Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
Здравейте колеги, Имам голф 4 1,9 тди АХФ 99г. имам го от скоро и има проблем доста пуши черно при натоварване не записва грешки.Сменяна е средната част на турбината но не мисля че е от нея проблема защото и преди това го имаше този проблем.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
Дюзите гледали ли сте ги на стенд?Виж на 01 канал стойността на количеството гориво на празен ход.Според мен турбото реагира адекватно.
Колата има ли тяга?Смукателя да не е задръстен
Колата има ли тяга?Смукателя да не е задръстен
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
А защо е смени средната част ?
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
kopsa написа:Здравейте колеги, Имам голф 4 1,9 тди АХФ 99г. имам го от скоро и има проблем доста пуши черно при натоварване не записва грешки.Сменяна е средната част на турбината но не мисля че е от нея проблема защото и преди това го имаше този проблем.
Какво значи пуши черно при натоварване?
Пиши при газ до ламарината или пуши като вдигне високи обороти?
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
Пуши като я натисна до ламарината, дюзите са гледани на стенд и нагласени на 190 бара, горивото на 1 канал е нагласено на 3 мг. Когато сменях средната част на турбото изчистих смукателя,егер клапана ,сложих нови гарнитури навсякъде. Съмнява ме този дебитомер на някои моменти дава високи стойности над исканите от компа, може ли да е от него.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7640
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
За начало промени горивото в първи канал да отиде по-в средата между 3 и 9 (примерно 5). За предпочитане с местене на актуатора при заводската стойност на адаптацията (32768)
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
Синхронизацията как е?Идва ли на белези?Само,че тези заводските,а не разни други,направени с всякакви цветове лакове,маркери,коректори и прочие...
После сподели как е графиката в "TDI timing".
П.С.-Разкачи буксата на дюзата на трети цилиндър и закачи един омметър.
Какво значи "нагласени на 190 бара"?Разглобявани са ли някои дюзи за разпръсквачи?
После сподели как е графиката в "TDI timing".
П.С.-Разкачи буксата на дюзата на трети цилиндър и закачи един омметър.
Какво значи "нагласени на 190 бара"?Разглобявани са ли някои дюзи за разпръсквачи?
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
kopsa написа:Пуши като я натисна до ламарината, дюзите са гледани на стенд и нагласени на 190 бара, горивото на 1 канал е нагласено на 3 мг. Когато сменях средната част на турбото изчистих смукателя,егер клапана ,сложих нови гарнитури навсякъде. Съмнява ме този дебитомер на някои моменти дава високи стойности над исканите от компа, може ли да е от него.
И как ( и къде ) ги нагласи на 190 бара? Втората степен гледахте ли я?
М/у другото на колко бяха преди "реглажа" ?
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
Направи нов лог да включва 1, 4 и 11 канал, от 2000 оборота пълна газ до 3500 без да отпускаш
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
Ето лог на 1,4,11 канал
- Прикачени файлове
-
- log12.xlsx
- (6.03 KиБ) Свален 119 пъти
-
- 13.xlsx
- (7.25 KиБ) Свален 54 пъти
-
- 14.xlsx
- (5.9 KиБ) Свален 48 пъти
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
Ето и центровката
-
- Мнения: 1872
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
Логовете не са направени добре, най-добре е да се гледат данните в движение, според мен малко изостават авансите, провери все пак хубаво дали не изпуска някъде по турбопътищата. Дюзите казваш са стендовани, остава да се търси проблема в помпата.
- kopsa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 23:00
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 АХФ 110 Пуши черно лог
И аз се насочвам вече към нея всичко друго е наред , турбо пътищата ги проверявах 100 пъти няма проблем с тях.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта