Един колега смени едно по едно всичките водни съединения на пасата заради маслен охладител.
Тази скоба е лесно и евтино да се поцинкова.
Пасат B5.5 2001 AVF изгубих целия антифриз - вижте си скобите на радиатора и вие !
Re: Пасат B5.5 2001 AVF изгубих целия антифриз - вижте си скобите на радиатора и вие !
Мисля че скобата е фабрично оксидирана. Времето я скапва и покритието пада.
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Пасат B5.5 2001 AVF изгубих целия антифриз - вижте си скобите на радиатора и вие !
Добавих нов проблем в началния пост , пак за загуба на охладителна течност и две снимки.
Сега анализирах дефектната част и за мен е ясно защо е станало. Тази глуха връзка е с доста по-голям диаметьр от скобата която я стяга и от самата тръба и гумата стои под огромно напрежение когато е стегната . Освен това материала няма нишки които да го заздравяват а е просто гума. Аз лично ако знаех , че имам подобна част по охладителната система веднага щях да я заменя с обикновен маркуч както на снимката (явно доста хора са пострадали в нета) дори и да няма никакви проблеми. Това е просто ще се спука
Сега анализирах дефектната част и за мен е ясно защо е станало. Тази глуха връзка е с доста по-голям диаметьр от скобата която я стяга и от самата тръба и гумата стои под огромно напрежение когато е стегната . Освен това материала няма нишки които да го заздравяват а е просто гума. Аз лично ако знаех , че имам подобна част по охладителната система веднага щях да я заменя с обикновен маркуч както на снимката (явно доста хора са пострадали в нета) дори и да няма никакви проблеми. Това е просто ще се спука
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта