Колеги я кажете за AVF автомат колко е нормално да показва моментен разход, защото при мен е около 0,8-0,9 л/ч при загрял мотор?
Синхронизацията ми е около нула(скача от 0 до +0,5).
Колата пали от четвърт и топла и студена, няма пушеци никакви от ауспуха, но не знам дали не е висок разхода на място, а и под 6,5 л/100 извънградско е мисия невъзможна да я свалиш и с доста пенсионерско каране.
Предполагам, че заради автомата едва ли ще направи разход 5 л/100, но все пак ако е възможно да го сваля малко ще е добре.
Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Според мен,това е абсолютно нормален разход...
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Кой от двата, моментния на празен ход или извънградския?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Извънградския......А относно моментния,може да си поиграеш с вала и да видиш с "-" колко ще е на място.Но ако нямаш проблеми с колата-по-добре не я пипай
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Zinoto написа:Явно за всеки мотор е индивидуално.
Може би има значение при каква синхронизация е правено регулирането на дюзите.
Възможно е и температурния ми датчик да е дефектен и да подава грешна информация защото като е студена показва 0.6л/ч.
Софтуера няма отношение за моментния разход, щото винаги си ми е бил висок моментния и дори с преработения софтуер разхода на място си остана същия.
Възможно е и дюза да прави проблем въпреки че са в норми на празен ход имам леко синкаво припушване и си мирише на дизел.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Всяко механично натоварване на двигателя се отразява моментално на разхода при празен ход и не само. Същото нещо прави и късо съединение по електрическата система или моментна консумация. /затягащи ролки, лагери на динамо, водна помпа, ел.хидравлика, късо в осветителни тела и микроключета т.н./ Затягането на посочените елементи, може да се наблюдава след нагряване на материала, което обяснява, защо, когато всичко е студено в коша, няма проявен засилен разход. Нормалният разход тестван в завода от стенд на място трябва да е 0.6л/час, при този и други дизелови двигатели, с изключена всякаква консумация и правилно работещи възли и агрегати.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
При мен Пасат AVF като го обслужих(синхронизация 0/-0.5 така си беше така си го и оставих) ковеше 0.6л. Като преди да загрее до 90гр, показваше и 0.5л от време на време.
Сега 20000км след смяната на ремъците започна твърдо да показва загрял 0.5л, като преди да загрее добре покзва чат-пат 0.4л.
Предполагам може да е от минималното разтягане на ангренажния ремък, защото за тези 20000км нищо не е сменяно по двигателя като ролки и т.н.
Единственото е допълване на фреон 400гр и минаване от омв максмоушън на екто дизел, което не вярвам да е причината за това намаляване на разхода.
Тези цифри са без консуматори.
На мой познат Шкода Йети 2.0 комън рейл 140к.с. дава 0.5л/ч
Сега 20000км след смяната на ремъците започна твърдо да показва загрял 0.5л, като преди да загрее добре покзва чат-пат 0.4л.
Предполагам може да е от минималното разтягане на ангренажния ремък, защото за тези 20000км нищо не е сменяно по двигателя като ролки и т.н.
Единственото е допълване на фреон 400гр и минаване от омв максмоушън на екто дизел, което не вярвам да е причината за това намаляване на разхода.
Тези цифри са без консуматори.
На мой познат Шкода Йети 2.0 комън рейл 140к.с. дава 0.5л/ч
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Бордовия компютър има допустима грешка при изчисляване на горивото, като всеки електронен уред. Тя се състои от две части: първа закръгляване надолу или нагоре в зависимост от третото число след десетичната запетая, което не се изписва на екрана и второ допустима грешка на дешифратора, който изписва цифрите на екрана. Изчисляването на горивото става по зададена формула, чрез два диференциални датчика за постъпило гориво и за върнато обратно. Минимална грешка при тях води отново до отклонение. Тоест от всичко казано, бордовия компютър, може да не показва абсолютно вярно, поради изложеното по-горе. Единствената проверка се извършва на специализиран стенд, през който минава горивото на автомобила и след това, може да се установи разликата. Заводската настройка на нов автомобил по производствен стенд е 0.6л/час, за повечето дизелови двигатели.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Дори и да има грешка в изчисляването ще е с малко, но да показва двойно не ми се вярва
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Да грешката е в малък диапазон от рода на + - 0.05-0.1/това не означава, че автомобилът в момента гори с 100 грама на час повече, просто борд системата закръглява според втората цифра след десетичната запетая, 0.65=0.7; 0.64=0.6 и т.н/,когато всичко друго работи правилно. Прието е ако разхода надвишава 0.6л/час, да има някакъв страничен дефект, който да го поражда, но ако автомобила работи добре, без проблем и разхода не е значително по-висок, няма смисъл да се филмират нещата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта