Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Става въпрос да я обърнеш с лицето надолу,а не да я завъртиш на различен градус.Аз ли се бъркам или......
п.с. Ето и един цитат изваден от форума на братята американци
The vane ring can be installed both ways, right or wrong. It is a stamping and the rounded/radiused edge goes up and the sharp edge is down against vane assy. Upside down ring won't fully vent and always over boosts since vane is always pointing to blade tips. Vanes need to point to axle to fully vent. I have posted pics and YouTube of this. Many arguments about tune causing over boost which was upside down ring.
п.с. Ето и един цитат изваден от форума на братята американци
The vane ring can be installed both ways, right or wrong. It is a stamping and the rounded/radiused edge goes up and the sharp edge is down against vane assy. Upside down ring won't fully vent and always over boosts since vane is always pointing to blade tips. Vanes need to point to axle to fully vent. I have posted pics and YouTube of this. Many arguments about tune causing over boost which was upside down ring.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
- Автомобил: Audi a8
- Двигател: ack 1999
- Местоположение: Троян
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
vlado_tonev написа:Става въпрос да я обърнеш с лицето надолу,а не да я завъртиш на различен градус.Аз ли се бъркам или......
п.с. Ето и един цитат изваден от форума на братята американци
The vane ring can be installed both ways, right or wrong. It is a stamping and the rounded/radiused edge goes up and the sharp edge is down against vane assy. Upside down ring won't fully vent and always over boosts since vane is always pointing to blade tips. Vanes need to point to axle to fully vent. I have posted pics and YouTube of this. Many arguments about tune causing over boost which was upside down ring.
Колега,излезе прав. Днес свалих турбината ,за да се уверя,че всичко е монтирано правилно,но като я отворих забелязах,че наистина съм обърнал гривната наобратно.Сега всичко е Ок и колата върви супер.
Благодаря много за съветите.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Радвам се че успях да помогна.Гадното е че за нещо толкова дребно се е наложило да я сваляш и отваряш отново.Важното е че сега всичко е наред.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
samo_pechka написа:Налага се чистене на геометрия ( най-вероятно ) и ...колата иска каране на "дълго" :)
А м/у другото как почисти геометрията? Да не си обърнал нещо при събирането ( гривната ) ?
Случва се редовно да се обърка гривната. Важното е да се "усетиш" навреме. Преди години и на мен ми се случи. Мина ден докато "загрея" какъв е проблема . Е сега вече внимавам и аз :)
- dragomir.kamburov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 28 авг 2017 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Здравейте колеги,
От скоро и аз сесдобих с Голф 4 1,9 ТДИ 110 коня.След почистване на ЕГР, подмяна на всикчни вакум маркучи и куп други сменени консумативи колата влиза в аварин режим след 4000 оборрота и турбото изключва . Грешката която изписва е по- високо налягане в турбината. Ако ми дадете съвет ще съм благодарен.
От скоро и аз сесдобих с Голф 4 1,9 ТДИ 110 коня.След почистване на ЕГР, подмяна на всикчни вакум маркучи и куп други сменени консумативи колата влиза в аварин режим след 4000 оборрота и турбото изключва . Грешката която изписва е по- високо налягане в турбината. Ако ми дадете съвет ще съм благодарен.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Вероятно геометрията е зацапана и пренадува, като я настъпваш повечко време не се ли оправя? След 4000 оборота аз по принцип не карам, там мисля, че по принцип турбото не надува на 100% по таблиците.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Провери клапан N75 дали работи коректно. Най-добре с ваг-ком.
- dragomir.kamburov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 28 авг 2017 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Оказа се проблем с електрониката.Благодаря за съветите!
Проблема го хванах на извънградско, в града над 4000 и аз не съумявам да вдигна.
Проблема го хванах на извънградско, в града над 4000 и аз не съумявам да вдигна.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
С коя електроника?
- dragomir.kamburov
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 28 авг 2017 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Блокирало турбо да му се невиди. Сега ми предстои да се сваля и да се види какво точно е положението.
А съвет за маслото за смяна е и се двоумя между кастрол 5/30 и БМВ 5/40?
А съвет за маслото за смяна е и се двоумя между кастрол 5/30 и БМВ 5/40?
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Zinoto написа: http://www.senax.bg/eshop/product/111/p ... 0-5-l.html
Колега Зино защо препоръчвате 10в-40 масло за ТДИ ( особено сега преди зимата ) ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Хммм... Зино, надявам се с това 10W-40 не си търсиш клиенти за подмяна на турбини, нали?!
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Аз знам за хора дето с 15w40 ги карат.
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН
Всяка кола си има книжка от производителя. Нещо като инструкция за употреба при уредите. И там си пише при какви климатични условия какво масло се слага. Има даже и таблички за да е по-прегледно. За афн няма проблем да се кара с 10в14. Ако е тръгнала турбината или нещо от карантията на мотора то едва ли е от това че е каран с 10в40. Още по- малко ще е ако е каран с марката пррпоръчана от zinoto.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: владислав и 85 госта