Passat B7 CFFB почистване на EGR
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
ще махна и него
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
искам да споделиш подробно цялата галимация като го направиш, според мен всеки един от нас го чака това в един момент
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
Аз минах през тоя момент в края на Октомври. Колата започна да хвърля грешки изпадайки в сервизен режим и диагнозата беше здраво затлачен EGR клапан до степен на пълно блокиране на механиката (нямам снимки но картинката беше грозна). Ресърчнах почти всички опции. Нов/стар клапан от ebay, почистване или само софтуеърно премахване. Свързах се с Жоро от FTMotorsports (контакти има в форума отдел сервизи) в Пловдив и след няколко телефонни разговора реших да дръпна спусъка на пълно EGR премахване (софруеър и хардуеърно изолиране), премахване на ДПФ (пак софтуер и физическо премахване) и лек ремап. Работата беше свършена перфектно за 3 дни и вече 15 000 километра си карам без абсолютно никакви проблеми. Колата освен лека миризма на дизел не вади и прашинка пушек. Преди 2 седмици сменях големите тампони (задни) на предницата и се пъхнах отдолу да разгледам. Забелязах че освен потока на газовете на ЕГР е изолиран и този на охлаждането така че не ми се вярва само софтуеърна намеса да е достатъчна за безпроблемно премахване.
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
мотора ти кой е колега ? Колко излезе цялата операция ? Някакви недостатъци или пък плюсове да усещаш откъм разход, поведение ? Охладителя е комплект с ЕГР-а и трябва да се байпасира и кръга с охладителна течност.
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
Мотора е 1.6 TDI CAYC колата е 2012 година. Цялата операция излезна 700лв (600 ако извадим 100-те лева от изкупения ДПФ). Градския разход при нормално каране падна, на дълго е същия. Съвсем друго е ако стъпваш на газта, което поне в началото след ремапа правих доста често от удоволствие. Колата определено е по-пъргава и газта е по-чувствителна. Да ускориш и изпревариш е вече възможно без да сваляш от 6-та предавка. В момента колата е 145 коня и 273нм. Казах на Жоро да не гонят максимални нютони (тоя мотор го правят по 310/320нм) за да се щадят повече съединителя и маховика.
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
първото е ЕГР,а второто е дросела
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
след изол на егр имам повишен разход по дисплей...и по трудно загряване...
дано де...дебитомера отчита повишен поток въздух...
размисли мой...
дано де...дебитомера отчита повишен поток въздух...
размисли мой...
- deodriver
- Мнения: 276
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 15:26
- Автомобил: Passat B7 DSG 4motion
- Двигател:
- Местоположение: ...
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
Бавното загряване е неизбежно след изолиране на EGR.Вече на две коли го правя и резултата е такъв.Майката му е печка и всичко е точно.При мен разхода си е същия след ремапа(за Спринтер говоря).Пасата ще го мисля,като ревне DPF или EGR.
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
При мен се получава едно досадно ламаринено притракване и други проблеми няма. Искат да ми сменят всичко заедно с охладителя и ме плашат,че имало случай на гръмнали ЕГР и чупели блока. Според вас заради едното дрънчене да го сменям ли?
- vasko_bulgaria
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 25 апр 2010 9:10
- Автомобил: VW Passat B8 Variant_Polo 6R
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
Здравейте!
Дали някой от вас, когато е имал проблем с ЕГР му се е случвало да играят оборотите 10 секунди при първо палене за деня?
Дали някой от вас, когато е имал проблем с ЕГР му се е случвало да играят оборотите 10 секунди при първо палене за деня?
- hudson
- Мнения: 35
- Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
- Автомобил: Passat b6
- Двигател: CBAB 2009
- Местоположение: Пазарджик
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
borri написа:първото е ЕГР,а второто е дросела
Така е и при мен, на CBAB мотор, но при този от заглавието тръбата влиза директно в пластмасата на колектора, който е издължен до дросела.
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
vasko_bulgaria написа:Здравейте!
Дали някой от вас, когато е имал проблем с ЕГР му се е случвало да играят оборотите 10 секунди при първо палене за деня?
Да, на мен. При по-студено време се е случвало и да гасне.
Иначе по въпроса за софтуерното премахване е много важно да се провери дали механизма, който свързва клапата със електромотора не е разбит. Ако е разбит клапата ще си прави каквото иска, а мотора и съответно EDC-то ще си мислят, че е затворена. При мен се беше получило точно това.
Ето клипче, на което след 6:25 e показан EGR модула и как е устроен:
https://www.youtube.com/watch?v=2b62poEAgjM&t=24s
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
При мен EGR не уцеля. Смених с нов, но скоро след това по големи проблеми се появиха. Двигателя прекъсваза момент.Не се форсира. Беше останал в отворено положение. Пробвах само него да изолират софтуерно, но не успяха. Откачих му буксата и затапих тръбите. По късно намерих емулатор за EGR. Вече 2 дни и лампата "check engine" не свети. Прави регенерации на DPF. За сега всичко е успешно. Купен е от тук.
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Passat B7 CFFB почистване на EGR
Нов EGR от къде и какъв?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zinoto и 171 госта