1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя

Мнениеот gergeto » Нед 18 юни 2017 11:46


Владо не бъди толкова краен. Зависи и от задкормилното.И аз смених наскоро съединител - плътен, но и при мен се получава леко разтрисване ако си правя експерименти като ниски обороти - високи предавки. Не както с демпфера .А колегата да си провери тампоните и за да няма тресе не на висока предавка + ниски обороти, просто да смъква една предавка надолу.Тия мотори си искат обороти.




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя

Мнениеот vlado_tonev » Нед 18 юни 2017 11:50


RusH_DeMoN написа:.. и като пали не всеки път мотора все едно ще излезе от коша .. маховик ?

Прочетох това и затова предположих че най-вероятната причина е в маховика.Но,разбира се може и от друго да е. :dontknow


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя

Мнениеот xxx_man » Вто 20 юни 2017 20:34


Който каквото и да ти разправя тези симптони които описваш са си от скапан разбит маховик!!! Аз карах 3 години с точно същите симптоми! Даже колата си беше прекодирана на автомат и пак лашкаше и блъскаше при палене и при спиране! Днес най накрая го свалих проклетото желязо и беше тотално разбито! Освен че имаше прекомерен ход по радиала имаше и зверски луфт по оста! Абе пътник! За жалост поради липса на финанси взех възможно най - евтиния готов комплект заместител! Няма вече лашкане и тресене, върнах колата в нормалния кодинк и оправих оборотите / моите ги бях вдигнал с цел по спокоен маховик/. Всичко е нормално, но поради това че сложих евтин КИД, съединителя не е стока и е с по слаби пружини, та сега имам едно неприятно стържене на метал или даже повече като тракане на тенеке! При по добри финасови приходи ще пробвам да сменя съединителя с нещо по кораво, но за сега това е решението! По скъп КИТ има на валео излиза към 700 лв. с смяната, при него няма забележки иамзм наблюдение! Та това е решението правиш си математиката колко пари можеш да отделиш и купиваш съответния КИД и сменяш!


powerade
Мнения: 1044
Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Sofia

Re: 1.9 TDI AHF 110к.с. претрисане,дъвчене на двигателя

Мнениеот powerade » Вто 26 май 2020 8:27


Здравейте колеги. Изчел съм темата, както и други подобни. Само да попитам ако някой се е сблъсквал с проблема и го е отстранил - какво му е помогнало - нов маховик, настройка или чистене на помпа, чип? И къде го е правил?
Питам, защото взех едно Толедо с АХФ и го прави тоя проблем, просто искам да започна от нещото, което най-често се е оказвало решение на проблема :) Не искам да губя времето на колеги, които не са имали проблема :) Както се казва, не питай старило, а питай патило. Благодаря!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: madmen, petiop и 185 госта