Здравейте колеги, имам следния проблем с колата (Голф 2002г. 1,9 ТДИ, ПД, 131к.с., АСЗ) и явно не е нещо често случващо се, защото доста четах и решение не намирам, колата претриса след като тръгна и е студена (не е била карана поне 5-6 часа), тръгвам карам около 2км и започва претрисане всеедно минават балончета въздух и прекъсва, и сега малко от симптомите:
- пусна ли газта спира тресенето, само като подавам газ;
- качи малко температура над 70-80 градуса всичко си е перфектно (изпробвано няколко пъти с каране над 300км проблем никакъв, само след първото палене);
- доста пъти тръгвам и карам колата едва едва с много малко газ и качи ли си температурата, от която не тресе вече си карам с колкото искам газ пак без проблем;
- някои пъти тресе да кажем половин км и се оправя, други обаче толкова тресе че едва едва подавам газ и пак продължава да тресе и няма каране и тук идва интересното, гася, паля я и всичко се оправя!?;
- взех от добавката на бардал за прочистване на горивната система, след като я уползотворих смених и горивен филтър и разлика никаква...
Знам къде да ида да я видят във Варна, но това е свързано с отиване оставане там (в раб. ден), че да я види сутринта майстора (ifidik) и в момента такова време нямам, а проблема е на всяко тръгване, някой ако има дори най-малка идея от какво може да, Благодаря предварително. Отначало мислех че е дюза, но странното, е когато адски много затресе и гася паля и се оправя, затова си помислих нещо софтуерно да не е...И бтв когато много претрисаше, като спра на место с изключена от скорост, но работеща кола, насичаше едно доста странно, пускам и клип: https://youtu.be/nhBcAINGQWg
Golf МК4 2002г. ASZ притриса докато е студена
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Golf МК4 2002г. ASZ притриса докато е студена
Последна промяна от yochcov на Пет 19 фев 2016 12:34, променено общо 1 път.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тресе докъто е студена
Първо направи една диагностика с кабела и виж дали нещо ще покаже.
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
да използвам темата на колегата, имам ауди а3 2002г. ASZ 131коня при мен се появи същия проблем,онзи ден сутрин когато е студена тресе все едно работи на един цилиндър и влиза в авариен режим,закачана е с ваг ком и има две грешки
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-ASZ.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 EF
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 1478
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 06435
Additional Info: WAUZZZ8L72A042661 AUZ5Z0A9290249
VCID: 5FC1207FDE3D9CFB5A9-4B32
2 Faults Found:
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
P1666 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control
P1556 - 35-00 - Negative Deviation
Readiness: 0 0 X X X
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-ASZ.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 EF
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000AG 1478
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 06435
Additional Info: WAUZZZ8L72A042661 AUZ5Z0A9290249
VCID: 5FC1207FDE3D9CFB5A9-4B32
2 Faults Found:
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240)
P1666 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control
P1556 - 35-00 - Negative Deviation
Readiness: 0 0 X X X
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
Не съм много на ТИ с ВАГ-КОМ , но по пътя на логиката първата грешка ти се отнася за 1-ви цилиндър (проблем с дюза явно) . Погледни си кабела на дюзите
. Чел съм в други теми , че се напуква и от там идва прекъсването . Лампата на ASR/ESP премигва ли?

- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
сутрин като я запаля влиза в авариен режим и премигва лампата на ASR/ESP,карам я около 1 км и се оправя след гасене и палене,след това през целия ден няма проблеми,турбото е рециклирано ноември месец
Последна промяна от na4o4o на Сря 23 мар 2016 20:54, променено общо 1 път.
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
Явно е кабела , но може и да си заминава дюзата . Нека да се изкажат по-компетентни колеги ....
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
незнам при кой да я откарам да провери дюзата и ако е за смяна да я смени
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
Не бързай със смяната , защото нова дюза струва около 1000 лв
. София ти е близо . Ако искаш отиди до форумния сервиз на Никси и Мишо . Само добри отзиви за тях
viewtopic.php?t=7096


viewtopic.php?t=7096
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
Малко развитие по темата, водих я на диагностика и беше набила грешка дюза номер 2, изчистиха я и колата стана ок всичко се оправи...И след 5 дни познайте отново същата работа и сега дори се оказа че 2 дюзи са за смяна, а което е по-лошото е че, вече 2 майстора (компетентни) ми казват че е голям филм с тези дюзи, взимаш сменяш и ако стане стане стане ако не наново :x
Колега на мен почне ли да ми тресе колата веднага ми светва и лампата на ЕСП-то и карам на втора докъто позагрее колата, около 80градуса (но само на втора защото на 3-та направо всичко се клати яко и неможе да се кара) и след гася паля и всичко се е оправило, колата върви и ЕСП-то е спряло да свети...Значи ли нещо това на ЕСП-то, мерси?
Sonny_89 написа:Не съм много на ТИ с ВАГ-КОМ , но по пътя на логиката първата грешка ти се отнася за 1-ви цилиндър (проблем с дюза явно) . Погледни си кабела на дюзите. Чел съм в други теми , че се напуква и от там идва прекъсването . Лампата на ASR/ESP премигва ли?
Колега на мен почне ли да ми тресе колата веднага ми светва и лампата на ЕСП-то и карам на втора докъто позагрее колата, около 80градуса (но само на втора защото на 3-та направо всичко се клати яко и неможе да се кара) и след гася паля и всичко се е оправило, колата върви и ЕСП-то е спряло да свети...Значи ли нещо това на ЕСП-то, мерси?
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
Аз не съм компетентен , за да ти отговоря правилно . Просто съм чел и подочул от други колеги ,че това прекъсване може да се дължи и на проблеми в буксите на дюзите (за да ти светва ESP) . Нека се изкажат колеги , които са по-навътре в нещата . Знам, че тук има такива 

Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
yochcov написа:, колата върви и ЕСП-то е спряло да свети...Значи ли нещо това на ЕСП-то, мерси?
Лампата за ЕСП на тези коли светва и като чек за натрупана грешка.

Тресенето на ПД моторите си е голяма мъка, най-честата причина са маховика и дюзите НО причина могат да бъдат и ролката на генератора, обтегача на пистовия ремък, меката връзка на генерацията..... и обикновено се случват няколко неща накуп

- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
към изброените добавям разпределителния вал
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
проблемът изчезна,благодарение на ники,оказа се буксата на първи цилиндър
- Sonny_89
- Мнения: 866
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
А беше се засилил да сменяш дюзи [emoji106]
Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk
Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk
- yochcov
- Мнения: 91
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 0:29
- Автомобил: VW Golf
- Двигател:
- Местоположение: Слънчев Бряг
Re: Golf МК4 2002г. ASZ притриса докъто е студена
na4o4o написа:проблемът изчезна,благодарение на ники,оказа се буксата на първи цилиндър
Колега може ли малко разяснение, че утре ще водя и моята, всички букси не са ли заедно и не се ли сменят заедно, имам предвид смени само нея ли или и препоихте връзката, или там е имало студена спойка, (и на еладжия ли я води) както и аз предполагам в момента че при мен е така и мисля първо да сменя цялата инсталация за проба или да сменям/проверявам само кабела на койта дава грешка, а при мен е втори, благодаря предварително за разясненията, защото и мен ме засилиха майсторите да сменям дюзи...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта