imedarov написа:От къде идват 200те оборота разлика между коли с еднакъв двигател и скорости?
ти си 4х4 и вероятно имаш други предавателни числа.
imedarov написа:От къде идват 200те оборота разлика между коли с еднакъв двигател и скорости?
Polo6R написа:Зимата на загрял мотор, при ниски температури охлаждането е по-добро и КПД-то е по-високо. Елементарна термодинамика.
дърт милиционер написа:... щом зимата разхода е 3.6л./100км - лятото ще падне под 2л/100км. Няма какво да спориме повече. Този спор е още от както е създаден ДВГ. Карайте си безаварийно колите и да сме живи и здрави. Дано да не влизат чужди хора в този форум , че ще се спукат от смях.
Polo6R написа:охлаждането е по-добро и КПД-то е по-високо. Елементарна термодинамика.
anonym0us написа:Според мен идва от износването на съединителя
pe6kata написа:при целенасочено икономично каране, колите слизат много под заложените от производителя норми.
И последно - освен стила на каране и скоростта, има още два сериозни фактора за разхода, които са споменати - наклон и посока на вятъра.
дърт милиционер написа:''Колегата''милиционер се е накарал на най новото което е влязло в с-мата на МВР. За 30г. доста съм изръшнал .От джиповете Ленд Круйзер В НСО , до спортното Ауди на Пътна полиция. В началото се впечатлявах - после свикнах..... Няма по добър от служебния автомобил - кара се както чуждата жена - безотговорно. С голямо удоволствие си купих дъртото Поло
дърт милиционер написа:''Колегата''милиционер се е накарал на най новото което е влязло в с-мата на МВР. За 30г. доста съм изръшнал .От джиповете Ленд Круйзер В НСО , до спортното Ауди на Пътна полиция. В началото се впечатлявах - после свикнах..... Няма по добър от служебния автомобил - кара се както чуждата жена - безотговорно. С голямо удоволствие си купих дъртото Поло
krraynov написа:Нека да изкажат мнение хора които имат впечатление от този автомобил окомплектован с двигател CFFB - конкретно, тяхното виждане ще е абсолютно най-меродавно, а такива които говорят по принцип - много има..
дърт милиционер написа:Е , нали ви казах - щом зимата разхода е 3.6л./100км - лятото ще падне под 2л/100км. Няма какво да спориме повече. Този спор е още от както е създаден ДВГ. Карайте си безаварийно колите и да сме живи и здрави. Дано да не влизат чужди хора в този форум , че ще се спукат от смях.
dangala написа:Колеги, аз карам Passat Variant В7 CFFB DSG от няколко месеца. За разхода (с моето каране, засичам само извънградско,пълня винаги след поне 700-800 км):
Хамбург- Виена, около 1100км: 5.7 л/100км, от там я купих;
Виена- София, около 1150км: 4.9 л/100км, като скоростта която поддържах беше около 110-120 през Австрия,
Унгария и Сърбия, средната скорост е по-ниска със сигурност. Става дума за равномерно каране.
Тук в България разхода е извънградско около 5.8-6.2 литра/100км. Според мен по-високият ми разход се дължи на неравномерното каране по принцип тук в БГ- постоянно се редуват ускорение и намаляване на скоростта заради изпреварване, каруци и трактори по пътя, дупки, милиционери дебнещи в храстите и др., т.е. състоянието на пътната мрежа е пречка за поддържане на равномерно темпо.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 109 госта