Golf mK5 tdi проблем с парно
Golf mK5 tdi проблем с парно
Здравейте,
Не съм сигурен дали е от значение, но гореспоменатия голф е с 2.0 тди(бкд) двигателя.
Сега главния проблем. колата е с климатроник и не иска да духа топло(студено духа много, всички клапи, освен тази която да взима въздух от купето или отвън, работят), духа леко топло, но не е както трябва. мисля че няма проблем с термостата защото загрява нормално. Имате ли идеи какво да проверя.
Не съм сигурен дали е от значение, но гореспоменатия голф е с 2.0 тди(бкд) двигателя.
Сега главния проблем. колата е с климатроник и не иска да духа топло(студено духа много, всички клапи, освен тази която да взима въздух от купето или отвън, работят), духа леко топло, но не е както трябва. мисля че няма проблем с термостата защото загрява нормално. Имате ли идеи какво да проверя.
-
- VW експерт
- Мнения: 12786
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
Диагностика колега.
Там ще проличи къде са проблемите,а те не са малко в този модел.
Там ще проличи къде са проблемите,а те не са малко в този модел.
-
- VW експерт
- Мнения: 12786
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
Моторчетата на клапите,има доста теми,в които се препоръчва Голф 5 да се купува с климатик,не с климатроник.
Въпреки,че климатроника е страхотна благина.
Въпреки,че климатроника е страхотна благина.
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
[img]
но същото моторче и още едно когато е спрян климатроника щракат имате ли идея какво става :Д
[/img] това са двете грешки едно моторче беше откачено, но го закачих и мисля че няма да ги има,но същото моторче и още едно когато е спрян климатроника щракат имате ли идея какво става :Д
- Прикачени файлове
-
- a.png (12.8 KиБ) Видяна 8517 пъти
-
- VW експерт
- Мнения: 12786
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
V71 не е страшна.
Другата е за моторчето от дясната,проблемна страна.
Другата е за моторчето от дясната,проблемна страна.
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
аз бях отkачил тази V71 и от там маи дойде и другата грешkа сега я заkачих да видя :Д
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
Грешката е за десния мотор т.е. от ляво трябва да вее жега, ако проблема е само от моторчето. Обикновено модела страда от задръстване на радиатора за парното, защото е с много тънки тръбички и с времето се задръстват (когато антифриза не се сменя редовно и когато не се промива системата). Ако и от ляво не духа горещо, а двигателя си загрява нормално, остава радиатора. Радиаторите са два вида, според системата, която е използвана в колата - Denso или Valeo. Цената и на двата радиатора не е особено приятна (над 100лв за хубав, който ще топли добре), ама поне не се сваля цялото табло, за да се смени.
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
И от двете страни духа слабо топло, може би е варианта с радиатора, но антифриза е много чист... би ли ми разяснил kаk се сваля радиатора
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
Това, че антифриза е чист, не значи, че няма отлагания в радиатора и че когато е сменян, системата е промита. Ако не е промита, в радиатора си остава стария антифриз заедно с боклуците в него и новия се смесва с него.
Как точно се сваля, не мога да обясня толкова лесно, защото колегата основно се занимава с тези коли. Знам само, че не се налага да се сваля цялото табл. До колкото съм го гледал, се разглобява барчето, разглобява се от страната на шофьора при педалите, свалялт се разни метални планки и други неща и оттам излиза радиатора. Също така знам, че трябва да се поръчат едни гумени О-пръстени и едни скоби, с които тръбите се закачат към радиатора, понеже не идват с новия радиатор, а се сменят при смяната на радиатора.
Тази зима правихме поне 30-40 Голф 5-ци и Пасат Б6 с проблеми с радиаторите. Антифриза чист като сълза, а радиатора задръстен. Като ги сваляхме, ги режехме, за да видим какво става вътре. Всичките до един бяха задръстени поне на 70% с тиня. Промивка вече не им помагаше. Затова е важно антифриза да се сменя през 2-3 години и да се промива цялата система, иначе това е резултата.
Как точно се сваля, не мога да обясня толкова лесно, защото колегата основно се занимава с тези коли. Знам само, че не се налага да се сваля цялото табл. До колкото съм го гледал, се разглобява барчето, разглобява се от страната на шофьора при педалите, свалялт се разни метални планки и други неща и оттам излиза радиатора. Също така знам, че трябва да се поръчат едни гумени О-пръстени и едни скоби, с които тръбите се закачат към радиатора, понеже не идват с новия радиатор, а се сменят при смяната на радиатора.
Тази зима правихме поне 30-40 Голф 5-ци и Пасат Б6 с проблеми с радиаторите. Антифриза чист като сълза, а радиатора задръстен. Като ги сваляхме, ги режехме, за да видим какво става вътре. Всичките до един бяха задръстени поне на 70% с тиня. Промивка вече не им помагаше. Затова е важно антифриза да се сменя през 2-3 години и да се промива цялата система, иначе това е резултата.
-
- VW експерт
- Мнения: 12786
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
zfa159 написа:Затова е важно антифриза да се сменя през 2-3 години и да се промива цялата система, иначе това е резултата.
Мдааа...
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
Да, ама никой не е*ава да го прави и после реве. Макар че обикновено не е*ава да го прави първия собственик на колата, а реват чак втория или третия... Тези радиатори са така направени, че задръсти ли се един път, няма оправия, колкото и да го миеш след това. Иначе са изцяло метални и много трудно протичат, ама за сметка на това, много лесно се задръстват.
-
- VW експерт
- Мнения: 12786
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf mK5 tdi проблем с парно
Това да не е моя,преди да го сменим?
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON