Катализатор няма, и аз мислех, че пуши от геометрията и за това реших, че и на 11ти канал стойностите не са еднакви исканите и реалните за налягането на турбото, но всичко си остана така. Как да проверя турбопътищата? Като сложих турбината притегнах и всички скоби, не видях нищо нередно. Според мен имаше много масло там където влизат в смукателния колектор, но мезду смените се долива по-малко от половин литър и реших, че е нормално. Ще гледам до края на седмицата да кача и лог.

Ето някой снимки на каналите на които се виждат дюзте, милиграмите и 8ми канал. Там какво да гледам? Защо при 36,9 градуса на втората снимка милиграмите са по-ниски от на третата когато е загряла до 54 градуса? През цялото време пушеше еднакво много, без значение от милиграмите. На напълно загрял двигател не знам до къде ще дойдат, но пак си пропушва добре. Маховика е тръгнал и затова съм я кодирал на автоматик, там оборотите са 819, но пъвите няколко минути след палени ги мени до 798, мисля че пак е от маховика и не знам дали го прави при всеки студен старт защото я карам рядко.
Също забелязах, че на ниски (819об.) N75 постоянно стои на 51%, нормално ли е?

[url=http://postimg.org/image/r1zj8xu9t/]


