Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот di4evv » Вто 29 ное 2016 0:58


става въпрос за Ауди а 4 2006 г 2.0 тди 16В, мотора е БЛБ.проблема е че като е престояла повече от 10-12ч пали с повече въртене и припалва на 2-3 цилиндъра.След това заработва нормално и вече пали на четвърт докато е още студена .След като запали мотора се усеща едно поклащане на купето и не работи равномерно на празен ход,най силно изразено е от 900 до 1200 об. и това претрисане не изчезва дори и при напълно загрял мотор.Топлото палене също не е добре ,пали след 2-3 секунди въртене. Освен тези проблеми понякога има едно придърпване за момент при преминаване от 1-ва на 2-ра скорост при което се чува как турбото разтоварва за секунда
засега съм проверил следните неща:
1.синхронизация 0.0
2.пристегнати клеми на кабелите на дюзите +реглаж
3.помпата в резервоара работи
4.стартера прави 272 оборота
5.тандемпомпа няма течове и прави 10-11 бара налягане при 4 000 0б
6.дюзите са в граници мерени при 90 гр загряла
1-ва -0.54
2-ра -0.02
3-та 0.42
4-та 0.09
7. впръскване около 5,5
8. разход на място 0,4-0.6 (варира)
9.палене с откачен ЕГР никаква промяна
10.тампоните на мотора са здрави
Днес смених клапанчето на филтъра за обратна нафта и още не съм я тествал утре сутринта ще видим как ще запали ,имам съмнение че си изтърва горивото.Също така като е загряла пробвах с откачен темп.датчик и пали винаги от четвърт оборот.




Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: 2.0 тди трудно пали студена и топла,тресе на празен ход

Мнениеот di4evv » Нед 04 дек 2016 23:19


Никаква промяна след смяна на клапана на излишното гориво . Извадих буксата на дюзите и я напръсках с контактен спрей .Направих и профилактика на стартера и оборотите вече са 294 положението е една идея по добре, но резултата пак не е задоволителен . Последно съм поръчал О-пръстени за дюзите , и не знам вече какво друго да ровя.Може ли от тях да не пали студена защото съм чувал че при 2.0 тди не е чест проблем това.Някой ако има други идеи да пише....


Потребителски аватар
pavel1828
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
Автомобил: vw Passat b 5.5
Двигател: AVB 2001
Местоположение: Несебър

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот pavel1828 » Пон 05 дек 2016 11:32


Прегледайте свещите,темп. датчик изобщо всичко свързано с подгрева.Това е за първото палене.А за проблема с тресенето О пръ6тените на дюзите.Поздрави.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4241
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот tdi fen » Пон 05 дек 2016 16:21


губи ли антифриз ?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот phantom_ » Пон 05 дек 2016 17:02


Както каза и колегата по горе погледни и замери подгревните свещи!Те са едни от най важните за първото студено палене :c020


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот di4evv » Пон 05 дек 2016 22:50


за температурния датчик го изключвам като вариант защото стойностите по табло и вагком са еднакви.Антифриз не губи,нивото е нормално.Имаше подгревни свещи изгорели, но проблема с първото палене е още от лятото и затова си мислех че не е от тях


Потребителски аватар
pavel1828
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
Автомобил: vw Passat b 5.5
Двигател: AVB 2001
Местоположение: Несебър

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот pavel1828 » Пон 05 дек 2016 23:33


Все пак ги смени тези свещи.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот phantom_ » Вто 06 дек 2016 8:09


Е то и лятото на топло може да не е палила лесно ,но зимата ще е много по зле положението :mhihi Задължително ги смени :c020 :th_up


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот di4evv » Вто 06 дек 2016 17:11


Поръчани са вече утре ще ги сменя и ще пиша


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4241
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот tdi fen » Вто 06 дек 2016 17:16


провери състоянието на разпределителния вал


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот di4evv » Пон 12 дек 2016 23:19


смених подгревните свещи и паленето на студен мотор е вече много по добре ,но изпушва бяло сив пушек и мирише на неизгоряла нафта и при самото палене притриса мотора.След това не тресе


Потребителски аватар
pavel1828
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
Автомобил: vw Passat b 5.5
Двигател: AVB 2001
Местоположение: Несебър

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот pavel1828 » Пон 12 дек 2016 23:25


А за проблема с тресенето О пръстените на дюзите.Също може да остава без нафта.Пробвайте да спрете по надолнище с предницата на долу и вижте дали има подобрение. Поздрави.


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот di4evv » Вто 13 дек 2016 21:44


може ли да вкара отнякъде масло в горивото,понеже днес източих малко нафта от резервоара и е с много тъмен цвят почти черна.Знам че нафта в маслото може да вкара през тандема и О пръстените на дюзите но при мен е обратното.И още един въпрос ,трябва ли да има налягане между тандем помпата и помпадюзите и какво?


stasstoqnov
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 17 дек 2016 15:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот stasstoqnov » Съб 17 дек 2016 15:40


Здравейте. За първи път пиша във форума и искам да споделя че и аз имам почти идебтични проблеми с моето Audi A4 2.0 tdi 16 v 140 конски сили :-). Разликата при мен е че сутрин на студен мотор пали перфектно на полвин зъб както се казва, но след като загрее трябва да въртя около 2 или 3 сек. за да зщзапали и то пали някакси едно измъчено. След това е проблема с тресенето на запален двигател не мени обороти стрелката ми на обортомера не мърда обаче усещам едно притрисане като стои на обороти колата. И най съществения проблем за който се чудя от къде е и на мога да го оправя при различни майстори е че колата докато я карам и дам газ да ускорявам от време на време губи мощност. По точно като тръгвам да ускорявам от 1500 нагоре. Ако съм над 2200 и тръгна да ускорявам колата се държи добре. При първата ситуация след като тръгна да ускорявам от 1400, 1500 оборота колата забива, забива полека полека ускорява и в един момент като че ли нещо се отпушва изкарва един черен дим отзаде като на неизгиряло гориво и тръгва до превключване на следваща предавка. Понякога в такъв момент натискам съединителя и подавам газ и неиска да се изфорсира и се чува някакъв метакен звик като ме ли аванс трака и след малко фирсиране се оправя. И на всичкото отгоре този проблем не ми го прави постоянно. Направо съм се хванал за главата колеги. Ако някой може да ми даде съвет къде да гледам ще му бъда много благодарен. Сменил съм Турбо дебитомер колата е абсолютно обслужена ролки ремъца и всичко останало. Вече си мисля за дюзи но не ми се иска понеже са много скъпи дори тук в Англия ми идва доста скъпичко да го сменям.


Потребителски аватар
di4evv
Мнения: 517
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
Автомобил: ауди а 4
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Audi A4 2.0 TDI 16v BLB - трудно пали студена и топла, тресе на празен ход?

Мнениеот di4evv » Нед 18 дек 2016 22:08


При мен има развитие след почистване и адаптация на ЕГР клапана придърпването изчезна.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта