snoopcar написа:При смяната докарах белега на маховика, зачопих гнп-то отделно белязах на трите места зъбно колело като белегът го удължавах върху ремъка,отделно съм броил и зъбите.Имаше и стари белези които съвпадат.Не се занимавам с това но смятам,че е сложен правилно.
Не мисля,че маркера е проблема а обтягането на ролката като и там съм спазил до колко да се обтяга но не и на колко nm да се затяга.
Знам че действам непрофесионално ,според теб има ли нещо ударено при един зъб?
Белега на разпределителния вал е един шлиц в другия му край, който трябва да съвпадне с равнината на фланеца на капака на клапаните. Колелото няма шпонка и при монтажа на ремъка се разхлабва, да се превърта по вала. След опъването на ремъка колелото се стяга към вала.