Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: Чет 09 сеп 2010 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи
Здравейте от скоро съм собственик на пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година.Два дена след покупката на колата забелязах,че сутрин след заплаване 2-3 мин работи много твърдо,тресе и пуши.След с загряването на колата проблема изчезва......с времето проблема започзна да се задълбочва,сега вече и на загреял мотор от време на време започва да тресе интересното е,че ту го има ту го няма закачих го на ваг ком изкара ми грешки дюзите на 1,3 цил. Свалих капака на клапаните,прегледах кабелите,стиснъх им малко пинчетата,смених гумичките на дюзите размених им местата 1-2 3-4 регулирах ги и затворих капака.Паля колата и сега вече запизва грешка на 2-4 цили. с загреяването на мотора остава грешката само на 4ти. интереснот е,че като я глдам на живи дани ту влиза в перфектни стойности,ту стойностите и отиват по небесата.На 18ти канал на 4та дюза ми дава"999" другите са на "0".Да оптивам ли нещо с добавки или няма смисъл?
Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи
kолега, съжалявам за спама, може ли да ми разясниш за смяната на гумичkите kаk се случва.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи
Добавка няма да помогне. Двете дюзи, трябва да се ремонтират или да се заменят. Прегледай и маслото да не се е покачило нивото от дюзите.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи
Колеги, същия проблем и с моя BKP, 16v, 4 MOTION. На студен мотор вади тая прешка. Kато загрее всички стойсности влизат в норма.
Дюзите са сменени в Италия с нови на Сименс (не трябва да са от дефектните по думите на Порше БГ) през 2011г.
Давайте идеи
Дюзите са сменени в Италия с нови на Сименс (не трябва да са от дефектните по думите на Порше БГ) през 2011г.
Давайте идеи
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи
От 2011 до сега колко км е на въртял. А а само не разбрах само грешка ли ти дава или има тресене и пропушване. А и всички корекций се гледат на загрял мотор на празен ход.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи
Интересно.
Наскоро гледахме един Пасат В 5.5.101кс.
И понеже дизела,помпа-дюза,и вс.останали са ми тъмна Индия попитах човек,който разбира.
Та думите му бяха-Дюзи се гледат на студен мотор.Като загрее влизат в норми.
Наскоро гледахме един Пасат В 5.5.101кс.
И понеже дизела,помпа-дюза,и вс.останали са ми тъмна Индия попитах човек,който разбира.
Та думите му бяха-Дюзи се гледат на студен мотор.Като загрее влизат в норми.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи
Здравейте,
от 2011г. До сега е навъртял 115хил км.
Има съвсем леко придърпване/прекъсване като е студена, но е част от секундата. За някакви милисекунди се усеща. Иначе не пуши.
Ето и грешките
004711 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
004707 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
004720 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)
P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
И дебитомер-а
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
от 2011г. До сега е навъртял 115хил км.
Има съвсем леко придърпване/прекъсване като е студена, но е част от секундата. За някакви милисекунди се усеща. Иначе не пуши.
Ето и грешките
004711 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)
P1267 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
004708 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1264 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
004707 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241)
P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
004705 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
004720 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)
P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
И дебитомер-а
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 006 - Implausible Signal - Intermittent
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи
Някакви идеи?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 07 дек 2009 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б6 2.0TDI BKP 2006 година проблем с дюзи
Колеги, от VW диагностиката препоръчва да се смени шината с кабелите за дюзите (която е при главата) + буксата за тази шина от външната страна, т.к. била без "контра" и била пръскана обилно с контактен спрей (аз подозирам и че може да не е контактен спрей, а някакъв препарат, защото мотора беше измит до неузнаваемост от търговеца, така не е бил чист и като нов : ):) ). Шината е сменяна с дюзите (понеже са тия на Сименс - проблемните) в италия през 2011г. на 90хил. км. Сега е на 209хил.
Какво мислите по въпроса? Възможно ли да е ПАК да е дефектирала ?
Какво мислите по въпроса? Възможно ли да е ПАК да е дефектирала ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта