Кой ,как запали тази сутрин?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот Водния дух1 » Пет 02 мар 2018 12:46


И аз запалих тази сутрин без ядове- след смяна на филтъра вчера.Вдигна към 1000об. и след това си ги свали без хълцания ,пресецвания и т.н. Вчера като обезвъздушавах филтъра с помпичка изкарах малко нафта от резервоара -беше си чиста и незамръзнала.Днес като запалих ,погледнах прозрачния маркуч към гнп -няма мехути,няма парцали.Мисля,че беше -7гр.




(bubsa)
Мнения: 234
Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003г
Местоположение: София

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот (bubsa) » Пет 02 мар 2018 13:12


Аз зимно време си правя експерименти с нафтата в шише 0.5л.За сега не е имало случай да ми замръзне.Нарочно е в малко шишенце та да се види какво може да стане във филтъра.А в резервоара гледам никога да не остава по-малко от 30-40л.ИзображениеИзображение

Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6060
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 02 мар 2018 13:31


нафтата от къде е ?


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот Водния дух1 » Пет 02 мар 2018 13:34


Вчера гледах едно руско клипче за замръзването на дизела.Там един пич обясняваше,че е хубаво да имаме малко нафта в резервоара,за да може излишното гориво да стопли по-бързо горивото в резервоара- има логика това.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот samo_pechka » Пет 02 мар 2018 13:39


Съгласен, щото замръзването на нафтата е най-изразено в тръбопроводите под купето . Т.е. излиза, че няма файда да има много в резервоара.
Но в изразено зимни условия аз гледам да не падам под половин резервоар, не за друго , ами като съм на път , може да се наложи да кисна часове в колона и ако няма нафта....
В града не е проблем.

Последна промяна от samo_pechka на Пет 02 мар 2018 13:42, променено общо 1 път.


(bubsa)
Мнения: 234
Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003г
Местоположение: София

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот (bubsa) » Пет 02 мар 2018 13:40


DoH_KuXoT написа:нафтата от къде е ?

Тази е от еко,обикновенна.Пазя я от 2 седмици,че тогава сменях филтрите.
Сега съм със шел впауър и добавка лики моли,но не ми се занимава да точа,а и вече не се очакват -15.
Миналата и по-миналата зима си отделях доста често и не съм имал случай на замръзнала.


(bubsa)
Мнения: 234
Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2003г
Местоположение: София

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот (bubsa) » Пет 02 мар 2018 13:43


Водния дух1 написа:Вчера гледах едно руско клипче за замръзването на дизела.Там един пич обясняваше,че е хубаво да имаме малко нафта в резервоара,за да може излишното гориво да стопли по-бързо горивото в резервоара- има логика това.

Логика има :th_up Но аз си мился,че ако има проблем няма да се стигне изобщо до запалване и връщане на обратна нафта :mhihi
Аз гледам да си ми е пълен резервоара,защото не се знае къде и колко време може да се наложи да стойш зимата.


Потребителски аватар
poliboy
Мнения: 131
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
Автомобил: VW Lupo
Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот poliboy » Пон 24 яну 2022 12:25


Стара тема ама пак актуална в студеното време. Уж нов як акумулатор ама тия 3 цилиндъра го морят много бързо :(
Свещите ми работят и са на 3 години, взех си нови ама се оказа че няма нужда да се сменят още.
Нафтата ми е малко мешана обикновена + добавка и алпин дизел ...
на минус 4-5 пали обаче на минус 7-8 и повече не можах да запаля със сумати подгреви. Въртях няколко пъти ама акумулатора също взе да се предава. С тия 3 цилиндъра не може да превърти както трябва. Като я закача на кабели с дуга кола запалва от раз. Май трябва да си държа един акумулатор на топло и при такива ситуации да си го вадя на помощ :)


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4245
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот tdi fen » Пон 24 яну 2022 12:49


май трябва да си профилактираш стартера
п.п алтернатора зарежда ли ? утечка мерена ли е


Потребителски аватар
poliboy
Мнения: 131
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
Автомобил: VW Lupo
Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот poliboy » Пон 24 яну 2022 14:16


tdi fen написа:май трябва да си профилактираш стартера
п.п алтернатора зарежда ли ? утечка мерена ли е

Стартера върти когато има силен ток нямам проблеми. Алтернатора зарежда, въпреки че аз си пускам и допълнително зарядно от време на време. С утечката отдавна реших проблема като скопих едно кабелче на радиото...
Проблема май е в голямата компресия защото преди съм пробвал с акумулатор който върти 4 цилиндров 2литров дизел без проблем и като го сложа на Лупото и върти на импулси.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4245
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот tdi fen » Пон 24 яну 2022 15:59


при мен беше стартера не може да превърти (имаш чувството че ще спре ) причината беше износени втулки съответно четките разкъртени и износени под ъгъл не контактуват с цялата си площ, колектора замазан с графит от там иска голям ток ,а не върти качествено медните жички на четките бяха посинели и почернели


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот stefan4o » Пон 24 яну 2022 17:47


Няма логика да върти яко на 4-цилиндров, а на 3 да не може. Малко странно ми е. Нещо не се връзва. С твоя нов акумулатор да върти като луд, а пък с кабели да пали от раз... Има нещо, дето не е по реда си.


kukata_pasat
Мнения: 867
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот kukata_pasat » Пон 24 яну 2022 17:55


poliboy написа:Стара тема ама пак актуална в студеното време. Уж нов як акумулатор ама тия 3 цилиндъра го морят много бързо :(
Свещите ми работят и са на 3 години, взех си нови ама се оказа че няма нужда да се сменят още.
Нафтата ми е малко мешана обикновена + добавка и алпин дизел ...
на минус 4-5 пали обаче на минус 7-8 и повече не можах да запаля със сумати подгреви. Въртях няколко пъти ама акумулатора също взе да се предава. С тия 3 цилиндъра не може да превърти както трябва. Като я закача на кабели с дуга кола запалва от раз. Май трябва да си държа един акумулатор на топло и при такива ситуации да си го вадя на помощ :)

Каква ти е колата ако не е тайна

Последна промяна от Pichaga на Пон 24 яну 2022 19:19, променено общо 1 път.
Причина: VW Lupo Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp


Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 716
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот hristodj » Сря 26 яну 2022 6:57


Лупо 1,4 тди 75кс


Потребителски аватар
poliboy
Мнения: 131
Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
Автомобил: VW Lupo
Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кой ,как запали тази сутрин?

Мнениеот poliboy » Сря 26 яну 2022 9:27


Не съм писал каква е колата защото я има в подписа ми. Вчера вечерта при -5 запалих от раз, но сутринта на -10 беше на косъм на палне и почна да се умаря акумулатора и да върти по-слабо. Втулките на стартера ги сменявах преди 7-8 години, че имаше едно ръмжене след палене от тогава не е ръмжал, но явно трябва да ида да го проверят тоя стартер. Ама пък що като е топло иили като я закача на кабелите на работеща кола и завърти по-бързо пали от раз. Дето се вика за 10-20 дена кучи студ през зимата не си заслужава да си купя един бустер да паля сутрин.
Ако знам че причината е в стартера ще ида да го погледнат.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 77 госта