Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Това капаче го има,ако е затапен ЕГР.При теб може всичко да си е заводско.При мен последствия за турбината няма,само положителна промяна.При АФН,процедурата е аналогична.Ако решиш,ще помагам с каквото е нужно
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Преди време затапих ЕГР от вакума но резултата беше никаква промяна в вървенето и един литър нафта от горе като разход и се отказах от затапването му.Мисълта ми е ако развия щуцера от ЕГР към турбото и го напълня от там както е показано в клипа и после пак свържа ЕГР с турбото,то няма ли да вкара тази разградена мизерия в смукателните тръби от там в двигателя и да стане проблем.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Пълни глупости, колата ти няма как да знае че си затапил вакума и няма как да ти върви повече ако клапана стои полуотворен и изпуска буста в аспуха. Затова ЕГР се затапва с ламаринка и след това се затапва вакума.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Колега не ми стана ясно ако ЕГР - а не е затапен както на клипа, от къде се впръсква спрея?
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
valiosport написа:Пълни глупости, колата ти няма как да знае че си затапил вакума и няма как да ти върви повече ако клапана стои полуотворен и изпуска буста в аспуха. Затова ЕГР се затапва с ламаринка и след това се затапва вакума.
къде споменах че върви повече
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
xxx_man написа:Колега не ми стана ясно ако ЕГР - а не е затапен както на клипа, от къде се впръсква спрея?
Тогава ще развиеш тръбата от ЕГР и колектора,за да си осигуриш достъп до отвора на колектора.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Точно и аз това ти обеснявам че ЕГР-а ти не е затапен, затапва се с ламаринка или се премахва целия и се затапва вакума. Тогава ще има ефект, турбото почва да се чува от по-ниски обороти и колата е една идея по-рязка. Отделно че предотвратяваш запушването на смукателя. Ако искаш работещ ЕГР трябва периодично да се почистват колекторите което за мен не е вариант защото не е хубаво да се отвиват и завиват постоянно тези болтове.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Днес още една геометрия на AHF поизчистихме.И тук резултата беше на лице след около 20 мин.Колата е на синчето и сега ми сподели че вече буустметъра не отива на повече от 1.2 и моментално си холдва на 1 .Надявам се да е полезно и за други
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Владо този спрей от къде го купи?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
От едно складче за битови потреби и химия.Намира се в кв. Слатина.Има го и по другитр магазини.Ако решиш ще ти съдействам.
П.С.Сега видях че си във Варна.Ще погледна за линк да ти дам на някой онлайн магазин.Ето пример http://apta.bg/product/187/apta-prepara ... 00-ml.html
П.С.Сега видях че си във Варна.Ще погледна за линк да ти дам на някой онлайн магазин.Ето пример http://apta.bg/product/187/apta-prepara ... 00-ml.html
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Браво на колегата Владо! Днес тествах с въпросния спрей и съм изключително доволен!!!!! Сега геометрията се движи като нова!
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Само не разбрах ,след като се инжектира препарата колко време трябва да се изчака преди палене ?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Аз лично изчаках да поседи с пяната около 30 минути.Преди да закача тръбата на ЕГР,запалих и я оставих да почука на обороти около 5 минути за да не вкара разкисналите сажди в ЕГР.Сглобих всичко и покарах,докато загрее хубаво.Направих няколко обиколки на по-високи обороти и я оставих.Междудругото,не съм я изкарвал от тогава(2 месеца) на извънградско.Карам я всеки ден на 1-2 км разстояние и никога не достига оптимална темпвратура.Днес забелязах,че съвсем леко задържа лостчето на геометрията и след известно време ще се наложи отново да повторя процедурата.Сигурен съм,че ако направя магистрално каране 1 час,ще освободи.Много е леко задържането,високо горе лостчето поскърцва последните 2 милиметра и затова разтоварва малко по-бавно,но не пррнадува.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Колеги простете за въпроса,но пак питам ако не ми е затапен АГР и нямам намерение да го затапвам за сега къде трябва да изпръскам препарата,да отворя от долу от към генерацията ли или да отвия тръбичката свързваща АГР с турбото и от там да го инжектирам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта