Нямам преки наблюдения върху Мотул, но съм чел добри отзиви за него. Ползвал съм лики моли, фукс, пентосин и кастрол.
Единствено имам забележки към Лики моли - много го гореше. За другите имам добри впечатления.
В момента съм с кастрол от немския ебай и засега се държи добре за около 4к км. 10 л. (2 бр. х 5 л 5в40), доставени до вратата ми излезнаха 82 евро.
Голф 4 1.9 131кс - Теч от капака на клапаните
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 131кс - Теч от капака на клапаните
Миналата година ходих в еуратек за такъв капак и ми казаха по спомен цена близка до порше, а пак бях чувал, че е на половин цена. Някой може ли да потвърди, че е толкова от близките месеци, не от преди 5 6 години. И при мен омаслява, но доливам по 100 грама между смените и си карам така вече 50К км. Чат пат забърсвам мотора и източвам кулера.
Re: Голф 4 1.9 131кс - Теч от капака на клапаните
toraborat написа:Миналата година ходих в еуратек за такъв капак и ми казаха по спомен цена близка до порше, а пак бях чувал, че е на половин цена. Някой може ли да потвърди, че е толкова от близките месеци, не от преди 5 6 години. И при мен омаслява, но доливам по 100 грама между смените и си карам така вече 50К км. Чат пат забърсвам мотора и източвам кулера.
Е твоят си а направо нов с тези 100 грама. :)
Re: Голф 4 1.9 131кс - Теч от капака на клапаните
Да чукам на дърво, две седмици вече карам без осезаема загуба на масло - щеката си показва все едно и също, и по двигателя не се вижда зацапано. Това е при положение, че съм изминал към 2 хил. км. при най-различно натоварване (магистрала, планински проходи, градско...)
Стискайте ми палци, поне този проблем изглежда разрешен. През това време ми замина акомулатора, но е друга история :)
Стискайте ми палци, поне този проблем изглежда разрешен. През това време ми замина акомулатора, но е друга история :)
- mitkovbg
- Мнения: 35
- Регистриран на: Нед 14 юли 2013 15:27
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: TDI ASZ 2002
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 1.9 131кс - Теч от капака на клапаните
Извинявам се за късното включване. Страдам от същото нещо - капака на клапаните. Колата е с чисто нова турбина на почти 2 години, карана е кротко почти през цялото време, никога не съм въртял гуми с нея, даже и не е ръчкана. Като казвам почти през цялото време имам предвид, че на студен мотор никога не съм ръчкал, изчаквал съм да си загрее хубаво до 90 градуса, даже като стигне 90 съм изчаквал още, чак тогава съм я настъпвал по магистралата за да продухам турбината. След смяната на турбото отварях капака на клапаните и някъде на 6к км. ми изгуби към 0.5л масло Castrol Edge. Минах на Мотул 8600 x-clean, много по - добре се държи с него спрямо кастрола, но този път на около 8500к ми изгуби пак същото количество. Долях, след 500км измерих пак и е спаднало с около 300мл. Гледах колата на канал - вижда се, че е омаслено под капака в задната част, над смукателните колектори, имам масло чак по картера, но не мога да го разбера дали е от семеринга на вала, или се е стекло чак от горе.. В интеркулера има масло, на моменти съм го виждал да прави капка следа по земята. По темата, въпроса ми е - може ли някой да разясни симптомите на запушения отдушник на картерните газове, за да знам какво да правя? Понеже не ми се ще да сменям още една турбина? Благодаря! :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта