Колеги на всяко едно място където се съединяват турбопътищата има омасляване . Колата въври нормално, не глъхне, не шуми и не пуши по някакъв странен начин .Забелязал съм, че при нормално каране 100 110 120 няма излишен разход на масло, но при 150 нагоре вече почва да пипа.Точно преди кулера е омазало яко и даже коша отстрани :) Един майстор каза да не го пипам, че било нормално, но според мен не е :)
Дайте някакви идеи от какво може да е това масло по пътищата
Пасат б5.5 1.9 131 avf масло по турбо пътищата
- b60_460
- Мнения: 103
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 11:36
- Автомобил: Passat B6 1.9 TDI
- Двигател: BXE 2006
- Местоположение: Бургас
Re: Масло по турбо пътищата Пассат б5.5 1.9 131 avf
Да ти кажа и моята старата(В5.5 avf) беше така омаслена около интеркулера.Даже беше капало и по защитната кора.За близо 4г. и около 50к. км. масло не пипаше изобщо , въпреки че няколко смени изкара с ниво над макса.Така омаслена я купих и на мен майстора ми каза да не се притеснявам и да не я барам след като не пипа маслото.До колко това омасляване е нормално не мога да кажа.Нека и другите колеги се изкажат.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Масло по турбо пътищата Пассат б5.5 1.9 131 avf
От картерната вентилация е,не се притеснявай ако нямаш голяма загуба на масло.
Всички са така.
Всички са така.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Масло по турбо пътищата Пассат б5.5 1.9 131 avf
Така е, карай спокойно, щом нямаш голям разход на масло.
Re: Масло по турбо пътищата Пассат б5.5 1.9 131 avf
До 0,5l разход на масло, за този двигател е нормално. За твое успокоение можеш да свалиш всички тръби и да ги почистиш, заедно с интеркулера и EGR-а
- ico_naskov
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 16 дек 2012 16:01
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Burgas
Re: Пасат б5.5 1.9 131 avf масло по турбо пътищата
И при мен е омаслена но нямам загуба на масло,карам с Кастрол 5w40 и не съм доливал вече 8000км така че не се вкарвай в филми караме стари коли на незнайни километри
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат б5.5 1.9 131 avf масло по турбо пътищата
При мен на avf мотор също е омаслено. Харча на масло е 100 грама за 10 000 и никога не доливам. Ако нямаш фрапантна загуба на масло не влизай в лош филм.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Пасат б5.5 1.9 131 avf масло по турбо пътищата
И при мен е така. При всяка смяна на маслото, вадя от кулера по 50 грама масло. И на мен ми казаха, че е нормално. Така било и при новите коли, дето имат пробег по 20-30 000 км. Като не доливаш и нямаш загоби на масло, си карай така. Надали има екземпляр от нашите модели, дето да не е омаслен там.
- Johnny_Brawo
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:54
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: BWA
- Местоположение: София-Стара Загора
Re: Пасат б5.5 1.9 131 avf масло по турбо пътищата
Това омасляване може да е от всяка една снадка на тия маркучи за маслените пАри. Доколкото знам са 3 бр. Нещо такова :
По принцип точно тези пъпки на металните краища след О-пръстенчето се прецакват. Цените в официалния магазин са меко казано комични, това е маркуч все пак. Факт обаче, че въпреки сълзенето - масло не се губи :) Карай, да не ти пука.
По принцип точно тези пъпки на металните краища след О-пръстенчето се прецакват. Цените в официалния магазин са меко казано комични, това е маркуч все пак. Факт обаче, че въпреки сълзенето - масло не се губи :) Карай, да не ти пука.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Пасат б5.5 1.9 131 avf масло по турбо пътищата
По скоро самите О-пръстени се омачкват с времето, маркучите като са здрави няма смисъл от смяна, цената на един О-пръстен е 8 лева(оригинален), но маслото в турбо пътищата се събира от картерната вентилация, ако се вгледаш колега от капака(на разпределителния вал) отива един малък маркуч който влиза в металната тръба коята засмуква въздух към турбото, има цяла тема за този PCV клапан...
Аз лично съм извел картерната вентилация в отделен съд(шише) и накрая съм сложил филтърче.
Но истинската изненада е след ЕГР-а, препоръчвам ти да затапиш ЕГР-а преди да се е затапил напълно всмукателния колектор
Аз лично съм извел картерната вентилация в отделен съд(шише) и накрая съм сложил филтърче.
Но истинската изненада е след ЕГР-а, препоръчвам ти да затапиш ЕГР-а преди да се е затапил напълно всмукателния колектор
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Пасат б5.5 1.9 131 avf масло по турбо пътищата
Колеги някой знае как се закачат тези метални снадки,опитвам се да прихвана металните пъпки но от единия край не достига?Става въпрос за това тук,дали е по малък по размер или има друга хватка не знам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan, toptodor, Ивайло Димов и 194 госта