Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбото
- debo71
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 14 апр 2011 14:23
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2002
- Местоположение: Варна
Re: Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбо
от Intercars.Успех.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 01 апр 2011 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбо
Red_Tiger написа:В момента съм взел неоригинален маркуч, но обмислям да си направя ето такива преходници тъй като не вярвам текущият да изкара много
Привет!
тези преходници къде се продават или изработват ? Моя изкочи видимо не уплътнява добре и ми казват 2-ма майстори че лечение няма , нов маркуч (100 до 200 лв ) ... При условие че е здрав а проблема е в тези две пъпки на металната част която го захваща , ако някой е измислил по-трайно или сигурно решение моля да сподели , че отиде бюджета за море
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбо
Аз смених този с образен маркуч преди 4 години. До сега повторен проблем не е имало. Само не помня коя марка беше и колко пари. Иначе е взет от ауто+. Мисля си че беше около 120 лв но не съм сигурен. Явно си е заводски дефект или не добре измислена инженерна снадка. То като поостареят моторите си има и повечко вибрации там. Ако всеки ден вибрираш тай как да не поизтънееш и разбиеш легалцето си. Истината е че инженерите са я проектирали таз кола за 10-12 год. Ние векуваме с тях и берем последващите ги плодове .
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбо
И аз имам нужда от маркуч номер 10 от схемата.Моля някой ако продава или има идея откъде може да се купи моля да сподели.
Re: Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбо
При мене проблема се появи в кулера- пръсна се алуминиевият обков към пласмасовата вана. Уплътнението излезе и колата заби на път за вилата.
После свалих кората отдолу и махнах халогена. Залепих с микропореста и бандажна лента. Това издържа до магистралата- 100 км и се спука. Тук в София купих Ниссенс- 200 лева ментак. Оригиналният бил 450 лева.
Монтирахме го в сервиза и на вторият ден -бау. Долният въздуховод излезе от връзката към кулера.
Майстора сложил скобите които бяха дадени с новият ментак. Те като тел-овални. Аз запазих естествено старите оригинални скоби-които са плоски. Върнах на вторични оригиналното 1,200 кг алумин кулерче. Което е 200 лева иначе.
Та свалихме кората в сервиза и естествено въздуховода излезнал. Сменихме и двете скоби с оригиналните. Обаче погледхах маркуча-пъпките на металната част поизядени вече. От другата страна между турбото и металната тръба отпред си имаше бодната една рапидка- така я купих колата. Викам на майстора я да забодеме по една рапидка на другите проблемни мета. Там където излезе съединението даже навихме 2. Тези бързи връзки не са направени така с цел здравина, напротив- удобство и предвидено износване във времето. Страшно лабава работа за 2 атмосфери налягане и като се износят пъпките........
Вибрациите които са огромни при кулера скапват тези пъпки. Маслото не може да ги скапе. Те по спецификации са маслоустойчиви. А и спукването на маркучите или кулера е пак от вибрациите.
Та отгоре навихме на вече износените връзки по една рапидка към кулера и към ПВЦ въздуховода с МАП сензора.
Останаха ми три съединения без рапидки-това което излиза от турбото, това което излиза от металната тръба, а от другата страна е към кулера(дето излезе) и горе при ЕГР-а.
Та незнам дали рапидките са простотия, но е в пъти по здраво и сигурно. Тая кривка струваше -80 лева като фалшификат и 130 от Юнитрейд.
Ами като заминат и другите-400 лева за тия гумени маркучи не мисля да дам, при положение че кулера е ментак вече. Видях какви са му скобите към него.
Ако се спука маркуч, тогава вече ще сменя с нов, но само заради тия пъпки няма да стане.
После свалих кората отдолу и махнах халогена. Залепих с микропореста и бандажна лента. Това издържа до магистралата- 100 км и се спука. Тук в София купих Ниссенс- 200 лева ментак. Оригиналният бил 450 лева.
Монтирахме го в сервиза и на вторият ден -бау. Долният въздуховод излезе от връзката към кулера.
Майстора сложил скобите които бяха дадени с новият ментак. Те като тел-овални. Аз запазих естествено старите оригинални скоби-които са плоски. Върнах на вторични оригиналното 1,200 кг алумин кулерче. Което е 200 лева иначе.
Та свалихме кората в сервиза и естествено въздуховода излезнал. Сменихме и двете скоби с оригиналните. Обаче погледхах маркуча-пъпките на металната част поизядени вече. От другата страна между турбото и металната тръба отпред си имаше бодната една рапидка- така я купих колата. Викам на майстора я да забодеме по една рапидка на другите проблемни мета. Там където излезе съединението даже навихме 2. Тези бързи връзки не са направени така с цел здравина, напротив- удобство и предвидено износване във времето. Страшно лабава работа за 2 атмосфери налягане и като се износят пъпките........
Вибрациите които са огромни при кулера скапват тези пъпки. Маслото не може да ги скапе. Те по спецификации са маслоустойчиви. А и спукването на маркучите или кулера е пак от вибрациите.
Та отгоре навихме на вече износените връзки по една рапидка към кулера и към ПВЦ въздуховода с МАП сензора.
Останаха ми три съединения без рапидки-това което излиза от турбото, това което излиза от металната тръба, а от другата страна е към кулера(дето излезе) и горе при ЕГР-а.
Та незнам дали рапидките са простотия, но е в пъти по здраво и сигурно. Тая кривка струваше -80 лева като фалшификат и 130 от Юнитрейд.
Ами като заминат и другите-400 лева за тия гумени маркучи не мисля да дам, при положение че кулера е ментак вече. Видях какви са му скобите към него.
Ако се спука маркуч, тогава вече ще сменя с нов, но само заради тия пъпки няма да стане.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбо
На мен ми се извади долния маркуч който излиза от кулера и влиза в пластмасовата тръба, която връща към всмукателния колектор. Случката беше много неприятна, особенно при моя двигател 1.9 ARL, за тези които незнаят кулера е челен отпред между водния радиатор и този на климатроника Не си носех еврейските звезди да развия кората та малко я посчупих да имам достъп до маркуча...... Нанизах маркуча, но не за дълго, единия чоп буквално го нямаше, обърнах колата до най близкия сервиз да мога да ползвам канал.
Вземат се две скоби с винт и се слагат напречно на маркуча и на тръбата, като не се стяга и надлъжно се връзва със свински опашки
Резултата: Почти една година карам така, няма и признаци да се извади
Вземат се две скоби с винт и се слагат напречно на маркуча и на тръбата, като не се стяга и надлъжно се връзва със свински опашки
Резултата: Почти една година карам така, няма и признаци да се извади
Re: Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбо
A какво му е на завиването на 1 проста рапидка ? А карам така откакто съм я купил тая кола и сега добавих и на другите да има - тия 2 атмосфери близо гърмят като автомобилна гума и турбото му се ебава маата. Колата не влиза в авариен режим. Трябваше да изключа сам актуатора -вакума го дръпнах. Пуши черно щото няма грам въздух от турбината и опушва геото. Та рапидки и това е.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбо
Какво му е ли? Ами нищо не му пречи, само че с тази разлика, че ако реша някой ден да си смена маркучите и да си стане така както е била, ще ми трябват само 4-те маркуча, а ти ще трябва и тръбите да смениш
При ARL-a са една алуминиева тръба и една пластмасова.
Да не говорим, че и към кулера е на бързи връзки, включително и турбината. Само не ми казвай, че и към турбото си го хванал с рапидка...
2 бара никога не може да ти стигне турбината, не се притеснявай за това. Дори моята не стига 2 бара
При ARL-a са една алуминиева тръба и една пластмасова.
Да не говорим, че и към кулера е на бързи връзки, включително и турбината. Само не ми казвай, че и към турбото си го хванал с рапидка...
2 бара никога не може да ти стигне турбината, не се притеснявай за това. Дори моята не стига 2 бара
Re: Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбо
Ми незнам какво визираш с това да смениш и тръбите ?
При мене първата рапидка беше поставена на въздуховода точно след турбото- не към него, ами от другата му страна. Към желязната тръба която минава под радиаторите. Явно е пробита с бургия първо и после е врътната рапидката. Тая тръба е заварена към шасито- не може да се смени изобщо.
Другите рапидк сложени от мене и майстора са в новият кулер-Нисенс. Мене ме съмнява че тоя кулер изобщо ще изкара повече от старите макручи ! Сменям маркуч само ако се разцепи. И тогава -просто вадя старият макруч и ако не завия пак рапидката през кулера отново -просто ще зачиста мустака който се е получил от рапидката и нанизвам новият - улътнението е по навътре, така че никакви проблеми. Прост една дупчица остава отгоре на ПВЦ-то. Обаче по вероятно е да врътна и в новият маркуч рапидката. За мене тия байонети са несериозни- мое мнение.
Също горе при ПВЦ колектора който отива към ЕГР-а завъртях една- тама нещата са същите.
От страната на турбината не съм слагал рапидка, -там е доста завряно и за сега е ОК, но прецака ли се - бургията и изобщо не ме интересува турбо ли е или не - дупченката !
Притеснява ме единствено гърмежа който се получава когато байонета не издържи. Тогава ме заболява сърцето .
При 2500 оборота гърми като автомобилна гума-чух го добре и слезнах да търся спуканата гума.
За налягането - на 11 канал -лично мой Лог - както се вижда в мили-бари исканото е 2200-2400.
Engine speed-----Spec. intake press.
2850-3150----------2200-2400
min-------------------- mbar
реално е било
3213----------- 2193
4011----------- 2305.2
4536----------- 2131.8
Грешката която беше записана при спуканият кулер е негатив чардж. Никога не е имало позитив до този момент.
Та направо си ги минава като експреса тия 2 бара и гърми като за тях. Това си е голема турбина.
А при тебе колега с тия 150 коня и още по голямо турбо........
При мене първата рапидка беше поставена на въздуховода точно след турбото- не към него, ами от другата му страна. Към желязната тръба която минава под радиаторите. Явно е пробита с бургия първо и после е врътната рапидката. Тая тръба е заварена към шасито- не може да се смени изобщо.
Другите рапидк сложени от мене и майстора са в новият кулер-Нисенс. Мене ме съмнява че тоя кулер изобщо ще изкара повече от старите макручи ! Сменям маркуч само ако се разцепи. И тогава -просто вадя старият макруч и ако не завия пак рапидката през кулера отново -просто ще зачиста мустака който се е получил от рапидката и нанизвам новият - улътнението е по навътре, така че никакви проблеми. Прост една дупчица остава отгоре на ПВЦ-то. Обаче по вероятно е да врътна и в новият маркуч рапидката. За мене тия байонети са несериозни- мое мнение.
Също горе при ПВЦ колектора който отива към ЕГР-а завъртях една- тама нещата са същите.
От страната на турбината не съм слагал рапидка, -там е доста завряно и за сега е ОК, но прецака ли се - бургията и изобщо не ме интересува турбо ли е или не - дупченката !
Притеснява ме единствено гърмежа който се получава когато байонета не издържи. Тогава ме заболява сърцето .
При 2500 оборота гърми като автомобилна гума-чух го добре и слезнах да търся спуканата гума.
За налягането - на 11 канал -лично мой Лог - както се вижда в мили-бари исканото е 2200-2400.
Engine speed-----Spec. intake press.
2850-3150----------2200-2400
min-------------------- mbar
реално е било
3213----------- 2193
4011----------- 2305.2
4536----------- 2131.8
Грешката която беше записана при спуканият кулер е негатив чардж. Никога не е имало позитив до този момент.
Та направо си ги минава като експреса тия 2 бара и гърми като за тях. Това си е голема турбина.
А при тебе колега с тия 150 коня и още по голямо турбо........
- Vladislav.lilov
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 28 юни 2017 11:29
- Автомобил: Pasat 5 5
- Двигател: Avf 2002
- Местоположение: София
Re: Passat b5.5 (3b6) 2004 AVF - S-образен маркуч след турбото
Колеги здравейте,предстои ми смяна на 2-3 маркуча обаче искам да попитам, защото ми казаха че имало някакви семеринги? ' така ли е? Слагали се за да не се преебават пъпките като вибрират желязо в желязо.На всички ли маркучи има такива семвринги?Ако вобще има?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 187 госта