Колата е VW Golf 4 1.9 TDI PD ARL
Проблема е следния:
Когато колата е студена injected quantity(инжектираното количество на място) е 5-6 мг. разхода е 0,7=0,8 след като колата позагрее над 70C количеството мг.започват да се вдигат заедно с разхода и когато достигне работна Т 85-90C мг са 9,5-10 а разхода 1,1-1,2.
Няма проблем с тресене или палене дюзите са наред маховик съединителя вала и горивния филтър са нови.
Няма никакви грешки при проверка.
Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и разход
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
1, 4, 13 канал как са във ВАГКОМ, съответно при студено и топло?
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 18:43
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Engine Speed.....Injected quantity....Spec.Inj.duration....Coolant temp.
1 903................5.5mg....................5.1KW....................39.6
Engine Speed.....Spec.start of inj....Spec.inj.duration....Synchro angle
4 903................4.0BTDC..................5.1KW ...................2.8KW
Cyl 1...........Cyl 2...............Cyl 3...............Cyl 4
13 0.07........-0.07..............-0.02..............0.19
1 903....6.9mg.....5.6KW....72.9
4 903....1.2ATDC...6.1KW....2.2-2.8KW
13 0.05...-0.87....0.38.....0.42
1 903.....8.0mg......6.1KW.....84.8 C
4 903.....1.2ATDC.....6.1KW.....2.2
13 0.02....-0.80......0.52.......0.19
Това са данните от днес.
За мен лично е необясними какво се случва с колата за да го прави това увеличение.
Ще съм благодарен на всеки който може да помогне!
1 903................5.5mg....................5.1KW....................39.6
Engine Speed.....Spec.start of inj....Spec.inj.duration....Synchro angle
4 903................4.0BTDC..................5.1KW ...................2.8KW
Cyl 1...........Cyl 2...............Cyl 3...............Cyl 4
13 0.07........-0.07..............-0.02..............0.19
1 903....6.9mg.....5.6KW....72.9
4 903....1.2ATDC...6.1KW....2.2-2.8KW
13 0.05...-0.87....0.38.....0.42
1 903.....8.0mg......6.1KW.....84.8 C
4 903.....1.2ATDC.....6.1KW.....2.2
13 0.02....-0.80......0.52.......0.19
Това са данните от днес.
За мен лично е необясними какво се случва с колата за да го прави това увеличение.
Ще съм благодарен на всеки който може да помогне!
Последна промяна от PaLaV_BaM на Пет 20 мар 2015 19:41, променено общо 12 пъти.
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Доколкото се ориентирам, синхронизацията на валовете ти е 2.2 - 2.8. Направете я на 0 и виж как ще е.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 18:43
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Става мн. по зле колкото повече се бута към 0 толкова повече се увеличават милиграмите и на студен и на топъл двигател
То въпроса е че милиграмите се променят с температурата обратно на нормалното като е студено логиката е да са повече милиграми защото на двигателя му трябва повече гориво,а като загрее милиграмите трябва да намалеят при мен е обратното
То въпроса е че милиграмите се променят с температурата обратно на нормалното като е студено логиката е да са повече милиграми защото на двигателя му трябва повече гориво,а като загрее милиграмите трябва да намалеят при мен е обратното
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Колега, не знам ти историята на колата, но по-важното ти да я знаеш и какво е правено и какво знаеш
Виж моята тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=417024&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8+%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B8
131 и 150 коня са с еднакви дюзи, проверено
При мен беше същото, колкото отива към нула, толкова по-зле. Показанията на дюзите бяха перфектни, но само последната буква беше различна и не говореха на един език с компа. Продадох ги на колега пак с АВФ, но 4х4
Твоите дюзи трябва да са 038 130 073 AL . Проверката е лесна, без да вадиш дюзата се вижда
Просто като вариант го погледни
Виж моята тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=417024&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8+%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B8
131 и 150 коня са с еднакви дюзи, проверено
При мен беше същото, колкото отива към нула, толкова по-зле. Показанията на дюзите бяха перфектни, но само последната буква беше различна и не говореха на един език с компа. Продадох ги на колега пак с АВФ, но 4х4
Твоите дюзи трябва да са 038 130 073 AL . Проверката е лесна, без да вадиш дюзата се вижда
Просто като вариант го погледни
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 18:43
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Така колега 3 от дюзите са ми 038 130 073 AL а 4тата е 038 130 073 BX.
При теб правеше ли го като е студена до 70C разхода и милиграмите да са добре 0,7 и 5,5
а като загрее 1,1 и 8,5+
?
При теб правеше ли го като е студена до 70C разхода и милиграмите да са добре 0,7 и 5,5
а като загрее 1,1 и 8,5+
?
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Само топла е гледана, милиграмите под 9-10 не падаха накъдето и да въртиш раздвижното колело. Разход на място 1.3-1.4
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Дa не би дa е чипосвaнa?
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 18:43
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Да колата има чип от Brezel но и преди съм имал ARL с чип и разхода никога не е бил такъв на място.
И ако е с чип не би ли трябвало и топла и студена колата да е с висок разход?
(нямам престава това си е някаква моя логика нека по компетентните да се изкажат)
И ако е с чип не би ли трябвало и топла и студена колата да е с висок разход?
(нямам престава това си е някаква моя логика нека по компетентните да се изкажат)
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
PaLaV_BaM написа:Така колега 3 от дюзите са ми 038 130 073 AL а 4тата е 038 130 073 BX.
При теб правеше ли го като е студена до 70C разхода и милиграмите да са добре 0,7 и 5,5
а като загрее 1,1 и 8,5+
?
Това което аз знам е, че и 4-тирите дюзи трябва да са ти с еднакъв номер. Принципно и двато номера се слагат на ASZ / ARL
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 18:43
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Не е от дюзите днес сложихме дюза AL и няма абсолютно никаква промяна само дето си играхме сваляне качване и ремонтни комплекти да се купуват.
Проблема остава необясним
Проблема остава необясним
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Здравей, писал си ми на Л.С. за сега нямам решение на проблема, но и не търся решение, защото колата работи добре.
При мен разхода на празен ход при 90 градуса скача 0,8-0,9 което е много малко над нормалното, обаче при мен не е правена синхронизация след смяна на ремъци, фиксирал съм вала при поставен щифт, белега на маховика да съвпада.
Увеличения разход, може да се дължи на НЕ добре регулирани дюза или поизносени разпръсквачи и нафтата като загрее хубаво и някой разпръсквач леко да "препиква"
При мен разхода на празен ход при 90 градуса скача 0,8-0,9 което е много малко над нормалното, обаче при мен не е правена синхронизация след смяна на ремъци, фиксирал съм вала при поставен щифт, белега на маховика да съвпада.
Увеличения разход, може да се дължи на НЕ добре регулирани дюза или поизносени разпръсквачи и нафтата като загрее хубаво и някой разпръсквач леко да "препиква"
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 18:43
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
При мен също колата работи добре пали на топло студено няма ядове нетресе.
Само милиграмите и са много и разхода на място е голям иначе общия разход е нормален няма никакво покачване.
Но такива неща ме дразнят колата искам да ми е 6 от до!
Само милиграмите и са много и разхода на място е голям иначе общия разход е нормален няма никакво покачване.
Но такива неща ме дразнят колата искам да ми е 6 от до!
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 18:43
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Vw Golf 4 1.9 TDI PD ARL-Проблем с впръскано гориво и ра
Някой някакви идеи за разрешаване на проблема?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта