Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот vlado_tonev » Нед 04 дек 2016 22:55


Става въпрос да я обърнеш с лицето надолу,а не да я завъртиш на различен градус.Аз ли се бъркам или......
п.с. Ето и един цитат изваден от форума на братята американци
The vane ring can be installed both ways, right or wrong. It is a stamping and the rounded/radiused edge goes up and the sharp edge is down against vane assy. Upside down ring won't fully vent and always over boosts since vane is always pointing to blade tips. Vanes need to point to axle to fully vent. I have posted pics and YouTube of this. Many arguments about tune causing over boost which was upside down ring.




iv4o0oy
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 22:42
Автомобил: Audi a8
Двигател: ack 1999
Местоположение: Троян

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот iv4o0oy » Вто 06 дек 2016 18:02


vlado_tonev написа:Става въпрос да я обърнеш с лицето надолу,а не да я завъртиш на различен градус.Аз ли се бъркам или......
п.с. Ето и един цитат изваден от форума на братята американци
The vane ring can be installed both ways, right or wrong. It is a stamping and the rounded/radiused edge goes up and the sharp edge is down against vane assy. Upside down ring won't fully vent and always over boosts since vane is always pointing to blade tips. Vanes need to point to axle to fully vent. I have posted pics and YouTube of this. Many arguments about tune causing over boost which was upside down ring.


Колега,излезе прав. Днес свалих турбината ,за да се уверя,че всичко е монтирано правилно,но като я отворих забелязах,че наистина съм обърнал гривната наобратно.Сега всичко е Ок и колата върви супер.
Благодаря много за съветите.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот vlado_tonev » Вто 06 дек 2016 21:20


Радвам се че успях да помогна.Гадното е че за нещо толкова дребно се е наложило да я сваляш и отваряш отново.Важното е че сега всичко е наред.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот samo_pechka » Сря 07 дек 2016 1:49


samo_pechka написа:Налага се чистене на геометрия ( най-вероятно ) и ...колата иска каране на "дълго" :)
А м/у другото как почисти геометрията? Да не си обърнал нещо при събирането ( гривната ) ?

Случва се редовно да се обърка гривната. Важното е да се "усетиш" навреме. Преди години и на мен ми се случи. Мина ден докато "загрея" какъв е проблема . Е сега вече внимавам и аз :)


Потребителски аватар
dragomir.kamburov
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 28 авг 2017 20:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот dragomir.kamburov » Съб 28 окт 2017 18:50


Здравейте колеги,
От скоро и аз сесдобих с Голф 4 1,9 ТДИ 110 коня.След почистване на ЕГР, подмяна на всикчни вакум маркучи и куп други сменени консумативи колата влиза в аварин режим след 4000 оборрота и турбото изключва . Грешката която изписва е по- високо налягане в турбината. Ако ми дадете съвет ще съм благодарен.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот vanesto » Съб 28 окт 2017 21:27


Вероятно геометрията е зацапана и пренадува, като я настъпваш повечко време не се ли оправя? След 4000 оборота аз по принцип не карам, там мисля, че по принцип турбото не надува на 100% по таблиците.


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот Zinoto » Нед 29 окт 2017 17:34


Провери клапан N75 дали работи коректно. Най-добре с ваг-ком.


Потребителски аватар
dragomir.kamburov
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 28 авг 2017 20:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот dragomir.kamburov » Нед 05 ное 2017 19:39


Оказа се проблем с електрониката.Благодаря за съветите!
Проблема го хванах на извънградско, в града над 4000 и аз не съумявам да вдигна.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот vlado_tonev » Нед 05 ное 2017 19:57


С коя електроника? :screwy


Потребителски аватар
dragomir.kamburov
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 28 авг 2017 20:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот dragomir.kamburov » Съб 25 ное 2017 21:14


Блокирало турбо да му се невиди. Сега ми предстои да се сваля и да се види какво точно е положението.
А съвет за маслото за смяна е и се двоумя между кастрол 5/30 и БМВ 5/40?


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот Zinoto » Нед 26 ное 2017 13:02




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот samo_pechka » Нед 26 ное 2017 13:55



Колега Зино защо препоръчвате 10в-40 масло за ТДИ ( особено сега преди зимата ) ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот radotom » Нед 26 ное 2017 13:57


Хммм... Зино, надявам се с това 10W-40 не си търсиш клиенти за подмяна на турбини, нали?! :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот Voluminer » Нед 26 ное 2017 16:23


Аз знам за хора дето с 15w40 ги карат. :no


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Голф 4 1.9 тди 110к.с Авариен режим турбо АФН

Мнениеот stefarata » Нед 26 ное 2017 21:15


Всяка кола си има книжка от производителя. Нещо като инструкция за употреба при уредите. И там си пише при какви климатични условия какво масло се слага. Има даже и таблички за да е по-прегледно. За афн няма проблем да се кара с 10в14. Ако е тръгнала турбината или нещо от карантията на мотора то едва ли е от това че е каран с 10в40. Още по- малко ще е ако е каран с марката пррпоръчана от zinoto.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: K и 76 госта