Zdravko Zankov написа:Това да не е моя,преди да го сменим?
Твоят не е такъв тип, този е изцяло метален и е с много тънки тръбички :)
Когато е цял, изглежда подобно на този :
Твоя е ето такъв отвътре :
По въпроса с качеството на радиаторите -да, това е често срещан проблем. Nissens имат много ментета и не топлят добре. Пробвал съм ги. Hella също не са кой знае какво. Оригиналния радиатор за Голф 3 примерно, струва 230лв и на никого не му се дава такава сума. Ние позлваме Febi за по-старите автомобили и нямаме оплаквания от тях, въпреки че цената им е около 30лв. При по-новите коли (Голф 5, Пасат Б6 и т.н.), ползваме Денсо за тези със ситема Денсо, като цената беше под 200лв, ама не помня точната, но пък алтернативните бяха по-скъпи (Нисенса беше 260 и нещо лв). Такъв нов радиатор Денсо сме го пробвали при Пасат Б6 дизел и при напълно загряла кола (на 90 градуса), на макс. степен на вентилатора в купето, духаше 75 граудса на духалката (при околна около 0 градуса) . Стария тип радиатори не могат така :)