Passat B7 2.0TDI разход 4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...

Какъв Ви е разхода на гориво (дизел) на 100km с Passat B7 при скорост 120km/h извънградско шофиране?

3.6-3.8л
2
3%
3.8-4.4л
0
Няма гласове
4.4-5.0л
5
8%
5.0-5.6л
10
17%
5.6-6.0л
15
25%
6.0-6.6л
16
27%
6.6-7.2л
4
7%
7.2-8.0л
4
7%
8.0-9.0л
4
7%
 
Общо гласове: 60
Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот nii » Пон 16 мар 2015 17:09


imedarov написа:От къде идват 200те оборота разлика между коли с еднакъв двигател и скорости?

ти си 4х4 и вероятно имаш други предавателни числа.




Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот krraynov » Пон 16 мар 2015 17:29


Polo6R написа:Зимата на загрял мотор, при ниски температури охлаждането е по-добро и КПД-то е по-високо. Елементарна термодинамика.

При сух път обаче... Ако вали дъжд и/или сняг-ситуацията се усложнява поради други причини...


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот krraynov » Пон 16 мар 2015 17:40


дърт милиционер написа:... щом зимата разхода е 3.6л./100км - лятото ще падне под 2л/100км. Няма какво да спориме повече. Този спор е още от както е създаден ДВГ. Карайте си безаварийно колите и да сме живи и здрави. :beer Дано да не влизат чужди хора в този форум , че ще се спукат от смях.

Няма да падне, защото ще работи климатика, ;) за тия дето имат климатик, или вентилатора на макс - и на двигателя и за купето... а те са около 700-900W някъде...
И разбира се че няма смисъл да спорим, когато фактите са налице, въпреки че е казано -в спора се разжда истината. Лошото е че като Тома неверни - хора които нямат пряко впечатление - приказват по принцип.
Нека да изкажат мнение хора които имат впечатление от този автомобил окомплектован с двигател CFFB - конкретно, тяхното виждане ще е абсолютно най-меродавно, а такива които говорят по принцип - много има.. Ама дето имам един познат - казва - 'Ама нямаше нужда колега' :drunk
:love.vwclub


Потребителски аватар
deepd
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
Автомобил: Golf VII
Двигател: CLHB - 2015
Местоположение: BG / Шумен

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот deepd » Пон 16 мар 2015 17:59


Какво толкова има чудно, никой ли не гледа оборотите, по ниски обороти по-мощна кола и оттам икономията ако ще да тежи и повече. Ако имаше 7 ма скорост с обороти почти на свободна още по-нисък разход :mhihi Разбира се за сметка на други проблеми затова и го няма.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6152
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот ktamen » Пон 16 мар 2015 18:52


Polo6R написа:охлаждането е по-добро и КПД-то е по-високо. Елементарна термодинамика.

Тая глупост в кое списание я прочете или сам я изобрети :mhihi


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19148
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот stefan4o » Пон 16 мар 2015 19:20


Да, там в Скандинавия сигурно с тия Пасати пердашат на 2/100 нафта в якия студ :mhihi Поради щото КаПеДето скача до небесата :mhihi
Ако колегата с другия Пасат е 4мотион - вероятно скоростите са му малко по-късинки от на Крайнов :th_up
Пешка, добре дошъл отново. Как си? :c020

Последна промяна от stefan4o на Пон 16 мар 2015 19:23, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот pe6kata » Пон 16 мар 2015 19:20


тая е нищо пред тази, че 200-те оборота разлика идвали от износването в съединителя :eek

anonym0us написа:Според мен идва от износването на съединителя


иначе по темата - при целенасочено икономично каране, колите слизат много под заложените от производителя норми. Ако някой си направи труда да опита,ако има нервите, ще се увери сам. Коли от 90-те години при около 70км/ч са далеч по икономични от смятаната за икономична скорост от 90км/ч.При 90км/ч на равно поддържайки, един двигател ползва много малка част от потенциала си, на въпрос как се хранят еди си колко коня (по-малко от 20к.с. са необходими за поддържането на 100-на км/ч)
Лични примери не искам да давам, за да изпадам в положението на колегата да споря с хора, чийто поглед не стига по-далеч от върха на носа им.
И последно - освен стила на каране и скоростта, има още два сериозни фактора за разхода, които са споменати - наклон и посока на вятъра.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот krraynov » Пон 16 мар 2015 19:55


pe6kata написа:при целенасочено икономично каране, колите слизат много под заложените от производителя норми.
И последно - освен стила на каране и скоростта, има още два сериозни фактора за разхода, които са споменати - наклон и посока на вятъра.

Много точно :exclaim
:th_up :th_up :th_up


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот Водния дух1 » Пон 16 мар 2015 20:47


Е,то значи ако караме по правилник с 90 колите ни ще горят мн.малко(вкл. и моя чайник),ама кой ти кара с 90....


cekal
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 20 ное 2013 23:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1997

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот cekal » Пон 16 мар 2015 22:33


дърт милиционер написа:''Колегата''милиционер се е накарал на най новото което е влязло в с-мата на МВР. За 30г. доста съм изръшнал .От джиповете Ленд Круйзер В НСО , до спортното Ауди на Пътна полиция. В началото се впечатлявах - после свикнах..... Няма по добър от служебния автомобил - кара се както чуждата жена - безотговорно. С голямо удоволствие си купих дъртото Поло

Е да де, понеже едно време си лягахме само със супер гаджета, та чак ни омръзнаха, сега е нормално с мечките да се бориме :bowdown


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот pe6kata » Пон 16 мар 2015 23:35


дърт милиционер написа:''Колегата''милиционер се е накарал на най новото което е влязло в с-мата на МВР. За 30г. доста съм изръшнал .От джиповете Ленд Круйзер В НСО , до спортното Ауди на Пътна полиция. В началото се впечатлявах - после свикнах..... Няма по добър от служебния автомобил - кара се както чуждата жена - безотговорно. С голямо удоволствие си купих дъртото Поло


Милиционере, срам си за системата на МВР. Тъй както си се отнасял към служебните автомобили (това са реално държавни пари от всички нас), така си се отнасял и към службата, убеден съм, и имаш наглостта да се хвалиш с което.Служебният автомобил е средство, с което си бил осигурен, за да изпълняваш определени вменени ти задължения и поставени задачи, не е било за кеф или впечатляване.В предвид посочения стаж, искрено се надявам да си вън от министерството. Нямам думи да изразя възмущението си, без да вляза в нарушаване правилата на форума. Отврат!


Потребителски аватар
Кайзен
Мнения: 1531
Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Германия

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот Кайзен » Пон 16 мар 2015 23:39


Днес се опитах да карам 2.0 TDI 140к.с. максимално икономично и резултатите са
Изображение Изображение
Както се вижда е възможно 2.0 TDI 140к.с. да гори и 3,5л/100км. Но ми свършиха нервите за тези почти 40км. После се качих на магистралата и карах със 130км/ч на темпомат (показание на спидометъра). Като краeн резултат постигнах 108км/ч средна скорост и разход от 6,5-6,6.

Подобен разход по този маршрут съм постигал със същия двигател (2.0 TDI), но в Audi A3 8V Sportback, което беше 150к.с.


Потребителски аватар
dangala
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 05 сеп 2008 19:16
Автомобил: VW Golf 5_ VW Passat B7
Двигател: BKD 2004_ CFFB 2011
Местоположение: Плевен

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот dangala » Пон 16 мар 2015 23:42


krraynov написа:Нека да изкажат мнение хора които имат впечатление от този автомобил окомплектован с двигател CFFB - конкретно, тяхното виждане ще е абсолютно най-меродавно, а такива които говорят по принцип - много има..
:love.vwclub


Колеги, аз карам Passat Variant В7 CFFB DSG от няколко месеца. За разхода (с моето каране, засичам само извънградско,пълня винаги след поне 700-800 км):

Хамбург- Виена, около 1100км: 5.7 л/100км, от там я купих;
Виена- София, около 1150км: 4.9 л/100км, като скоростта която поддържах беше около 110-120 през Австрия,
Унгария и Сърбия, средната скорост е по-ниска със сигурност.
Става дума за равномерно каране.

Тук в България разхода е извънградско около 5.8-6.2 литра/100км, в града не засичам, просто няма смисъл.
Според мен по-високият ми разход се дължи на неравномерното каране по принцип тук в БГ- постоянно се редуват
ускорение и намаляване на скоростта заради изпреварване, каруци и трактори по пътя, дупки, милиционери дебнещи
в храстите и др., т.е. състоянието на пътната мрежа (дори и на т. нар. "магистрали") е пречка за поддържане на
равномерно темпо.

Поздрави


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот red.devilll » Вто 17 мар 2015 8:07


дърт милиционер написа:Е , нали ви казах - щом зимата разхода е 3.6л./100км - лятото ще падне под 2л/100км. Няма какво да спориме повече. Този спор е още от както е създаден ДВГ. Карайте си безаварийно колите и да сме живи и здрави. :beer Дано да не влизат чужди хора в този форум , че ще се спукат от смях.

А каква е разликата за разхода между зима и лято на извънградски преход с изправен термостат??? двигателя не знае дали е зима или лято.Загрее ли си нормално до 90градуса за него е все едно дали е -30 или +30 градуса.Разликата е само докато загрее,но на 500км преход на дали ще окаже кой знае каква разлика в разхода.Разликата между лятото и зимата е градското каране и то на къси разстояния.Такситата дали зимата горят повече от лятото???На дали защото те са постоянно в движение и колите им са почти винаги на 90градуса.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 2.0TDI BMT рч.ск-4.4л(81км/ч)-5.7л(88км/ч)

Мнениеот krraynov » Вто 17 мар 2015 18:21


dangala написа:Колеги, аз карам Passat Variant В7 CFFB DSG от няколко месеца. За разхода (с моето каране, засичам само извънградско,пълня винаги след поне 700-800 км):
Хамбург- Виена, около 1100км: 5.7 л/100км, от там я купих;
Виена- София, около 1150км: 4.9 л/100км, като скоростта която поддържах беше около 110-120 през Австрия,
Унгария и Сърбия, средната скорост е по-ниска със сигурност. Става дума за равномерно каране.
Тук в България разхода е извънградско около 5.8-6.2 литра/100км. Според мен по-високият ми разход се дължи на неравномерното каране по принцип тук в БГ- постоянно се редуват ускорение и намаляване на скоростта заради изпреварване, каруци и трактори по пътя, дупки, милиционери дебнещи в храстите и др., т.е. състоянието на пътната мрежа е пречка за поддържане на равномерно темпо.


Благодаря за мнението колега! Както виждам стойностите които съм постигнал с начина на управление - не са непостижими и явно са си съвсем реални за този двигател, въпреки че при Вас е и с автоматична скоростна кутия... Между впрочем от представителството на VW дилъра ми обясняваше, че принципно вече доста се намалява разликата в разхода между автомобил окомплектован с автоматична и такъв с ръчна скоростна кутия. Това се постигало чрез увеличаване на броя предавки на автоматичната, като DSG вече била 7 степенна- вярно ли е това?
И не между другото, вероятно при мен има още малко възможност за намаляване на разхода при преходните режими, защото като карам и - се усещам че поглеждам към MFD, и много често карам с повече запас от мощност (на по-ниска предавка) съдейки от светещата неясно от колко време по-рано стрелка нагоре (предложението на компютъра) да превключа на по-горна предавка...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 109 госта