пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов
Голф 4 1.9 ТДИ , 110 к.с. от демпферен към обикновен маховик
голф 5 1.9 тди маховик
- pacoboy
- Мнения: 2698
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: голф 5 1.9 тди маховик
J.clarckson написа:Я кажете как стой въпроса с заместителен твърд маховик и демферен съединител , че съм чувал оплакваня след това , били прецаквали скоростната кутия. Питах един майстор уж добър , той ми каза , че нямало проблем да се сложи твърд маховик . Сменял ли е някой с такова чудо?
Колега и аз бях на тази дилема, но след като чух мненията на 3-ма колеги се отказах.
Наистина при МК5 плътния маховик прави след време проблеми с кутията.
Вземай комплект на LUK, верно скъпичко е, но пък забравяш. Аз вече 10к км. съм с чип и нов съединител с демпферен маховик, всичко е ОК, а и маховика има 2 год. гаранция.
Успех.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19676
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Не е кой знае колко по-скъпо. Комплектът с плътен на Valeo е 650 лв с отстъпката, а на LuK е 776 лв.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: голф 5 1.9 тди маховик
мерси за отговорите някаде бях чел че на sachs били наи добри
Re: голф 5 1.9 тди маховик
По правило Закса е с най-мек педал на съединителя, което си е удобство. Иначе няма такова понятие като най- добър, всички са добри ,и всичко е до късмет :)
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Мерси колега а аксялния лагер трябва ли да го сменям
- aliyatin.com
- Мнения: 538
- Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
- Автомобил: HONDA CR-V
- Двигател: 2008
- Местоположение: popovo
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Да!Само че е лагер-помпа.
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: голф 5 1.9 тди маховик
голф 5 1.9 105коня БКЦ мотор 5-степенна е с аксиален лагер !
Колеги кажете има ли отзиви спрямо твърд и демпферен маховик ?? всеки казва различни неща цената на твърдия е доста по малка. Благодаря!
Колеги кажете има ли отзиви спрямо твърд и демпферен маховик ?? всеки казва различни неща цената на твърдия е доста по малка. Благодаря!
- crichton_g
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 07 яну 2013 1:12
- Автомобил: Golf 5
- Двигател: BXF 2006
- Местоположение: Burgas
Re: голф 5 1.9 тди маховик
никакъв проблем да е с твърд, до 150 коня се понася :)
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19676
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Е колко "доста" е 13%?
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: голф 5 1.9 тди маховик
здравейте колеги за маховика ми казаха , че има още живот в него , а тракането ,като отпусна съединителя е от аксиалния лагер на съединителя , ама по натам ще го сменям, но за тресенето при палене ми казаха , че не било от маховика защото ако е било от него щяло да го прави постоянно, ако някой е имал проблема или знае за какво става навъпрос да казва. Понякога пали като на мечта повечето пъти пали с лек трус , но поняког така изтриса , че скоростното лостче когато е на свободна , минава от най-лява в най-дясна позиция , абе направо сякаш , че двигателя иска да избяга от коша. Благодаря за предишните отговори!!!
- vankata_passat
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
- Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
- Двигател: AVF
- Местоположение: Силистра
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Колега виж тампоните на двигателя в какво състояние са. Обърни внимание на обтяжната ролка на ангренажа.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 5 1.9 тди маховик
НЕ слагай твърд маховик ще разбиеш скоростната кутия. Твърдия маховик предава вибрации на скоростната кутия, ремонта ми излезе 800 лв смяна на лагери и обслужване на скоростна кутия. И това го направих заради тъпите коментари на много разбиращите във Форума !!!!!!!! НЕ ГО ПРАВИ.
И да сметнем твърдия маховик е по - евтин + съединител и всичките чаркове ми излезе 960лв. Двумасовия ми струваше около 1200лв вместо да дам + 260 лв за нормален какъвто трябва аз дадох 960 лв за твърд + още 800 за ремонт на ск.кутия.... !!!! Също така при тръгване е съвсем различно по - големи вибрации, тресе и т.н. Слагай такъв какъвто трябва за да не береш ядове, вече си изпатих от много разбиращите в форума ..... моята е Golf 5 1.9TDI BKC 6sk. Даже в момента се чува някакво престъргване но за момента не му обръщам внимание..
И да сметнем твърдия маховик е по - евтин + съединител и всичките чаркове ми излезе 960лв. Двумасовия ми струваше около 1200лв вместо да дам + 260 лв за нормален какъвто трябва аз дадох 960 лв за твърд + още 800 за ремонт на ск.кутия.... !!!! Също така при тръгване е съвсем различно по - големи вибрации, тресе и т.н. Слагай такъв какъвто трябва за да не береш ядове, вече си изпатих от много разбиращите в форума ..... моята е Golf 5 1.9TDI BKC 6sk. Даже в момента се чува някакво престъргване но за момента не му обръщам внимание..
Re: голф 5 1.9 тди маховик
5 степенните кутии понасят много по-добре твърдия маховик. Много хора карат с такива маховици без особени драми, и по-старите дизели с роторна помпа и помпа-дюза и по-големите бензинови мотори. При 6 степенните кутии и съответно съединител 240 мм, твърдия маховик не е много подходящ, особено за ежедневна кола. Аз лично карах с твърд маховик точно 1000 километра и го махнах заради дразнещото стържене-лупане на празен ход. Демпфера при всички случай е удобство, което не случайно е сложено там и да се бяга от него не е много смислено
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: голф 5 1.9 тди маховик
Благодаря за отговорите , за маховика по натам , за сега още бива , скоростите си влизат идеално , малко вибрира м/у 1100-1300 оборота на 3та 4та и 5та но май си е нормално, и да ако го сменям сигурно ще е демферен ,но да и аз съм чел ,че 6скоростната е слаба. Колегата дето ми е писал за тампоните и ангренажа , когато взех колата още не беше сменено нищо и ми го правеше пак това силно тресене при палене от време на време , но още на първата седмица съм обслужил всичко ангренаж опт. ролка и тн. само водната помпа не я смениха защото била в добро състояние а за тампоните също миля че са добре защото двигателя седи доста спокойно не тресе въобще когато е на място , при повечето дизели в които съм се возил в седалките се усещат вибрации на мойта не се усещат въобще на празен ход , има ли възможност да е от окабеляването на пд-тата или от самите пд-та.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 62 госта