Passat B7 2.0TDI разход 4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
- Polo6R
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 16:36
- Автомобил: VW Polo + Audi A4 B8
- Двигател: 1.2 TSI 2014 + 1.8 TFSI 2010
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
Сравняваш скутер с автомобил Защо не сложиш и ролерите на внука ти?
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
Кой каквото и да говори, разход от 5.4 л/100 км при скорост от 160 км/ч е сериозно постижение за автомобил от такъв клас.
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
И моя е 140к.с. и ръчни скорости, но със скорост 130км/ч е с 200 оборота в минута повече.
Хисаря-София 96км/ч средна скорост 6.1/100. Показанията са калибрирани и са съвсем точни. Проверено на колконка пълно пълно безброй пъти.
Хисаря-София 96км/ч средна скорост 6.1/100. Показанията са калибрирани и са съвсем точни. Проверено на колконка пълно пълно безброй пъти.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
Мммда,започнаха да излизат реалните разходи .
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
Последна промяна от дърт милиционер на Сря 18 мар 2015 21:55, променено общо 1 път.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
дърт милиционер написа:няма как 2тона автомобил да харчи 3.6л/100км. Това е постижим разход само за хибрид/ток-бензин/
Колега, прочетете хубаво, че 3.6/100 е разхода от София към Димитровград при темпомат 100км/ч по магистралата. Както след няколко поста някой написа - София е на ~500м надморска височина а Д-град на ~100м. Нормално е по надолнище колата да харчи по-малко, а на отиване повече, каквато е и реалността.
И ако си мислите че при хибридите КПД е по-голям, то това е защото когато двигателя работи на празен ход-зарежда акумулаторите, а при ускорение електродвигателя помага на бензиновия.
Този ДВГ на VW не е хибриден, но е една крачка по-напред от всички останали със Старт-стоп системата, и системата за зареждане на акумулатора при спиране, която в градове с повече светофари явно дава по-добри икономии.
Аз по-скоро започнах темата за да направя сравнение между Б5.5 и Б7 и понеже бях преди това прочел дългата и много полезна статия за Пасат В7, забелязах че там колегата е написал, че при скорости около 90км точно този двигател е най-икономичен и от там нагоре започва са харчи много. Което се потвърждава и при мен.
Ще си направя още няколко опита със скорости на темпомат 110 и 120 за да видя какви са резултатите.
Някой казва, че който кара по-нова кола - защо да гледа разхода. Аз пък ще ви кажа, че по-нова кола се купува за да се кара и разходите за гориво не са за пренебрегване, който каквото и да си говори.
Последна промяна от krraynov на Пон 16 мар 2015 22:54, променено общо 1 път.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
По принцип при повечето автомобили това е най-икономичната скорост - 90 км.ч. А иначе аз лично не мисля, че Б 5.5 е по-икономичен от Б7.
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
80 е още по-икономична, ама са малко хората дето биха я пробвали на достатъчно дълъг път.
Двата тона (той пасата май е по-лек, но това е друга тема) оказват голямо влияние влияние в града - постоянно ускоряване и спиране. Извън града килограмите са третостепенен фактор. Аз съм товарил голфа (двойка)с по един тон (Самоков - Ямбол) и нямаше съществена разлика в разхода. Тези 300м разлика в надморската височина също едва ли ще се усетят.
Рекорда ми докато бях на газ беше 5,7/100. Тогава правих 2 курса София - Ямбол в два поредни дни. С 600кг железа беше рекорда, обратно пътувах без багаж и гореше 8/100. Ниският разход се дължеше на много силен западен вятър. Магистралата беше до Плодовитово, ако беше до Ямбол разходът щеше да е още по-нисък.
Разликата на хибрида и обикновената кола е един голям акумулатор и елдвигател. Полза от тях на дълъг път няма абсолютно никаква, просто допълнителни килограми за баласт.
Засичането по борд за мен е бошлаф и хич не му вярвам. Все пак 3,6 си е напълно възможен разход за пасат при толкова ниска скорост, особено ако е подухвал и попътен ветрец, който има много голямо влияние, но никой не му обръща внимание.
Двата тона (той пасата май е по-лек, но това е друга тема) оказват голямо влияние влияние в града - постоянно ускоряване и спиране. Извън града килограмите са третостепенен фактор. Аз съм товарил голфа (двойка)с по един тон (Самоков - Ямбол) и нямаше съществена разлика в разхода. Тези 300м разлика в надморската височина също едва ли ще се усетят.
Рекорда ми докато бях на газ беше 5,7/100. Тогава правих 2 курса София - Ямбол в два поредни дни. С 600кг железа беше рекорда, обратно пътувах без багаж и гореше 8/100. Ниският разход се дължеше на много силен западен вятър. Магистралата беше до Плодовитово, ако беше до Ямбол разходът щеше да е още по-нисък.
Разликата на хибрида и обикновената кола е един голям акумулатор и елдвигател. Полза от тях на дълъг път няма абсолютно никаква, просто допълнителни килограми за баласт.
Засичането по борд за мен е бошлаф и хич не му вярвам. Все пак 3,6 си е напълно възможен разход за пасат при толкова ниска скорост, особено ако е подухвал и попътен ветрец, който има много голямо влияние, но никой не му обръща внимание.
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
Тука ми се струва много закръгляте килограмите на колата. В полза на тезата си, разбира се.
Нито пасата тежи 2 тона, нито полото е 2.5 пъти по-леко.
Още повече, че както каза колегата ktamen, те са без особено значение при дългото пътуване.
Мисля, че основната причина е, че една известна част от хората просто не могат да преглътнат факта, че има коли, които са малко или много с по-добри параметри от техните.
Нито пасата тежи 2 тона, нито полото е 2.5 пъти по-леко.
Още повече, че както каза колегата ktamen, те са без особено значение при дългото пътуване.
Мисля, че основната причина е, че една известна част от хората просто не могат да преглътнат факта, че има коли, които са малко или много с по-добри параметри от техните.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
Съгласен съм, че теглото няма особено значение, ама при условие, че колата не ускорява постоянно... Т.е. при круиз, когато се установи дадена скорост разходът на 100 се закрепя на стойност, която е нужна само за да поддържа колата в тоя режим без тя да ускорява - тогава, действително се постигат добри резултати (както колегата с темпомата). Аз все се каня някой път да опитам да поставя рекорд, ама съм припряна личност и издържам много малко време да круизвам на извънградско
- Polo6R
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 16:36
- Автомобил: VW Polo + Audi A4 B8
- Двигател: 1.2 TSI 2014 + 1.8 TFSI 2010
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
Припряна личност? То с тази джета успяваш ли да жегнеш някого въобще?
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
От къде идват 200те оборота разлика между коли с еднакъв двигател и скорости?
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
Според мен идва от износването на съединителя. А относно разходя, който колегата пуснал темата е споменал, направо се чудя, тия със новите коли от магазина, защо адеба си ги купуват? Разхода и на 10 годишна кола пак е същия
И как по точно измервате разхода на гориво извън града с точност 4.4 или 5,7? Инка ли си носите с вас и преточвате останалите литри или? То е ясно, че един на друг си сипват дизелджийте и газаджиите. Няма друг начин, манталитета ни е такъв, че когато аз съм се прецакал да си купя кола с един вид гориво, няма как да кажа това, и затова казваш, че е мн. икономична и други да се прецакат да не си сам в кюпа.
И как по точно измервате разхода на гориво извън града с точност 4.4 или 5,7? Инка ли си носите с вас и преточвате останалите литри или? То е ясно, че един на друг си сипват дизелджийте и газаджиите. Няма друг начин, манталитета ни е такъв, че когато аз съм се прецакал да си купя кола с един вид гориво, няма как да кажа това, и затова казваш, че е мн. икономична и други да се прецакат да не си сам в кюпа.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
Последна промяна от дърт милиционер на Сря 18 мар 2015 21:56, променено общо 1 път.
- Polo6R
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 16:36
- Автомобил: VW Polo + Audi A4 B8
- Двигател: 1.2 TSI 2014 + 1.8 TFSI 2010
- Местоположение: София
Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)
Говориш пълни глупости. Зимата на загрял мотор, при ниски температури охлаждането е по-добро и КПД-то е по-високо. Елементарна термодинамика.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта