Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ivakopk
Мнения: 225
Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pernik

Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи

Мнениеот ivakopk » Нед 16 окт 2016 16:46


Здравейте от скоро съм собственик на пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година.Два дена след покупката на колата забелязах,че сутрин след заплаване 2-3 мин работи много твърдо,тресе и пуши.След с загряването на колата проблема изчезва......с времето проблема започзна да се задълбочва,сега вече и на загреял мотор от време на време започва да тресе интересното е,че ту го има ту го няма закачих го на ваг ком изкара ми грешки дюзите на 1,3 цил. Свалих капака на клапаните,прегледах кабелите,стиснъх им малко пинчетата,смених гумичките на дюзите размених им местата 1-2 3-4 регулирах ги и затворих капака.Паля колата и сега вече запизва грешка на 2-4 цили. с загреяването на мотора остава грешката само на 4ти. интереснот е,че като я глдам на живи дани ту влиза в перфектни стойности,ту стойностите и отиват по небесата.На 18ти канал на 4та дюза ми дава"999" другите са на "0".Да оптивам ли нещо с добавки или няма смисъл?
Прикачени файлове
Untitled.jpg
ff.jpg
18 kanal.jpg




Lyvcheto
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 10 ное 2012 22:59
Автомобил: Vw Golf Mk5
Двигател: Bkd

Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи

Мнениеот Lyvcheto » Нед 16 окт 2016 18:18


kолега, съжалявам за спама, може ли да ми разясниш за смяната на гумичkите kаk се случва.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи

Мнениеот megatronS » Нед 16 окт 2016 19:07


Добавка няма да помогне. Двете дюзи, трябва да се ремонтират или да се заменят. Прегледай и маслото да не се е покачило нивото от дюзите.


megagolf
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 07 дек 2009 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи

Мнениеот megagolf » Нед 12 ное 2017 23:20


Колеги, същия проблем и с моя BKP, 16v, 4 MOTION. На студен мотор вади тая прешка. Kато загрее всички стойсности влизат в норма.

Дюзите са сменени в Италия с нови на Сименс (не трябва да са от дефектните по думите на Порше БГ) през 2011г.

Давайте идеи


Потребителски аватар
Karaboev
Мнения: 380
Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
Двигател: M272
Местоположение: G.Oriyahovitza

Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи

Мнениеот Karaboev » Пон 13 ное 2017 8:51


От 2011 до сега колко км е на въртял. А а само не разбрах само грешка ли ти дава или има тресене и пропушване. А и всички корекций се гледат на загрял мотор на празен ход.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12769
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 13 ное 2017 17:05


Интересно.
Наскоро гледахме един Пасат В 5.5.101кс.
И понеже дизела,помпа-дюза,и вс.останали са ми тъмна Индия попитах човек,който разбира.
Та думите му бяха-Дюзи се гледат на студен мотор.Като загрее влизат в норми.


megagolf
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 07 дек 2009 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи

Мнениеот megagolf » Вто 14 ное 2017 0:41


Здравейте,
от 2011г. До сега е навъртял 115хил км.

Има съвсем леко придърпване/прекъсване като е студена, но е част от секундата. За някакви милисекунди се усеща. Иначе не пуши.


Ето и грешките

004711 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
004707 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
004720 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)
P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

И дебитомер-а
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
Прикачени файлове
IMG-4159b379422c92fe61f945a7a421815c-V.jpg
IMG-21a99fc34efc2437b60ba922c81a2da2-V.jpg
IMG-4159b379422c92fe61f945a7a421815c-V.jpg
IMG-8e77a2d4c6d5551d3bbb696f04224d1a-V.jpg
IMG-ef69014b1eeb9e5dd8f398cc3eb63207-V.jpg


megagolf
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 07 дек 2009 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи

Мнениеот megagolf » Вто 14 ное 2017 15:59


Някакви идеи?


megagolf
Мнения: 17
Регистриран на: Пон 07 дек 2009 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи

Мнениеот megagolf » Пон 27 ное 2017 11:24


Колеги, от VW диагностиката препоръчва да се смени шината с кабелите за дюзите (която е при главата) + буксата за тази шина от външната страна, т.к. била без "контра" и била пръскана обилно с контактен спрей (аз подозирам и че може да не е контактен спрей, а някакъв препарат, защото мотора беше измит до неузнаваемост от търговеца, така не е бил чист и като нов : ):) ). Шината е сменяна с дюзите (понеже са тия на Сименс - проблемните) в италия през 2011г. на 90хил. км. Сега е на 209хил.

Какво мислите по въпроса? Възможно ли да е ПАК да е дефектирала ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen__st, rld и 66 госта