голф 4 ASZ питане за генерация

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
frozenmind
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 10 май 2016 8:52
Автомобил: Golf 4
Двигател:

голф 4 ASZ питане за генерация

Мнениеот frozenmind » Вто 02 май 2017 22:28


Здравейте, колеги имам следното питане.
Колата е голф 4 1.9 TDI 131 коня.
В момента съм без катализатор и с крайно гърне.
Според вас кое е по-добрия вариант
1 - Махам крайното гърне, слагам резонатор + накрайник.
2 - Махам всичко и слагам само накрайник.

Като цяло идеята ми е колата да не е много шумна,но въпреки това да се чува малко по-плътен звук и турбото когато разтоварва.




Потребителски аватар
Jeka
Мнения: 149
Регистриран на: Чет 17 май 2012 15:13
Автомобил: Passat B5 Variant
Двигател: AJM++
Контакти:

Re: голф 4 ASZ питане за генерация

Мнениеот Jeka » Пет 05 май 2017 2:32


Махаш крайното гърне, караш 2 дена и сам ще прецениш дали е нужен резонатор или някакво проходно крайно. Пък вече след това ще си го нагласиш с накрайник и както си му е реда. Аз също съм с права генерация на ПД мотор... няма средно, няма крайно, няма катализатор. На магистралата със 140-160 се стои спокойно в колата и не пречи нито на мохабета нито на музиката, но в същия момент става забавно когато стъпиш рЕзко до пода :mhihi




Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 796
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: голф 4 ASZ питане за генерация

Мнениеот okti_1 » Пет 05 май 2017 21:48


Вариант 2-много добре става от опит на Г4 90кс с чип.





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта