Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Здравейте.
Имам следния проблем с 1.9ПД както се чува на клипа. Мислех,че е от акумулатора понеже беше 52Аh купих 74Ah трудното палене си остана. Проверих за изгорели подгревни свещи 4 от 4 изгорели купих Beru пак същата работа. Като грешка ми записваше температурен датчик смених го с нов оригинален грешката изчезна паленето остана. Дюзите на 1 и 2 цилиндър са с стойности -0.02mg/str а на 3 и 4 +0.02mg/str вече не знам къде да търся проблема ..
Имам следния проблем с 1.9ПД както се чува на клипа. Мислех,че е от акумулатора понеже беше 52Аh купих 74Ah трудното палене си остана. Проверих за изгорели подгревни свещи 4 от 4 изгорели купих Beru пак същата работа. Като грешка ми записваше температурен датчик смених го с нов оригинален грешката изчезна паленето остана. Дюзите на 1 и 2 цилиндър са с стойности -0.02mg/str а на 3 и 4 +0.02mg/str вече не знам къде да търся проблема ..
- pacoboy
- Мнения: 2698
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Трудно пали Passat 1.9PD AVF
По същия начин палих и аз, дори по-трудно.
Мислех, че е акумулатора, качих го на товарна вилка, оказа се супер.
Свещите са наред.
Последния вариант беше стартера, след рециклиране всичко заспа и сега пали от четвърт.
Мотора също ми е 1.9ПД.
Мислех, че е акумулатора, качих го на товарна вилка, оказа се супер.
Свещите са наред.
Последния вариант беше стартера, след рециклиране всичко заспа и сега пали от четвърт.
Мотора също ми е 1.9ПД.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно пали Passat 1.9PD AVF
Благодаря ще пробвам.
Мисля,че от някъде смуче въздух или нещо такова сякаш върти докато се обезвъздуши..
Центровката е около 3.5-3.8 градуса може ли да е от това? Пък по принцип според вагком е в норми?
Мисля,че от някъде смуче въздух или нещо такова сякаш върти докато се обезвъздуши..
Центровката е около 3.5-3.8 градуса може ли да е от това? Пък по принцип според вагком е в норми?
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Трудно пали Passat 1.9PD AVF
mastersound написа:Благодаря ще пробвам.
Мисля,че от някъде смуче въздух или нещо такова сякаш върти докато се обезвъздуши..
Центровката е около 3.5-3.8 градуса може ли да е от това? Пък по принцип според вагком е в норми?
Какво значи центровката е 3.5-3.8?
Ако това е синхронизацията на валовете хич не е добре. За Пасат я дават да е между 0-0.5 градуса.
Не знам дали има връзка с паленето, но с вървенето определено има.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно пали Passat 1.9PD AVF
Да де с синхронизацията още не мога да свикна,че карам PD :D ще пробвам да я направя около 0 дали ще има връзка с паленето :(
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Трудно пали Passat 1.9PD AVF
Има и връзка с паленето, и връзка с празен ход, и връзка с разход, и с въэрвеж.
Горепосочените стойности с + или с - са?
Има много писано за синхронизацията на валовете. В повечето от случаи е различно за всеки двигател. Зависи какво е сменено - вал, колело. Как е сменено... т.н.
Във вортеска, мисля имаше тема, обсъждаха че при една и съща настройка, два по принцип еднакви двг се държат различно.
Нещо от рода от 2.0 - единия пали лесно, върви нормално, разход нормален, а другия пали трудно, има висок разход и не върви.
Тествали са при различна сихронизация от -6 до +6. Едниния на 0.0 - всичко е ОК, другия на -2.0 е ОК. В другите варианти или пали трудно, или гори много, или не върви,
или пали лесно, но не върви; пали лесно и гори много и т.н......
При мен са 0.0 до -0.6 на празен ход.
Горепосочените стойности с + или с - са?
Има много писано за синхронизацията на валовете. В повечето от случаи е различно за всеки двигател. Зависи какво е сменено - вал, колело. Как е сменено... т.н.
Във вортеска, мисля имаше тема, обсъждаха че при една и съща настройка, два по принцип еднакви двг се държат различно.
Нещо от рода от 2.0 - единия пали лесно, върви нормално, разход нормален, а другия пали трудно, има висок разход и не върви.
Тествали са при различна сихронизация от -6 до +6. Едниния на 0.0 - всичко е ОК, другия на -2.0 е ОК. В другите варианти или пали трудно, или гори много, или не върви,
или пали лесно, но не върви; пали лесно и гори много и т.н......
При мен са 0.0 до -0.6 на празен ход.
Последна промяна от swifter на Чет 01 дек 2016 18:13, променено общо 1 път.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно пали Passat 1.9PD AVF
Стойностите са в + да не уточних за което се извинявам.Къде мога да намеря колко е определено за AVF мотор?
Другия вариант е да пробвам 3 4 различни дена с 3 4 различни стойности и така да уцеля коя е най-добре за моя мотор?
Другия вариант е да пробвам 3 4 различни дена с 3 4 различни стойности и така да уцеля коя е най-добре за моя мотор?
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Трудно пали Passat 1.9PD AVF
mastersound написа:Стойностите са в + да не уточних за което се извинявам.Къде мога да намеря колко е определено за AVF мотор?
Трябва да е 0.0, но както писах по-горе - дефакто за всеки двг е различно. Зависи от износването на двигателя, зависи и кога е сменен ангренжа.
mastersound написа:Другия вариант е да пробвам 3 4 различни дена с 3 4 различни стойности и така да уцеля коя е най-добре за моя мотор?
Ето малко четиво:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=336279
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно пали Passat 1.9PD AVF
Благодаря!
Събота ще направя малко експерименти ако има ефект ще пиша :)
Събота ще направя малко експерименти ако има ефект ще пиша :)
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Трудно пали Passat 1.9PD AVF
Направих синхронизацията между 0.6 до към 1.1 ще пробвам утре сутрин как ще запали ако не ще се опитам да я направя около 0.Ама много пипкава работа еб*си с част от милиметъра трябва да се мести :D
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Ефект за сега няма.Ще пробвам с смяна на уплътнения по тандем помпата.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
щом акумулатора е нов провери как зарежда алтернатора с включени консуматори,а стартера направо го сваляй за профилактика
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Динамото е окей имам волтметър и го следя.Имам съмнения за теч от тандем помпата ще проверя и там и ако пак не е от там минаваме на стартер
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Синхронизацията няма връзка с паленето е сега говорим за 1, 2 градуса не за 5,6 ако се вгледаж във Ваг-Кома отдолу пише колко е допустимо да варира от -3° до +3°, ако си в тези допуски е ОК.
Едва ли е от Тандем помпата, по-добре замерете налягане вместо да си играеш да я сваляш и да се окаже че не е от нея.
Може и клапанчето след горивния филтър да прави проблем, въпреки че аз карам без това клапанче.
Дюзите са ти перфектни, мойте са доста по-зле и стартера ми едвам върти в студа и голфа пали като кибрит, въпреки мудното въртене. Така че не се занимавай да сваляш стартер.
Възможно е да е от оплътнения на дюзи, но при такива стойности се съмнявам, пък и ще пълни картера с дизел ако е от О-пръстените.
Едва ли е от Тандем помпата, по-добре замерете налягане вместо да си играеш да я сваляш и да се окаже че не е от нея.
Може и клапанчето след горивния филтър да прави проблем, въпреки че аз карам без това клапанче.
Дюзите са ти перфектни, мойте са доста по-зле и стартера ми едвам върти в студа и голфа пали като кибрит, въпреки мудното въртене. Така че не се занимавай да сваляш стартер.
Възможно е да е от оплътнения на дюзи, но при такива стойности се съмнявам, пък и ще пълни картера с дизел ако е от О-пръстените.
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5.5 1.9 TDI PD AVF Трудно пали?
Определено не са О пръстените понеже маслото го следя всяка сутрин точно поради тоя проблем със уплътненията.За сега няма ядове вече не знам къде да търся проблема.Ще пробвам с тандем помоа вече купих уплътненията :D Евентуално лесно ли се сваля? Гледам под помпата има фланец за охл.течност той маха ли се?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта