунгите от двете страни, ще погледна.

Я кажи повече за тая ваничка.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот samo_pechka » Сря 24 дек 2014 21:50


Не , не се слага грес, само малко двигателно масло . Изчистваш внимателно леглото в главата , с помощта на тънка гладка клечка ( аз ползвам една дръжка от детска четчица за водни боички ) насочваш/вкарваш дихтунгата в отвора на дюзата , Гледаш да е със заоблените ръбчета да бъде надолу , няма ли леко заоблени ( по-точно загладени )ръбчета от едната страна ,значи знаеш какво са ти дали :icon_lol Има дори един модел дихтунга с вътрешни ушенца , те са за точно фиксиране на дюзата да бъде в средата . И от другите стават , но пада малко кьорене да се нагласи дюзата макс. в средата да застане . Февруари мисля да си поръчам едни дюзи на Босио и да си поиграя малко с една моя кола , ще се поразстърся и за тези дихтунги с ушенцата .
А ваничката е ултразвукова за почистване на ЦД ,бижута, и др. моята е такава http://www.lidl.de/de/silvercrest-ultraschall-reinigungsgeraet-sur-46-b1/p187746 но си е слаба като мощност . Харесал съм си нещо доста по-яко с по-голяма мощност , с два и повече литра обем , за цял карбуратор да се потопи , ама дядо Коледа не носи .... http://www.ultraschall-welt.de/ultraschallreiniger.html. За разтворител - различно в зависимост какво ще се чисти , за диз.разпръсквачи конкретно- газия ( може и нафта ) има и други препарати , както и разтворители , но не съм ползвал досега и съвети не мога да дам . Само металните се слагат , горната част на умната дюза с кабела- не !
Сега да кажа : не винаги помага, не очаквайте чудеса . Почиства - да, но не винаги с пълен резултат, имал съм момент и с никакъв ( буквално) . Годините километрите и износването си казват думата, тях ултразвука не може и ако ще и извънземен да е , да ги оправи . Най-добре нови разпръсквачи .
Нека и друг колега запознат повече от мен, да ме поправи или каже нещо полезно за почистването с ултразвук.
П.п. издирих снимка из нета, на въпросните дихтунги
дихтунга.jpg

Ама и цената им :banghead http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-fuel-nozzle-holder-shim-F-00V-C17-505-F00VC17505-046130219A-057130219A-/181378174494 , но няма начин да няма и по-добри предложения :beer весели празници колеги


Andriqn
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 20 авг 2013 8:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот Andriqn » Чет 25 дек 2014 0:05


абе аз точно същите взех за 1.20 парчето :Д


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот samo_pechka » Чет 25 дек 2014 1:09


Бях "убеден" , че не само Бош ги правят :biggrin


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1054
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот mshbul » Чет 25 дек 2014 19:40


А в тая ваничка течност има ли или на сухо стоят?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Vw Vento 1.9 tdi 90-1z 1994.Прекъсва

Мнениеот samo_pechka » Сря 05 дек 2018 12:22


Много стара тема, но съм пропуснал да отговоря :redface , има да, последно бях ползвал една добавка на Лики Моли , за диз.автомобили и горивна система, която принципно се налива в резервоара.
Сложих я директно във ваната и малко нафта , просто да вдигна малко нивото в нея .
Така пооправих едни дюзи на малогабаритен японски трактор. Помогна разбира се. Но новото си е ново.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта