Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Мистър Пропър... майтап.Комшията взе някакъв обикновен препарат за фурни от кварталното магазинче и пак му свърши работа.
- Ingolstatd
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:30
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Heitmann не става , Apta e в пъти по силна от него. Пробвал съм ги и двата препарата на печката вкъщи и на колата Аpta-та се справя по-добре.
- stamicha
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пет 13 фев 2015 11:03
- Автомобил: VW Bora 1.9TDI
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Здравейте колеги ! Моя дзвер е Бора 1,9 ТДИ 101к ATD.Колата правеше същите номера от 3та на 4та при 3к обороти влизаше в авариен.Доста неща пробвах по савети на съфорумци.То небяха клапани,маркучи,датчици и т.н. За което им съм благодарен щото всеки е имал дадена болка :).Ходих и на почисване с спрей през въздушния филтър , но след 2месеца същата работа.Казахами ,че трябва да сваляме турбото и да го чистят.Синът ми е гледал клип в ютуб<явно същия от острова> и ми предложи да пробваме.Бях много скептичен ама му юдисах :).Играхмеси близо 2 часа и ефекта не закъсня.Махнахме тръбата от турбото към клапана и с помоща на шлаух впръскахме деректно в турбото,като изчаквахме да почне да се сляга пяната и после пак нова.Голяма гадост излизаше след всяко ново впрускване.Лоста на турбото взе да се движи на ръка по лесно ,преди това едвам го движехме.Почистихме и клапана на ЕГР.Препарата е Heitmann взет от Кауфланд.От тогава 6 месеца не съм имал проблеми.Това наистина се оказа по лесния вариянт ще видим до кога :).Но ефект има и изпробван.Дано съм бил полезен.Успех.А за скептиците както е казал народа :Питай патило ,не старило:. Весел ден на всички.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Малко по-различен случай- отпреди да е пусната тази тема:
Голф 4, 1.9 тди, 115кс.на мой близък. Обичайното забиване. Смених вакуумни маркучи- нищо. После сложих един маркуч на актуатора и дърпам с уста и пипам с пръст /напречен дв.-няма видимост/- лоста не помръдва. Ясно- сваляне.
Добре че я намаше тази тема и го свалих .
Проблема не беше в лопатките, а в гривната,която ги движи. Беше заклинила в ръжда на чугунения корпус. Която беше в резултат на некаране на колата и само припалване в гаража.
Почистване на всичко, сглобяване и оттогава-няма помен от проблема.
Не че темата не е в помощ на съфорумците , но в моя случай спрея нямаше да махне люспите ръжда.
Голф 4, 1.9 тди, 115кс.на мой близък. Обичайното забиване. Смених вакуумни маркучи- нищо. После сложих един маркуч на актуатора и дърпам с уста и пипам с пръст /напречен дв.-няма видимост/- лоста не помръдва. Ясно- сваляне.
Добре че я намаше тази тема и го свалих .
Проблема не беше в лопатките, а в гривната,която ги движи. Беше заклинила в ръжда на чугунения корпус. Която беше в резултат на некаране на колата и само припалване в гаража.
Почистване на всичко, сглобяване и оттогава-няма помен от проблема.
Не че темата не е в помощ на съфорумците , но в моя случай спрея нямаше да махне люспите ръжда.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Дойде време и аз да пробвам спрея за фурни, само че при мен е малко по гадно заради топлообменника на ЕГР-а. Дали няма да стане направо да го махна тоя тъп топлообменник?
Като му сгаза газта на втора скача до 2.5 бара, на големите скорости уж няма проблем, дано се оправи
Като му сгаза газта на втора скача до 2.5 бара, на големите скорости уж няма проблем, дано се оправи
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
какво се случва след тази процедура при наличие на DPF ?
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Май няма е добре . Не съм запознат и мен би ме притеснило, да не издъня нещо, ако колата е с ДПФ. Дали няма вариант да откачиш ауспуха
Аз лично смятам да откача тръбата на ауспуха след топлия охлюв И да пръскам и оттам, и през отвора на тръбичката за ЕГР-а. Но при мен е лесно , турбото е нависоко, достъп удобен .
В неделя трябва стане експеримента при мен. Вече и благодарение на Владо имам и спрея на Апта. Ще споделя и ако не стане, повтарям със спрея и ако пак не стане- турбото го смъквам и по класическия начин ще се прави. Дори и средна част ( картридж) съм си набавил .
Аз лично смятам да откача тръбата на ауспуха след топлия охлюв И да пръскам и оттам, и през отвора на тръбичката за ЕГР-а. Но при мен е лесно , турбото е нависоко, достъп удобен .
В неделя трябва стане експеримента при мен. Вече и благодарение на Владо имам и спрея на Апта. Ще споделя и ако не стане, повтарям със спрея и ако пак не стане- турбото го смъквам и по класическия начин ще се прави. Дори и средна част ( картридж) съм си набавил .
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
След като взе да прави пикове по2-2.5
по буустметъра в колата,си изгубих 1/2час и благодарение на темата най-вече си раздвижих турбината със спрея за фурни от Кауфланд.
Сега всичко пак е в норми и пиковете са
1.6-1.7
Холд 1.5
Правя го всяка пролет,повтаряемостта на резултата е безгрешна.
Обаче нямам катализатор.
Пасат 1.9тди AVF с Чеп.
по буустметъра в колата,си изгубих 1/2час и благодарение на темата най-вече си раздвижих турбината със спрея за фурни от Кауфланд.
Сега всичко пак е в норми и пиковете са
1.6-1.7
Холд 1.5
Правя го всяка пролет,повтаряемостта на резултата е безгрешна.
Обаче нямам катализатор.
Пасат 1.9тди AVF с Чеп.
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Здравейте,колеги днес и аз пробвах метода с спрея и смея да твърдя,че има ефект.Използвах спрей на Heitmann .Колата забиваше на магистралата на 110 днес,след като използвах спрея геометрията се раздвижи и нямаше забиване дори във високите обороти Колата е Audi A3 1.9 110 AHF
- Ingolstatd
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:30
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Колеги, някой пробвал ли е спрея на Wynn's Turbo Cleaner ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Приятел в неговия сервиз само него използва.
- Ingolstatd
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:30
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Изпробвах спрея, направих един Log преди и след почистването и мога да кажа , че спрея работи!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2018 8:10
- Автомобил: passat 1 9 TDI 130
- Двигател: AVF 2001г
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Здравейте колеги,може ли малко инфо от къде да разглобя за да напълна спрей пяна че не се ориентирам по писаното,колата е пасат 1.9 тди 131 к.с. AVF
с работещ ЕГР и Катализатор проблем ли ще е че въпросните отлагания от търбото ще преминат през катализатора и може ли да се избегне да не минават през катализатора
ако е удобно за разглобяване най вероятно меката връзка.
с работещ ЕГР и Катализатор проблем ли ще е че въпросните отлагания от търбото ще преминат през катализатора и може ли да се избегне да не минават през катализатора
ако е удобно за разглобяване най вероятно меката връзка.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Сваляш тръбата която е от турбото да EGR-a и там през дупката пълниш с една дълга тръбичка. Напълваш с пяна докато прелее малко след това изчакваш пяната да спадне и след това пълниш отново така няколко пъти. Сглобяваш всичко и после газ на някоя права отсечка и каквото е паднало то ще изгори. Не ти трябва да разглобяваш никакви меки връзки.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Като имаш катализатор, забрави за пяната. Или първо го махни.