Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.

Мнениеот stanimak » Пон 30 ное 2015 9:42


Здравейте! Търсих нещо писано по моя проблем, но не намерих затова пускам нова тема. Проблемът се появи след смяна на уплътнения на ГНП-то /или поне аз тогава го забелязах/, при първоначално палене сътрин или вечер след по-продължителен престой, в първата минута оборотите мърдат надолу, кото че прекъсва някой цилиндър. Колата пали без проблем и в първите няколко такта всичко е нормално, но след това 5-6 /понякога 10-11/ пъти през равни интервали оборотите падат и се вдигат и после всичко е нормално колкото пъти да паля до следващия по-голям престой. Ремонта на помпата беше в сервиз и след това настройката е направена с компютър. След няколко дни, като закарах колата в същия сервиз за диагностициране на проблема ми казаха, че е дала грешка в ел. магнитния клапан на ГНП-то. Клапанът е свален е прочистен след това грешката е изчистена и не се е появила /преди тава не са могли да я изчистят/, но на следващата сутрин пак същото. Мерих подгряващите свещи всички дават съпротивление 1,8 ома. Проблемът не е кой знае какъв, но е дразнещ и ако някой има решение нека го сподели.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8373
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студ

Мнениеот samo_pechka » Пон 30 ное 2015 13:36


Имам съмнение, че някъде ти дърпа въздух. Изключвам други варианти щото
stanimak написа:Ремонта на помпата беше в сервиз и след това настройката е направена с компютър
. Те тр. да са проверили аванс, мг и т.н..
Горивото е редовно или? Горивен филтър сменен ?


Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студ

Мнениеот stanimak » Пон 30 ное 2015 15:23


Горивото е редовно от бензиностанция, горивният филтър е на около 10 000 км, клапанът на горивния филтър е на по-малко /смених го след смяната на филтъра понеже изпускаше и постоянно имаше нафта върху филтъра/. След смяната на уплътненията на помпата всичко по пътя на горивото в моторния отсек е сухо.


Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студ

Мнениеот stanimak » Чет 03 дек 2015 21:01


Смених датчика за температурата на охлаждащата течност и вече два дни оборотите не играят при първо палене. Благодаря на всички, които прочетоха моя въпрос.


Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.

Мнениеот stanimak » Сря 16 дек 2015 8:04


Има и нещо друго защото след известно време пак взеха да мърдат оборотите. По-рядко и за по-кратко време, но все пак дразни. Продължавам да търся проблема /-ите/.


turbolud
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 20 апр 2013 11:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.

Мнениеот turbolud » Пет 18 дек 2015 3:13


същия проблем преди 6 месеца при мен беше. Смених както тебе датчика за температурата и оттогава няма проблеми с оборотите.
От магазина за авточасти не успяха от 1вия път да ми дадат верния датчик. По памет имаше различни цветове, син, златно жълт и черен ли беше зелен ли, не помня.
Имат разлика по геометрията и по това се познава когато се пробва да се сложи. Преди това е трудно да се познае и в компютъра на магазина нямаше точно написано за моя модел кой е.

Данеби при теб да сте сложили грешен датчик за температура, т.е. геометрията пасва но нещо в начина му на мерене да е грешно?

Не знам какви параметри освен температурата използва компютъра на мотора като входни данни за да управлява оборотите. Опитай да разбереш това.

Ние с майстора на времето хванахме проблема чрез VAG-KOM на екрана на лаптопа видяхме че според компютъра датчика показва -5 градуса целзии при 30 градуса навън, значи датчика на температурата беше за смяна...

Интересно че по спомен стрелката на таблото и този датчик май са отделни. В което има логика. Но този на таблото не влияе на мотора предполагам а само другия.


Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.

Мнениеот stanimak » Пет 18 дек 2015 7:45


В сервиза където ми смениха датчика го търсиха по модел и по формата на буксата. Моят беше зелен с елипсовидна букса и уж сложиха същия.


Потребителски аватар
stanimak
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 26 яну 2009 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: Пасат Б5, 1,9 ТДИ, АВГ, 2000 г. играят оборотите на студено.

Мнениеот stanimak » Чет 20 юли 2017 18:40


Пропуснал съм да напиша, че проблемът беше решен с нов дебитомер, старият подаваше некоректни стойности на влизащия въздух.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fentazi85, stoian55 и 40 госта