Здравейте момчета,пиша този пост вече на ръба на отчаянието с опита ми с моят автомобил , моля ако има някой с предложения,да не прескача моя призив.
Искам да ви споделя горчивият ми опит - Става въпрос за "Golf 5 2006 , 2.0 TDI BKD 16V. Код на главата завършващ на буквата "C""Вече 2 години ходене по мъките от както съм си купил колата има проблем , след престой от повече от 7-8 часа понякога паленето става с мнооогооо въртене на стартер като изведнъж започва да зацепва и лека по-лека запалва , след това няма абсолютно никакви признаци на проблеми с паленето.Понякога след престой от 1 месец си пали нормално а понякога след престой повече от 7-8 часа го прави 3 ,4 поредни дни.Няма значение зима лято,студено топло време няма значение .Няма оправия от тази проклетия , на диагностика не излизат грешки свързани с двигателя.Вече 2 години ми отне и хиляди левове и 7-8 сервиза и проблемът не изчезва....Никой не може да намери от какво е . Ето какви проверки и ремонти са извършени по автомобила - Първо ми казаха ,че е от дюзите - Рециклиране и на 4те дюзи ....Проблема продължи ,в друг сервиз казаха ,че не са сменени гумичките на дюзите както трябва - пак смяна на гумичките и болтовете на дюзите ... никакъв ефект.След това смяна на горивен филтър и почистване на помпата в резервоара .... нищо...След това - Смяна на гарнитура на тандем помпа .. ефект няма . смяна на цялата тандем помпа .... ефект няма ... смяна на повдигаща помпа в резервоара ... ефект няма. Разбира се горивният филтър е сменян няколко пъти. Тест за изгорели газове в антифриза - Отрицателен.Надуване на горивната система с въздух - Спад няма.Сменяне пак на гумички и болтове на дюзите . пак ефект нулев.(за 3ти път сменяме гумичките и болтовете на дюзите , според хората в сервизите това е проблема , ДА АМА НЕ..)Антифриз не бара и грам , масло не гори . В един сервиз подговориха за изядени легла на дюзите , Свързах се с човек който се занимава само с цилиндрови глави и каза ,че на 16 Клапановият мотор нямало проблем с износване на леглата тъй като дюзите били с болтове от 2те страни и нямало как да "изяде леглата" и че никога не е срещал проблем с леглата на 16 клапановият мотор.На 8 клапановият бил масов този проблем но не и при 16 клапановият.Правих си теста да я оставя с предницата под наклон надолу да видим как ще пали , стори ми се че запали доста по-трудно когато предницата е наведена . Това намалява вероятността проблема да е в това ,че връща горивото към резервоара. МНОГО ВАЖНА ПОДРОБНОСТ , незнам дали е нормално но когато в сервиза чистиха помпата в резервоара ,беше цялата в масло , също така и в горивният филтър имаше доста масло , но според майсторите било нормално.Иначе масло по щеката от смяна до смяна не мърда ! Моля ако някой ми каже вече какво да направя и къде мога да търся проблема или да ми препоръча някой сервиз който ще свършат работа - моля да сподели.
Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 05 авг 2021 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Последна промяна от radotom на Пет 06 авг 2021 0:23, променено общо 1 път.
Причина: Преместена в правилния раздел и допълнено заглавие
Причина: Преместена в правилния раздел и допълнено заглавие
- ZEDYCUS
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Провери си релетата, не дават грешка при диагностика. Имах подобен проблем с трудно палене или гаснене в движение и се оказа релето на подкачващата помпа в резервоара. viewtopic.php?f=94&t=482712
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Слагали ли сте прозрачен маркуч от и към тандем помпата да се види има ли въздух и от къде идва - главата или преди нея? Ако е от главата остава варианта с пукната глава (ако дюзите са монтирани като хората) или изпускаща горивна рейка (тръбите между тандем помпата и главата, уж рядко срещан проблем).
Виж тук - viewtopic.php?f=98&t=487586&p=4814336&hilit=tdiclub#p4814336 . Някой дето уж ги чува нещата е написал инструкции как да се види проблема къде е и как се тества системата компонент по компонент.
Това за маслото по помпата и филтъра в сервиза ли ти го казаха? Щото нафтата се използва за измиване на маслото и няма как да има масло по помпата в резервоара. Единственият вариант за който се сещам е да е имало масло в резервоара вместо нафта...
И накрая като прочетох всичко (щото е на един ред) видях, че търсиш сервиз. Ако си в София препоръчвам този - https://goo.gl/maps/iHTacgFvBpRyA8dk8. Едни хора дето сигурно 20 години се занимават основно с VAG TDI моторите.
Виж тук - viewtopic.php?f=98&t=487586&p=4814336&hilit=tdiclub#p4814336 . Някой дето уж ги чува нещата е написал инструкции как да се види проблема къде е и как се тества системата компонент по компонент.
Това за маслото по помпата и филтъра в сервиза ли ти го казаха? Щото нафтата се използва за измиване на маслото и няма как да има масло по помпата в резервоара. Единственият вариант за който се сещам е да е имало масло в резервоара вместо нафта...
И накрая като прочетох всичко (щото е на един ред) видях, че търсиш сервиз. Ако си в София препоръчвам този - https://goo.gl/maps/iHTacgFvBpRyA8dk8. Едни хора дето сигурно 20 години се занимават основно с VAG TDI моторите.
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Маслото в горивния филтър и помпата със сигурност не е нормално .
А къде пък рециклира дюзите , щото точно тези дюзи незнам да се рециклират успешно, евентуално смяна на разпръсквачите , друго едва ли е възможно ?
А къде пък рециклира дюзите , щото точно тези дюзи незнам да се рециклират успешно, евентуално смяна на разпръсквачите , друго едва ли е възможно ?
- Vencitu
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 08 апр 2008 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Измери налягането от подкачващата помпа до горивния филтър, трябва да е 0,5 бара, ако до достига търси проблема в тандем помпата. можеш да измериш и обратното налягане към резервоара. На тези двигатели след определени км над 350-400 хиляди се износва помпата и съответно се оправя само със смяна, има и друг вариант, да си за уплътнения на тандем помпата, обаче трябва да се челоса предния капак защото се изкривява от топло-студено и почва да смуче въздух и има случаи в който тече от там.
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Здравейте! Регистрирах се в сайта с надеждата някой да се е сблъсквал с моя проблем. Преди година се сдобих с въпросния голф 5 2.0 tdi azv двигател, от доста време вече имам проблем с сутрешното палене(не всяка сутрин го прави само когато той реши, че няма да пали). Обиколих доста майстори вариантите бяха уплътнения на дюзи, смених ги резултат никакъв, някакъв клапан от филтъра да не е да връща горовото в резервоара сложих и него, тандем помпа майстора вика не е протекла значи и тя не е. Един от пътите в който не запали го свързаха и грешката която даде е недостиг на гориво. Много ще съм ви благодарна, ако някой се е сблъсквал с този проблем и е намерил решението да пише!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
При мен не течеше помпата, но точно тя беше проблема. Търси други майстори.
Или чети документа към към който дъм дал препратка по-горе.
Или чети документа към към който дъм дал препратка по-горе.
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
https://youtu.be/GgIGQgKRK74 Проблема ми е точно като паленето от този клип
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Стартер, лоша нафта...
- NathaN
- Мнения: 250
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Същата работа 3 години така карам смених глава всичко е ново и същата гледах в един чужд форум не го помня кой преди тандем помпата да сложа възвратен клапан след филтъра в случая маркуча които отива в тандем помпата там сложих клапан и за сега няма проблеми. В случая проблема е от тандем помпата това пишеше в този форум имам познат които по същият начин 3 помпи смени една от които чисто нова и не се оправи и накрая взе 4-та тандем помпа и се оправи. https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... ay.265442/ Това е точно моят проблем и за сега с това работи и нямам ядове в случая, когато имам нафта над половин резервоар и повече колата пали, обаче останат ли 2 деления и малко над тях и се започват сутрин мъките.Иначе и аз смяна уплатнения на тандем помпата файда сега взех бошова същата работа беше и с този клпан си реших проблемите иначе и аз като теб всичко е сменяно по няколко пъти...
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 05 авг 2021 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Благодаря ви много за мненията ,започвам да пробвам вашите предложения.
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Датчика на колянов вал как е
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 05 авг 2021 23:05
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Ами не сме го сменяли ,но не излиза като грешка с диагностиката .Казаха че ако е той задължително щеше да излезе грешка за него.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Да то си излиза ако проблема е в него или кабелите, което е по често.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Golf 5 проблем с палене 2.0 ТДИ БКД
Проверете датчика на коляновия вал на стартер и живи данни какво отчита, защото там се получават проблеми, които няма иначе как да хванете.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, nogopechen и 55 госта