Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Слагах невъзвратен клапан на двата маркуча ефект 0 .. не знам на къде да тръгвам вече.. не ми се свалят инжекторите защото не ми смесва дизела с маслото нито пък антифриза ми се губи.. Купих уплътненията на тандем помпата мисля да разглабям нея да видя какво ще стане ...
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
След ревизиран на тандем помпата 9 паления без проблеми.Утре сутрин ще видя как ще е но за сега май има ефект
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Проблеманси остава не е решен.Следват О пръстени на дюзите :)
- niki3094
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 18 мар 2012 19:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Аз направо на там се насочих и днес си взех от порше уплътненията за всички дюзи.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Кой ще ти ги сменя? Аз мисля да се пробвам сам не съм правил до сега ама .. достатъчно ме е ядосала само давам пари на вятъра и не се оправя :D
- niki3094
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 18 мар 2012 19:01
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Сам ама аз съм сменял вече на друга, само си вземи динамометричен.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Kъм автора-Варна ти е на 80км.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Вече говорих с ифидик няма никакъв шанс да е събота или неделя .. пък през седмицата аз не мога...
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Аз те насочих към Варна,не точно заради смяната на уплътненията,а заради диагноза.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Срещу 40лв за 4 ремонтни комплекта за дюзите проблема е решен! :)
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Много евтини тези комплекти колега.Аз 2015г. когато ги сменях моите бяха 20лв на брой бош.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Компекта пак е на бош просто ползвам малка отстъпка.2 от дихтунгите изобщо не са уплътнявали също така и на 2 от дюзите 2та червени о пръстена са били леко закъсани.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
И паленето от о пръстените на дюзите ли беше, че напоследък и моя голф взе сутрин да върти по няколко секунди докато запали?
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Да,човека си е решил проблема със смяна на о-пръстените,които доста често са причина за дълго въртене на студн мотор,но има и други неща които трябва да се проверят преди да се прибегне до отваряне на мотора.
Примерно:
-датчик рзпределителен и колянов вал
-torsion angle (camshaft angle) adjustment(мисля че това е синхронизацията на разпределителния вал за която се говори по-нагоре в темата)Ето как се прави:
https://www.youtube.com/watch?v=pAEmqvUpKEY
-смучене на въздух някъде по маркучите и около горивния филтър.
-помпата в резервора
-стартер,батерия,свещи,те са ясни на всеки дизелджия
някой може да допълни още,аз това се сещам
Примерно:
-датчик рзпределителен и колянов вал
-torsion angle (camshaft angle) adjustment(мисля че това е синхронизацията на разпределителния вал за която се говори по-нагоре в темата)Ето как се прави:
https://www.youtube.com/watch?v=pAEmqvUpKEY
-смучене на въздух някъде по маркучите и около горивния филтър.
-помпата в резервора
-стартер,батерия,свещи,те са ясни на всеки дизелджия
някой може да допълни още,аз това се сещам
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Тя на -2 ако не пали без свещи няма какво повече да и гледам, направо да я давам на отпадъци.
Стартера и батерията нямат връзка с паленето, тук говорим за перфектно въртене(бързо въртене) на стартера и незапалване на цилиндрите.
Синхронизацията има връзка с паленето само ако при всяко палене стартира трудно, а тук проблема не е постоянен, ту го прави, ту не. Например днес ми запали на -7 перфектно само първите няколко секунди разтриса и направи облак пушек зад мен.
Датчиците които споменаваш е възможно да правят магарии но няма как да се проверят без да се сменят.
Помпата в резервара работи и е почистена, нямам течове на гориво, маркучите са сменени, нафтовия филтър е нов (МАН), съмнявам се в тандем помпата или оплътнения на дюзите. Преди години бях махнал клапанчето след филтъра щото ми правеше магарии, но за толкова време не ми е правила проблем със студения старт дори при -15 след няколко дневен престой и така и не съм слагал клапанче, сега купих клапанче да видим дали е това но се съмнявам.
Имам и омасляване между главата и помпата но немога да разбера горива ли или масло или и двете и най вероятно и о-пръстенчетата между главата и помпата са сплескани и опечени.
Имам синьо изпушване при палене което е с мирис на масло и според мен опуска през дифтунките на дюзите и влиза в цилиндрите.
Нафта няма в маслото, нито масло в резервара с горивото, но това не е гаранция че са здрави оплътненията на 17 годишна кола и напролет ще се сменят че сега е студено и не ми се пипа.
Стартера и батерията нямат връзка с паленето, тук говорим за перфектно въртене(бързо въртене) на стартера и незапалване на цилиндрите.
Синхронизацията има връзка с паленето само ако при всяко палене стартира трудно, а тук проблема не е постоянен, ту го прави, ту не. Например днес ми запали на -7 перфектно само първите няколко секунди разтриса и направи облак пушек зад мен.
Датчиците които споменаваш е възможно да правят магарии но няма как да се проверят без да се сменят.
Помпата в резервара работи и е почистена, нямам течове на гориво, маркучите са сменени, нафтовия филтър е нов (МАН), съмнявам се в тандем помпата или оплътнения на дюзите. Преди години бях махнал клапанчето след филтъра щото ми правеше магарии, но за толкова време не ми е правила проблем със студения старт дори при -15 след няколко дневен престой и така и не съм слагал клапанче, сега купих клапанче да видим дали е това но се съмнявам.
Имам и омасляване между главата и помпата но немога да разбера горива ли или масло или и двете и най вероятно и о-пръстенчетата между главата и помпата са сплескани и опечени.
Имам синьо изпушване при палене което е с мирис на масло и според мен опуска през дифтунките на дюзите и влиза в цилиндрите.
Нафта няма в маслото, нито масло в резервара с горивото, но това не е гаранция че са здрави оплътненията на 17 годишна кола и напролет ще се сменят че сега е студено и не ми се пипа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта