Колега ,въпросите ти са резонни и разбирам напълно притесненията ти (понеже да кажем ,че е нещо непознато за теб).
Съвета ми е - не го мисли чак толкова ,не става дума за някакви фини настройки...трудно можеш да нанесеш по този начин и с този спрей някакви огромни и непоправими щети
По въпросите...спрея трябва да бъде задължително пяна (в темата са обяснени свойствата й) - защото при това почистване се цели минимално разглобяване с възможно най-близък достъп до турбината.....сравнително лесна процедура ,която може да спести време ,усилия и не на последно място средства !
Маркучето няма норма която да покрива ,като задължителни сантиметри за навлизане възможно най-вътре....буташ докато спре...а понеже зададе въпрос ,ти дадох тези около 25см ориентировъчно. Няма къде другаде да отиде
Понеже пяната се сляга (почти изчезва след известно време) аз лично я вкарах на няколко пъти. Не съм раздвижвал нищо ,просто сглобих след няколко часа (почти веднага след последното впръскване) всичко както си беше. След това запалих...след като загря малко я изфорсирах на място (тогава излезе чернилката от ауспуха) и я поразходих на магистралата.
Аз ползвах препарата СЪС сода каустик (задължително с гумени ръкавици).
За приспособяването на дозатора може да ползваш щуцер - както са показали колегите в предишните постове. Аз не намерих подходящ за това използвах игла от спринцовка ,а маркуча избрах от Практикер спрямо нейния размер (беше най-тънкия наличен и струваше 50ст. за метър).
Ето още един клип ,който можеш да погледнеш :
https://www.youtube.com/watch?v=PbUAfzi5BdM