Golf mK5 tdi проблем с парно

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf mK5 tdi проблем с парно

Мнениеот zfa159 » Чет 17 мар 2016 1:11


Zdravko Zankov написа:Това да не е моя,преди да го сменим?

Твоят не е такъв тип, този е изцяло метален и е с много тънки тръбички :)
Когато е цял, изглежда подобно на този :
Изображение

Твоя е ето такъв отвътре :
Изображение

По въпроса с качеството на радиаторите -да, това е често срещан проблем. Nissens имат много ментета и не топлят добре. Пробвал съм ги. Hella също не са кой знае какво. Оригиналния радиатор за Голф 3 примерно, струва 230лв и на никого не му се дава такава сума. Ние позлваме Febi за по-старите автомобили и нямаме оплаквания от тях, въпреки че цената им е около 30лв. При по-новите коли (Голф 5, Пасат Б6 и т.н.), ползваме Денсо за тези със ситема Денсо, като цената беше под 200лв, ама не помня точната, но пък алтернативните бяха по-скъпи (Нисенса беше 260 и нещо лв). Такъв нов радиатор Денсо сме го пробвали при Пасат Б6 дизел и при напълно загряла кола (на 90 градуса), на макс. степен на вентилатора в купето, духаше 75 граудса на духалката (при околна около 0 градуса) :eek . Стария тип радиатори не могат така :)
:beer




PetarAngelov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 08 май 2012 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Petrich

Re: Golf mK5 tdi проблем с парно

Мнениеот PetarAngelov » Съб 11 ное 2017 22:22


Някой може ли да каже или покаже със снимки , как точно се захващат тръбичките на радиаторчето(става дума за радиатор от горната снимка с тънките тръби) и има ли някакъв специален иструмент .Защото трудно влизат в тези който идват от към двигателя



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vandu и 74 госта