Кой ,как запали тази сутрин?
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Тази сутрин при -14 след едно дълго подгряване запали на четвърт(golf 4 AHF)
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
От 6-я оборот и с пушек. Мисля да обслужа тандем помпата...
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
От първия подгрев, който беше малко по-продължителен от вчера, но не съм засичал колко време. Вчера долях обикновен дизел от Лукойл, който се омеша с предишния от Еко-пак обикновен и сложих малко добавка против замръзване. Двг. е AVF.
- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Направи ми впечатление ,че много късо време на подгряване. Запали с повече въртене. Дали е релето или датчика на температурата?
В тази връзка да попитам Т5 има подгрев на дюзите на пръскалките ,а никъде не пише как работи. Течност на -20 а не иска да пръска .
В тази връзка да попитам Т5 има подгрев на дюзите на пръскалките ,а никъде не пише как работи. Течност на -20 а не иска да пръска .
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Подгряването на пръскалките не е ли свързано с отоплението на задния джам? Трябва да проверя и при мен как е . Не съм сигурен в мнението си.
Продължителността на подгряването ( свещите на двигателя ) има зависимост от датчика на температурата.
Продължителността на подгряването ( свещите на двигателя ) има зависимост от датчика на температурата.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Въпреки,че днес е по-студено от вчера,голфи запали и само веднъж заклати.После се успокои и като отворих капака пак имаше бели ''парцалчета'' между филтъра и помпата и даже от време на време маркуча оставаше празен и пак почна да пресецва.После отидох на лукойла и долях 20л.нафта и 4л.бензин.След това покарах малко из града и смених филтъра-ще видим.
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Два дена бях софиянец и сутринта на –13 от втория път с малко пушек.На магистралата и оправих пушеците.
- samo_pechka
- Мнения: 8375
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Водния дух1 написа:.. долях 20л.нафта и 4л.бензин..
Това с бензина е грешка, не се подобрява паленето с него, дори напротив , а се подобрява само течливостта и то донякъде. Коментирал съм в кои дизели е допустимо добавянето на бензин в нафтата и какъв точно бензин да е ( задължително условие е, да е нискооктанов) , за съжаление не знам къде се предлага вече, въпреки, че има производство на такъв. Този номер се е прилагал при автомобили с предкамерен дизел и наличен бензин, който е по-нискооктанов.
95 октана примерно е крайно неподходяш + директното впръскване може да доведе до проблем ( дупка в буталото ). Цетановото число се влошава рязко . С лека газ се редуцира опасността от проблем, при по-сериозно каране и "мъжка" газ ... та умната.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Тая сутрин -12, запали си нормално от четвърт оборот- няма пушеци няма нищо.....
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Така е с бензина, по-добре е газ за осветление, но има фалшива.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
При двигател, на който всичко му е наред не би трабвало да е проблем да пали при минусови температури. През 2011 ста зимата беше доста люта. На минус 22 запалих тикото на газ от няма и четвътрт оборот.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Zinoto написа:Така е с бензина, по-добре е газ за осветление, но има фалшива.
Абе,знам,ама то това сега газ за осветление е само името -вътре само химия без керосин .Тоя бензин е смесен с 50л.нафта общо.
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
Днес запалих АФН-а на -13 градуса с две подгрявания от четврът(с нафта на първата чертичка над червеното без никакви добавки)
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
На -15 Октавия 1.9 tdi 105 с два къси подгрева запали на четвърт.Преди нея имах Форд Фокус 2.0 tdci 136 паленето при минусови температури под -5гр си беше една голяма мъка
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Кой ,как запали тази сутрин?
-13° ми показва борда, но реалната температура е -15°. Подгрях я два пъти ама няма смисъл, просто правя експерименти дали има разлика. Акумулатора е на една година, генератора е с ново реле, стартера е почистен и е с нови четки и втулки, подгревните свещи работят и 4-те.
https://youtu.be/WeIwalDoUKk
https://youtu.be/WeIwalDoUKk