Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
За колко време ви достига работна температура антифриза с въпросните свещи? При мен на 5тия километър зимно време при минусови температури стрелката започва да отлепя от началното си положение. За да я видя изправена трябва да карам 15-20км.
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
Това по-принцип е отклонение от моя въпрос, но за твоя информация, при мен например, работна температура достигам тогава когато при теб стрелката започва да отлепя, което значи, че имаш проблем и може да започанеш от термостата.
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
Лятно време няма проблем за няколко километра е на 90гр.Разхода е в норма. Предполагам термостата е добре.Зимно време е мъка. Свещите съм ги проверявал здрави са ама да ли включват как мога да разбера да ли се включват. Колата е бора 1.9 AGR 90 кс.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
Системата за допълнително подгряване е малко сложна...
компютъра взима информация от датчик G72 за температурата и от там определя дали да ги включи или не.
За да не се получи разреждане на акумулатора, в зависимост от свободната мощност на алтернатора, пуска една, две или трите свещи.
След определена температура допълнителното подгряване се изключва.
По спомен не трябва да се вдига над 2200 или 2500оборота, иначе допълнителното подгряване се изключва.
Пробвай дали ходи ток до тях като застудее, поне да паднат температурите под 7-8градуса.
Тази седмица сменях термостат и на 3-тия километър след запалването съм на 90 градуса, при външна температура 13 градуса.
компютъра взима информация от датчик G72 за температурата и от там определя дали да ги включи или не.
За да не се получи разреждане на акумулатора, в зависимост от свободната мощност на алтернатора, пуска една, две или трите свещи.
След определена температура допълнителното подгряване се изключва.
По спомен не трябва да се вдига над 2200 или 2500оборота, иначе допълнителното подгряване се изключва.
Пробвай дали ходи ток до тях като застудее, поне да паднат температурите под 7-8градуса.
Тази седмица сменях термостат и на 3-тия километър след запалването съм на 90 градуса, при външна температура 13 градуса.
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
А има ли отношение по въпроса навика ми да паля колата, пускам парното на 3 или 4 степен, работи на място докато изчистя стъклата примерно, след което потеглям с парно на 2 или 3 според студа навън.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
Има Така вземаш от и без това малкото топлина, която е отделил моторът
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
valiosport написа:Системата за допълнително подгряване е малко сложна...
компютъра взима информация от датчик G72 за температурата и от там определя дали да ги включи или не.
За да не се получи разреждане на акумулатора, в зависимост от свободната мощност на алтернатора, пуска една, две или трите свещи.
След определена температура допълнителното подгряване се изключва.
По спомен не трябва да се вдига над 2200 или 2500оборота, иначе допълнителното подгряване се изключва.
Пробвай дали ходи ток до тях като застудее, поне да паднат температурите под 7-8градуса.
Тази седмица сменях термостат и на 3-тия километър след запалването съм на 90 градуса, при външна температура 13 градуса.
Горе-долу е така.
Пробвал съм 2-3 пъти колко свещи пуска и при мен или само една или и трите пускаше.
Подгрева се изключва при достигане на 60гр на антифриза.
Тези 2500об за които говориш изключват съпътстващото подгряване на цилиндрите след като запалиш.
Най-разпространеното мнение е, че ТДИ не включва свещите когато е топло. Да ама не, като запалиш компютъра ги пуска
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
С една дума, най-важно е да работи термостата.
Не работи ли термостата няма загряване. Аз имам подгрев на антифриза, проверявал съм свещите са здрави, но пак не загряваше когато температурите са около нулата... Много хора ми внушаваха, че ТДИ-тата са така зимата, но вътрешно си знаех, че няма как да е проектиран да върви на 70градуса... Знаех, че съм за термостат, но в студа не ми се занимаваше да разглабям.
В града на надуто парно, вътре температурата падаше под 70° и парното почваше да духа хладно, направо ми е идвало да вържа свещите с копче да греят постоянно
Не работи ли термостата няма загряване. Аз имам подгрев на антифриза, проверявал съм свещите са здрави, но пак не загряваше когато температурите са около нулата... Много хора ми внушаваха, че ТДИ-тата са така зимата, но вътрешно си знаех, че няма как да е проектиран да върви на 70градуса... Знаех, че съм за термостат, но в студа не ми се занимаваше да разглабям.
В града на надуто парно, вътре температурата падаше под 70° и парното почваше да духа хладно, направо ми е идвало да вържа свещите с копче да греят постоянно
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
Лоша работа. За 5км да отида на работа сутрин трябва да мръзна. В момента при тези температури сутрин на втория км стига до 70гр за 4-5км си достига 90гр. Предполагам термостата си е изправен. Ще видим като застудее какво ще покаже.
- tih
- Мнения: 843
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
tih написа:Питам тук за да не пускам нова тема тъй като неможах да намера търсената информация:
Незнам при каква достигната температура на антифриза ЕКУ-то изключва подгрева, но има ли някаква възможност чрез Ваг-Ком или друг начин, да се удължи цикъла на работа на подгрева, т.е. ако фабрично свещите се изключват при достигната температура от 40 градуса на анатифриза, да се настроят или направят да изключват при 60 градуса(давам само пример с тези градуси)?
A по темата, а именно: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
- popeye
- Мнения: 1252
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
здравейте, не открих като моя пробле за това питам тук
Golf MK4 1.9 TDI подгрева на антифриза не работи. Открих че до намотката на релето което пуска свещите идва 10.2волта и релето не сработва. пробвах с друго реле - същата работа. Като махна капачето на релето и принудително го задействам свещите тръгват. Къде да търся проблема ЕКУ, датчик,....
Golf MK4 1.9 TDI подгрева на антифриза не работи. Открих че до намотката на релето което пуска свещите идва 10.2волта и релето не сработва. пробвах с друго реле - същата работа. Като махна капачето на релето и принудително го задействам свещите тръгват. Къде да търся проблема ЕКУ, датчик,....
Re: Golf MK4 1.9 TDI - подгревни свещи за антифриз
Колегата Попай, отстрани ли повредата на подгрева на антифриза, че и при мен се случват някакви аномалии. Да споделииш ако е удобно
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Vincent1 и 64 госта