Здравейте колеги. За около 1500км. гореспоменатия двигател на голф 5 два пъти загуби мощност, все едно няма турбо, но след като го изгася и запаля се оправя. Закачих го на диагностиката и откривам следната грешка:
16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Boost Pressure too high
Reduced Power Output
Possible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G31) faulty
Turbo Charger stuck/faulty
Possible Solutions
Check Charge Pressure Control System
Perform Output Test (to check the Turbo Charger)
Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)
Perform Pressure Test to locate Leaks
Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)
Check/Replace Boost Pressure Sensor (G31)
Check/Replace Turbo Charger
от това нещо разбрах че имам проблем около или в турбото и видях какво общо взето трябва да проверя, но има 1 важен фактор че колата губи мощност само когато е с 4-5 човека вътре, когато съм сам няма този проблем. ако някои се е сблъскал с същия проблем или подобен да помага. Благодаря предварително
2.0tdi- bkd загуба на мощност
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: 2.0tdi- bkd загуба на мощност
За по-точна диагностика си трябва логфайл в движение. Най-вероятно - ръждясал актуатор + запекла геометрия. Имах подобни симптоми и актуатора го смених през есента (на 150к). От тогава - никакви проблеми.
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: 2.0tdi- bkd загуба на мощност
Логфайл на 8, 10 и 11и канал, в движение и без отпускане на газта. Аз си я спестих тая процедура и направо смених актуатора, защото това си е слабо място на БКД, а и не само. От къде си, евентуално аз или колегите да те насочим към майстор?
Re: 2.0tdi- bkd загуба на мощност
колега реши ли проблема с загубата на мощност ? имам го същия проблем на Голф 5 1.9 тди
Re: 2.0tdi- bkd загуба на мощност
проблема изчезна. изчистих геометрията на турбината и след като я сложих 2-3 пати пак ми направи този проблем, но с малко повече газ се оправи :Д
Re: 2.0tdi- bkd загуба на мощност
надявам се някой да погледне пак темата и да ми каже...как да се справя с подобен проблем ...със следните особености
Freeze Frame:
RPM: 2856 /min
Speed: 114.0 km/h
Load: 81.2 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2284.8 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
прави ми го на 1-2 месеца по веднъж и е много неприятно....точно когато му дам сериозна газ..се получава..незнам дали има значение но съм със DSG :)
Freeze Frame:
RPM: 2856 /min
Speed: 114.0 km/h
Load: 81.2 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 2284.8 mbar
Absolute Pres.: 2590.8 mbar
прави ми го на 1-2 месеца по веднъж и е много неприятно....точно когато му дам сериозна газ..се получава..незнам дали има значение но съм със DSG :)
Re: 2.0tdi- bkd загуба на мощност
Здравейте,
Имам същия проблем с 2.0 140 коня забива ми турбината-пренадува смених чисто нова геометрия декември месец и вчера пак същата грешка-P0234
Някой да има идея.
Имам същия проблем с 2.0 140 коня забива ми турбината-пренадува смених чисто нова геометрия декември месец и вчера пак същата грешка-P0234
Някой да има идея.
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 2.0tdi- bkd загуба на мощност
вакума достатъчен ли е
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kamaza11 и 154 госта