Кой ,как запали тази сутрин?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
И аз запалих тази сутрин без ядове- след смяна на филтъра вчера.Вдигна към 1000об. и след това си ги свали без хълцания ,пресецвания и т.н. Вчера като обезвъздушавах филтъра с помпичка изкарах малко нафта от резервоара -беше си чиста и незамръзнала.Днес като запалих ,погледнах прозрачния маркуч към гнп -няма мехути,няма парцали.Мисля,че беше -7гр.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003г
- Местоположение: София
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Аз зимно време си правя експерименти с нафтата в шише 0.5л.За сега не е имало случай да ми замръзне.Нарочно е в малко шишенце та да се види какво може да стане във филтъра.А в резервоара гледам никога да не остава по-малко от 30-40л.
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Вчера гледах едно руско клипче за замръзването на дизела.Там един пич обясняваше,че е хубаво да имаме малко нафта в резервоара,за да може излишното гориво да стопли по-бързо горивото в резервоара- има логика това.
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Съгласен, щото замръзването на нафтата е най-изразено в тръбопроводите под купето . Т.е. излиза, че няма файда да има много в резервоара.
Но в изразено зимни условия аз гледам да не падам под половин резервоар, не за друго , ами като съм на път , може да се наложи да кисна часове в колона и ако няма нафта....
В града не е проблем.
Но в изразено зимни условия аз гледам да не падам под половин резервоар, не за друго , ами като съм на път , може да се наложи да кисна часове в колона и ако няма нафта....
В града не е проблем.
Последна промяна от samo_pechka на Пет 02 мар 2018 13:42, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003г
- Местоположение: София
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
DoH_KuXoT написа:нафтата от къде е ?
Тази е от еко,обикновенна.Пазя я от 2 седмици,че тогава сменях филтрите.
Сега съм със шел впауър и добавка лики моли,но не ми се занимава да точа,а и вече не се очакват -15.
Миналата и по-миналата зима си отделях доста често и не съм имал случай на замръзнала.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Пет 16 фев 2018 19:56
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003г
- Местоположение: София
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Водния дух1 написа:Вчера гледах едно руско клипче за замръзването на дизела.Там един пич обясняваше,че е хубаво да имаме малко нафта в резервоара,за да може излишното гориво да стопли по-бързо горивото в резервоара- има логика това.
Логика има Но аз си мился,че ако има проблем няма да се стигне изобщо до запалване и връщане на обратна нафта
Аз гледам да си ми е пълен резервоара,защото не се знае къде и колко време може да се наложи да стойш зимата.
- poliboy
- Мнения: 131
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Стара тема ама пак актуална в студеното време. Уж нов як акумулатор ама тия 3 цилиндъра го морят много бързо :(
Свещите ми работят и са на 3 години, взех си нови ама се оказа че няма нужда да се сменят още.
Нафтата ми е малко мешана обикновена + добавка и алпин дизел ...
на минус 4-5 пали обаче на минус 7-8 и повече не можах да запаля със сумати подгреви. Въртях няколко пъти ама акумулатора също взе да се предава. С тия 3 цилиндъра не може да превърти както трябва. Като я закача на кабели с дуга кола запалва от раз. Май трябва да си държа един акумулатор на топло и при такива ситуации да си го вадя на помощ :)
Свещите ми работят и са на 3 години, взех си нови ама се оказа че няма нужда да се сменят още.
Нафтата ми е малко мешана обикновена + добавка и алпин дизел ...
на минус 4-5 пали обаче на минус 7-8 и повече не можах да запаля със сумати подгреви. Въртях няколко пъти ама акумулатора също взе да се предава. С тия 3 цилиндъра не може да превърти както трябва. Като я закача на кабели с дуга кола запалва от раз. Май трябва да си държа един акумулатор на топло и при такива ситуации да си го вадя на помощ :)
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
май трябва да си профилактираш стартера
п.п алтернатора зарежда ли ? утечка мерена ли е
п.п алтернатора зарежда ли ? утечка мерена ли е
- poliboy
- Мнения: 131
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
tdi fen написа:май трябва да си профилактираш стартера
п.п алтернатора зарежда ли ? утечка мерена ли е
Стартера върти когато има силен ток нямам проблеми. Алтернатора зарежда, въпреки че аз си пускам и допълнително зарядно от време на време. С утечката отдавна реших проблема като скопих едно кабелче на радиото...
Проблема май е в голямата компресия защото преди съм пробвал с акумулатор който върти 4 цилиндров 2литров дизел без проблем и като го сложа на Лупото и върти на импулси.
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
при мен беше стартера не може да превърти (имаш чувството че ще спре ) причината беше износени втулки съответно четките разкъртени и износени под ъгъл не контактуват с цялата си площ, колектора замазан с графит от там иска голям ток ,а не върти качествено медните жички на четките бяха посинели и почернели
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Няма логика да върти яко на 4-цилиндров, а на 3 да не може. Малко странно ми е. Нещо не се връзва. С твоя нов акумулатор да върти като луд, а пък с кабели да пали от раз... Има нещо, дето не е по реда си.
-
- Мнения: 868
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
poliboy написа:Стара тема ама пак актуална в студеното време. Уж нов як акумулатор ама тия 3 цилиндъра го морят много бързо :(
Свещите ми работят и са на 3 години, взех си нови ама се оказа че няма нужда да се сменят още.
Нафтата ми е малко мешана обикновена + добавка и алпин дизел ...
на минус 4-5 пали обаче на минус 7-8 и повече не можах да запаля със сумати подгреви. Въртях няколко пъти ама акумулатора също взе да се предава. С тия 3 цилиндъра не може да превърти както трябва. Като я закача на кабели с дуга кола запалва от раз. Май трябва да си държа един акумулатор на топло и при такива ситуации да си го вадя на помощ :)
Каква ти е колата ако не е тайна
Последна промяна от Pichaga на Пон 24 яну 2022 19:19, променено общо 1 път.
Причина: VW Lupo Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
Причина: VW Lupo Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- hristodj
- Мнения: 716
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Лупо 1,4 тди 75кс
- poliboy
- Мнения: 131
- Регистриран на: Съб 13 ное 2010 21:00
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: 2001 AMF 1422cm3 TDI PD 75Hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Не съм писал каква е колата защото я има в подписа ми. Вчера вечерта при -5 запалих от раз, но сутринта на -10 беше на косъм на палне и почна да се умаря акумулатора и да върти по-слабо. Втулките на стартера ги сменявах преди 7-8 години, че имаше едно ръмжене след палене от тогава не е ръмжал, но явно трябва да ида да го проверят тоя стартер. Ама пък що като е топло иили като я закача на кабелите на работеща кола и завърти по-бързо пали от раз. Дето се вика за 10-20 дена кучи студ през зимата не си заслужава да си купя един бустер да паля сутрин.
Ако знам че причината е в стартера ще ида да го погледнат.
Ако знам че причината е в стартера ще ида да го погледнат.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 243 госта