от 2-3 дена колата започна да прави следните магарии:при натоварване с пална газ,колата влиза в авариен режим,и спира да върви,направо умира.няма чип до колкото знам.двигателя е помпа- дюза.грешката е следната:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 B HW: 028 101 147 8
Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 5645
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 00046 000 00000
VCID: 2247698BADCFF113357-8077
1 Fault Found:
16618 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition)
Freeze Frame:
RPM: 2772 /min
Torque: 292.0 Nm
Speed: 97.0 km/h
Load: 87.1 %
Voltage: 14.44 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 2193.0 mbar
Absolute Pres.: 2560.2 mbar
Направих и два лога, ако има компетентни, моля да ги разчетат.
Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
- Прикачени файлове
-
- golf5 log1.xls
- (19.5 KиБ) Свален 148 пъти
-
- golf5 log2.xls
- (17 KиБ) Свален 89 пъти
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: проблем с Golf V 1.9 TDI (105 Hp)
Имаш пренадуване на турбината.
Виж клапан Н75-маркуча който отива към възд. филтър,актуатор-блокирал и геометрия на турбината-блокирала защото е мръсна със сажди.
ПП
Колата с пласмасова кутия ли е от която от нея тръгват много тръбички ?
Виж клапан Н75-маркуча който отива към възд. филтър,актуатор-блокирал и геометрия на турбината-блокирала защото е мръсна със сажди.
ПП
Колата с пласмасова кутия ли е от която от нея тръгват много тръбички ?
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
И аз имам на същата кола, същата грешка... Това ми е първи дизел и имам чувството, че има някакво натоварване на двигателя вместо турбото да го облекчава. Съответно при по-силно натискане на педала се усеща едно като тресене. Сменени са предни/задна тампони на носачи, шарнири, тампон на двигателя, минат реглаж. Имам чувството, че от турбината трепери, колкото и тъпо да звучи. :) Обмислям почистване през Април във Варна.
ПП: колега, излезе ли ти някаква индикация на таблото, че си в авариен режим? На мен два пъти минспира турбото без никаква индикация на таблото. Просто вървеж като на москвич 8ак [emoji1]
ПП: колега, излезе ли ти някаква индикация на таблото, че си в авариен режим? На мен два пъти минспира турбото без никаква индикация на таблото. Просто вървеж като на москвич 8ак [emoji1]
Re: Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
Колата е с пластмасовата кутия,в която влизат всички вакуми.грешката на таблото е: emissions workshop .
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
muka77 написа:Колата е с пластмасовата кутия,в която влизат всички вакуми.грешката на таблото е: emissions workshop .
Тогава значи няма да проверяваш Н75,а виш другите неща който ти написах и кажи как са.
- vanesto
- Мнения: 6175
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
Проверете и за запушен катализатор.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
Нема смисъл да го проверява.Повярвай ми.
Re: Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
Проблема го решихме.оказа се че някой е искал да закрепи,маркуча за вакума,който отива към актуатора, с миша опашка,и с течение на времето ,маркучето се е сплескало.и затова не е могло да разтовари турбината.но на този модел, е голям зор да проследиш вакумите,много е гъчкан.
Изпратено от моят HUAWEI Y511-U10 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HUAWEI Y511-U10 с помощта на Tapatalk
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
Има ли промяна при работата на двигателя/турбото? Имаше ли преди това чувството, при натискане педала до долу колата започва да трепери ?
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
muka77 написа:Проблема го решихме.оказа се че някой е искал да закрепи,маркуча за вакума,който отива към актуатора, с миша опашка,и с течение на времето ,маркучето се е сплескало.и затова не е могло да разтовари турбината.но на този модел, е голям зор да проследиш вакумите,много е гъчкан.
Изпратено от моят HUAWEI Y511-U10 с помощта на Tapatalk
Нещо не е така. Тази кола като няма вакуум няма да надува, а не да пренадува.
Re: RE: Re: Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
Така е, но аз си го обяснявам така:до актуатора стига слаб вакум ,но когато трябва да разтовари турбината,това сплескано маркуче му пречи.между другото може и да си прав,защото преди да я пробваме ,измихме map сензора(беше доста омаслен) и пробвахме на ръка актуатора,но той се движеше леко. И друго ,да попитам ,как се прави тест на актуатора с vag com. На моя Golf AHF ми е ясно ,но на този няма базик сетингс.или има опрефелен канал да се тества цялата вакум кутия?
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
Привет, от сервиза се връщам със същата грешка. След голямо чудене и гледане, проверяване на хилядите маркучи, които излизат от една черна кутия, момчето забеляза, че на ръка актуатора изглежда в ред, но когато се запали и се подава променливо газ, същият се движи някак бавно сравнено с други. Според него от там може идва пренадуването - не успява да разтовари на време и прекъсва. От същото може да е и моят проблем с тресенето при пъпна газ на 4/5 скорост. Съветът му е да се покара в малко по-високи обороти и да се види дали ще се "самопочисти". Ако не - отваряне и гледане. Спомена и за евентуален проблем в тази черна кутия с маркучите, но нова била около 600лв, така че сипно се надявам да не е това.
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: Пон 02 май 2011 15:46
- Автомобил: Golf 5 TDI
- Двигател: BXE 2007
- Местоположение: София
Re: Golf V 1.9 TDI (105 Hp) - влиза в авариен режим - грешка 16618
След смяна на горивен филтър и изминати почти 7к км от като сме взели колата не е забивала (пренадувала)... От време на време при подаване на газ и отпускане на педла остава в обороти, просто задържа оборотите. След няколко леки изфорсирания се оправя и в някакъв момент пак го прави и така... Някаква идея?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта