Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Има ъпдейт на софтуера за този проблем. Ако не помогне- нови дюзи. Не е първата с този проблем.
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Благодаря на всички защото ако бях слепец щях да изгоря с 2500 лв.Това е цената на подмяна на здрав маховик със здрав.По тази причина потърсих вашето мнение.Ъпдейта е вкарал някой от дюзите в норма.Аз изисках теста и макар и на английски ( винаги можеш да разбереш в превод какво казва).Не е разбираемо кой от всичките инжектори е проблемен.За мен не е без значение дали трябва да сменя 1,2 или 4 дюзи с оглед високата цена.И причината при този пробег за тяхното дефектиране.Ако на всеки 40000 км трябва сменям дюзи?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5088
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Здравей. Имам клиентка с такъв автомобил /разликата е че е с ръчни скорости/ със същия мотор и същия проблем. При нея сменихме вече маховика защото той си имаше симптомите, но това по никакъв начин не повлия на чукането, което се получава само когато колата е под товар, т.е. на място и свободна от скорост няма проблем. Дюзите съм ги свалял и носил на няколко места и равносметката е следната - на едното казват че са ок и няма проблем да се кара така, на другото казват че не са добре и нищо не може да се направи за тях, а на третото казаха че не покриват нормите, но НЕ БИ ТРЯБВАЛО да е проблем да сае кара с тях. Е да ама колата почна да зацапва ДПФ-а сравнително често и да не може да си извършва регенерацията успешно. Сменихме 2 от дюзите с някакви рециклирани купен от вън /e-bay, мисля че от англия дойдоха/ и нещата като цяло се промениха, но не се реши напълно проблема, т.е. в определени ситуации чукането пак се появява, но пък изчезна това с ДПФ-а. Факт е, че при едно от свалянията колегата който ги тества каза, че ще ги пусне на ултразвук и имаше някакво подобрание за исвестно време /около седмица може би/. Колата е била служебна и е с история демек се знаят километрите /мисля около 100000 някъде са/. Та най-вероятно и при теб се касае за проблем с дюзите. Факт е също, че при колежката корекциите не бяха силно завишени.
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Благодаря на всички.Дали наистина на всеки 40000 км пробег ще трябва да сменям дюзи?Има причина тоз мотор да си ги прави тези ''номера''.Поне аз така мисля.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7650
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Вероятно е от 7 години градско каране на къси разстояния + Българско гориво.
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Ами аз имам и друг автомобил който управлявам.И той има 90000км градско каране но не е създал нито един проблем по двигателя но се поддържа в друг сервиз.Голфа е закупен от сервиза където беше гаранцията,а в Англия това което се случва с моя автомобил е невъзможно и недопустимо...правилата са точни и регламентирани.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Отиди в официалния сервиз, има ъпдейт на софтуера,точно за този проблем.Може и да не помогне,но все пак трябва се опита първо по-лесния начин.
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Здравейте, имам същия голф.. 2011година докарах си го от Германия на реални км и закупен от оторизиран сервиз. Предния собственик е сменил дефектирала дюза на 29000км. Колата закупих на 208000км. Към сегашния момент е на 227000км и сега се появи този проблем. Подозирам че е от нишите масла и горива. Докато карах с немските нямаше проблеми. 9-10000км с БГ горива и масло сменено в Бг преди 1000км и започна чукането на авансите.. първия път се шокирах.. как да разбера дали ъпдейта е направен на моите дюзи или не е? защото съм сигурен че ако мина през ФВ ще го "направят" дори и вече да е ъпдейтнат. Все пак веднъж влязъл си наведен вече..
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Като разреша проблема ще отговоря на всички в тази дискусия.Аз не мисля че е от българските горива и масла.Никой българин не ходи да зарежда в Афганистан или в Германия.Когато закупих автомобила имаше проблеми с ниските оборотите на двигателя и разхода на гориво.Влизал е в сервиза по тези причини.Убеждаваха ме, че....... омайваха ме.Всяка седмица съм изкарвала автомобила поне на 60-70 км извън СОФИЯ за да не запушва PDF филтъра.Хипотетично да даде проблем една дюза приемам.Но 4 броя дюзи за брак ??? Аз мисля че този автомобил ще загуби мощност и ще чука като трактор.Автомобила е поръчан в Германия заради автоматичната скоростна кутия.Малко са хората с призвание и умения в този занаят.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Не винаги се оправя с ъпдейт ( то няма и за всички), а с нови дюзи.За съжаление са калпави на 1.6 CR.
Последна промяна от vasko__2 на Чет 18 авг 2016 21:13, променено общо 1 път.
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Във фирмата, където работя имаме служебни голфове с такъв двигател и единия от тях започна да прави точно това, за което говорите. Започнахме да го въртиме в двора и да изключваме една по една дюзите. Когато изключихме 4-та чукането изчезна. Закараха го в Порше-юг и се оказа, че трябва да се смени софтуера и да се въведат наново IQA кодовете на дюзите в контролера на двигателя. След намесата повече от две години не е имал проблеми.
Моята кола и тя е със същия двигател, на около 30-40000 започнах да я усещам, че докато не е съвсем загряла двигателя тресе и постоянно си мени оборотите. Гледан отвън постоянно мърдаше напред-назад. Мой приятел тогава работеше приемчик в Порше-запад, закачиха я на диагностика и казаха, че двигателя механически няма проблеми, няма и грешки. За въпросния проблем от Фолксваген бяха пуснали нова версия на софтуера, само че Порше-запад нямали възможност да ми сменят софтуера, защото са дилър на Ауди. Отидох в Порше-изток, откъдето е купена колата, там ме подхвана един брадат мазен приемчик, който тръгна да ми обяснява, че една от дюзите ми е дефектна и трябва да се смени за цена заедно с труда над 1500лв. Попитах ги дали не могат да направят куланция, понеже колата беше току-що излязла от гаранция. Когато разбраха, че знам за възможността за куланция ми направиха ново предложение около 900лв. доколкото си спомням. Чак след това им казах, че всъщност знам за какъв проблем става въпрос и искам само да ми сменят софтуера. Мотаха се известно време и ми казаха, че нещо се било случило и не можели да програмират. Трябвало да дойда друг ден, това беше след около 7-8 дни, препрограмираха EDC-то и проблема изчезна. Преди препрограмирането при отпускане на съединителя колата сама си даваше мъничко газ, след това спря, това е единствената разлика, която усетих. Иначе набедената за дефектна дюза си работи и до ден днешен, колата е на 126000км.
Моята кола и тя е със същия двигател, на около 30-40000 започнах да я усещам, че докато не е съвсем загряла двигателя тресе и постоянно си мени оборотите. Гледан отвън постоянно мърдаше напред-назад. Мой приятел тогава работеше приемчик в Порше-запад, закачиха я на диагностика и казаха, че двигателя механически няма проблеми, няма и грешки. За въпросния проблем от Фолксваген бяха пуснали нова версия на софтуера, само че Порше-запад нямали възможност да ми сменят софтуера, защото са дилър на Ауди. Отидох в Порше-изток, откъдето е купена колата, там ме подхвана един брадат мазен приемчик, който тръгна да ми обяснява, че една от дюзите ми е дефектна и трябва да се смени за цена заедно с труда над 1500лв. Попитах ги дали не могат да направят куланция, понеже колата беше току-що излязла от гаранция. Когато разбраха, че знам за възможността за куланция ми направиха ново предложение около 900лв. доколкото си спомням. Чак след това им казах, че всъщност знам за какъв проблем става въпрос и искам само да ми сменят софтуера. Мотаха се известно време и ми казаха, че нещо се било случило и не можели да програмират. Трябвало да дойда друг ден, това беше след около 7-8 дни, препрограмираха EDC-то и проблема изчезна. Преди препрограмирането при отпускане на съединителя колата сама си даваше мъничко газ, след това спря, това е единствената разлика, която усетих. Иначе набедената за дефектна дюза си работи и до ден днешен, колата е на 126000км.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Бащата кара такова л**но в Октавия. От магазина купена, нова. Сега е на 50 000км и си чука яко като аванс под 2000 оборота от мнооого време вече. DPF-a почна да го запушва често още като беше на 10 000км колата. По принцип съм си стигнал до извода, че тва е някаква драма по дюзите, но преди 2-3 седмици засякох един дилър от Порше Изток пред НИМ, той беше с типичния бял служебен голф 7 с "любимия" мотор. Не видях пробег, но тези ги карат до 7-8К преди да ги оставят за продажба. Заговорихме се и първото от което се оплака човека е колко е мудно моторчето и как на ниски обороти чука като аванс... Така че вече незнам какво да си мисля. И като цяло нищо не си мисля, добре че не ми се налага да се движа с това нещо.
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 18:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
и при мен го има същия шум около 1200 оборота при по висока предавка от необходимата. колата е на 112000, но не съм забелязал кога се е появило или си е било така от началото.
Някой може ли да каже актуално от Порше на каква цена ъпдейтват ECU-то? По телефона въртят едни локуми и нещо не искаха да си признаят.
Някой може ли да каже актуално от Порше на каква цена ъпдейтват ECU-то? По телефона въртят едни локуми и нещо не искаха да си признаят.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Защо им се молите на тези дилъри(измамници) а не се свържете с Брезел(в Годеч) и не споделите за проблема на този дв.?
Може да има приятно решение, заедно с повишаване на мощността.
А и цените няма да са такива....
Може да има приятно решение, заедно с повишаване на мощността.
А и цените няма да са такива....
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Golf 6 1.6TDI 2009 г. Проблем с шум при ниски обороти
Това е много далеч от възможностите на Богомил. В най-добрия случай ще намери някаква версия на софтуерния пач от Германия.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 198 госта