Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Gt sport
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 29 мар 2017 15:24
Автомобил: Golf 5 Gt sport
Двигател: BKD-2008

Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот Gt sport » Чет 30 мар 2017 13:12


Колеги здравейте нов съм във форума и се обръщам за помощ, тъй като от скоро съм собственик наГолф 5 с БКД мотор.Та проблема ми е следния забелязох, че колата не иска да запали след извънградско шофиране да кажем със скорост 100-140 км. После загася ли го няма палене върти като луда 5 минути за да успея да я запаля отново, ако я оставя да истине на другия ден пали и все едно нищо не е било, на диагностиката незаписва абсолютно никаква грешка,нито пък светка някаква лампа по таблото та ще бъда благодарен, ако някой подскаже какъв може да е проблема, всяка информация ще ми е полезна. Между другото сутрин си пали на четвърт оборот, ако се кара градско и не се вдига повече от 80-90 км също няма проблем.Последния път даже след прибиране от София към Пловдив, започна даже да гасне и в града по сеетофарите на няколко пъти, мотора започна да тресе сякаш работи на по-малко цилиндри все едно не му достига гориво, колата не пуши!!!!! Моля помагайте, какво може да е това майстора казва че компа не е забил грешки, абсолютно никакви. Ще съм благодарен да чуя какво може да е.... :banghead :banghead :banghead




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот vanesto » Чет 30 мар 2017 13:27


viewforum.php?f=13
Най-добре посети някой от форумните сервизи. Ако си от Пловдив, това е човекът:
viewtopic.php?f=13&t=124276


Gt sport
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 29 мар 2017 15:24
Автомобил: Golf 5 Gt sport
Двигател: BKD-2008

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот Gt sport » Чет 30 мар 2017 13:39


В момента колата е оставена в сервиз,ако там не се справят ще потърся въпросният човек, благодаря за инфото.


Gt sport
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 29 мар 2017 15:24
Автомобил: Golf 5 Gt sport
Двигател: BKD-2008

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот Gt sport » Съб 01 апр 2017 15:30


Някой колега от Пловдив с Ваг-Ком, ако има може ли да закачим автомобила, майстора се съмнява в подкачващата помпа, защото ужким не показвала грешки колата. Възможно ли е след като загрее колата подкачващата помпа да отказва да работи тъй, защото вчера в движение ми изгасна отново освободих от скорост на светофар и изгасна все едно ми свършва нафтата и после трябва да въртя 10 мин зада я запаля, колеги помагайте преди да се набутам за подкачваща помпа, какви са нейните симптоми защото това нещо тръгна прогресивно вече стопли ли се автомобила неможе да запали, тая помпа неумира ли от веднъж ?????


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот hvp800 » Съб 01 апр 2017 20:52


Диагностиката няма как да измери налягането на подкачващата помпа! И всъщност за коя помпа става въпрос? За тази в резервоара, или за тандем помпата! Каква е температурата на нафтата? Проверени ли са датчиците на колянов и разпределителен вал?
Тези мотори, особено ако са на доста километри, също имат проблем с топлото палене. А изгасването в движение, няма как да не е записало грешка.


Gt sport
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 29 мар 2017 15:24
Автомобил: Golf 5 Gt sport
Двигател: BKD-2008

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот Gt sport » Съб 01 апр 2017 21:03


Става въпрос за тази в резервоара, нямам ваг-ком , така че казвам това което ми е казал майстора автомобила е на 186000 км и не е купуван от Бг че да се съмнявам, автомобила лаза че няма никаква грешка записана и дори не свети и чека, след като загасне и започнеш да въртиш непали всякаш е останала без гориво или има въздух в системата даже от прекаленото въртене на няколко пути ме пресветка лампата за маслото незнам дали е нормално, затова ако мога да помоля някой с ваг-ком от Пловдив да я закачим ще си платя каквото трябва за диагностиката.А за тези датчици няма ли да запишат грешка, ако имат някакви отклонения в работата???


A_L_E_X
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот A_L_E_X » Съб 01 апр 2017 22:16


hvp800 написа:Тези мотори, особено ако са на доста километри, също имат проблем с топлото палене. А изгасването в движение, няма как да не е записало грешка.


Коя е грешката за - няма нафта до мотора ? Стига си писал глупости без да имаш идея. Объркваш колегите.

@Gt sport, като го направи отвори си горивния филтър и виж дали изобщо има нафта.
Най-вероятно дърпа въздух от някъде, провери дали не ти е омаслена тандем помпата - ако да, най-вероятно от уплътнението между помпата и двигателя. Проверката на подкачващата помпа също не е сложна задача, ако си е тръгнала самата помпа по спомен беше около 80лв. (без пластмасите около нея, само помпата).

За Пловдив са ти препоръчали майстор, до него има още един младеж, който от няколко години се грижи за моя Голф и съм повече от доволен.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот hvp800 » Съб 01 апр 2017 22:46


A_L_E_X написа:Коя е грешката за - няма нафта до мотора ? Стига си писал глупости без да имаш идея. Объркваш колегите.

@Gt sport, като го направи отвори си горивния филтър и виж дали изобщо има нафта.
Най-вероятно дърпа въздух от някъде, провери дали не ти е омаслена тандем помпата - ако да, най-вероятно от уплътнението между помпата и двигателя. Проверката на подкачващата помпа също не е сложна задача, ако си е тръгнала самата помпа по спомен беше около 80лв. (без пластмасите около нея, само помпата).
.

Какъв ти е случая на теб и къде видя глупост :screwy
Как точно разбра, че двигателя гасне от липса на нафта?!? Дори ако махне помпата от резервоара, пак няма да угасне , еле пък в градски условия! Тандем помпата ако е толкова зле, че да нарушава паленето на загрял мотор, щеше да е още по-зле на студен мотор, или след престой!
Сега разбра ли, капиш? Или да пиша по-бавно....


A_L_E_X
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот A_L_E_X » Нед 02 апр 2017 9:03


hvp800 написа:
A_L_E_X написа:Коя е грешката за - няма нафта до мотора ? Стига си писал глупости без да имаш идея. Объркваш колегите.

@Gt sport, като го направи отвори си горивния филтър и виж дали изобщо има нафта.
Най-вероятно дърпа въздух от някъде, провери дали не ти е омаслена тандем помпата - ако да, най-вероятно от уплътнението между помпата и двигателя. Проверката на подкачващата помпа също не е сложна задача, ако си е тръгнала самата помпа по спомен беше около 80лв. (без пластмасите около нея, само помпата).
.

Какъв ти е случая на теб и къде видя глупост :screwy
Как точно разбра, че двигателя гасне от липса на нафта?!? Дори ако махне помпата от резервоара, пак няма да угасне , еле пък в градски условия! Тандем помпата ако е толкова зле, че да нарушава паленето на загрял мотор, щеше да е още по-зле на студен мотор, или след престой!
Сега разбра ли, капиш? Или да пиша по-бавно....


Колко удобно, да не отговаряш на директен въпрос. Нали трябвало да запише грешка, кажи ни коя е в този случай.
Дизел гасне в движение от малко неща, като недостиг на гориво до двигателя е в топ3!
Явно си пропуснал основни класове в училище що се касае до физика, за това съм ти подчертал в червено нещото над което да се замислиш.
Няма лошо да се споделя опит и информация, лошото е когато се заблуждават колегите.


манол
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
Автомобил: Фв туран
Двигател: BMN 2007 г
Местоположение: бургас

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот манол » Нед 02 апр 2017 16:14


Помпата в резервоара ако се повреди не се улавя с ваг-ком защото няма датчик на нея. Освен това се сменя целия модул с поплавъци и другото към нея защото не се продават отделно, поне в Бг. Ако помпата в резервоара почне да се разваля сигурните симптоми са че не записва грешки в компа на колата, трудно палене или не пали, ако няма други причини да не пали. Горното е от личен опит с туран дизел.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот hvp800 » Нед 02 апр 2017 19:33


Ще напиша пак , за търговеца на китайски плеъри, и за автора на темата.
Човек наясно с Ваг-Ком, и с ПД технологията, ще разбере ако има недостиг на гориво БЕЗ ДА ОТВИЕ НИТО ЕДНО БОЛТЧЕ. Ако автора на темата даде повече конкретни данни, ще се опитам да го насоча към проблема. Конкретна грешка за липса нафта ,естествено че няма. Натрупването на няколко грешки обаче, може да подскаже че колата е изгаснала без да компа да и е казал. Ако някой не вярва, има цяла тема за работа с vcds , да я прочете.
Пак да питам колегата с музиката- кое от написаното е глупост, и как заблуждавам хората от форума?!?


A_L_E_X
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот A_L_E_X » Нед 02 апр 2017 21:03


hvp800,

Или не можеш да четеш или имаш проблеми с възприятието, но най-добре обърни внимание, че не само аз съм ти писал по темите, че говориш глупости!
Автора на темата е написал достатъчно, просто някой трябва да чете.

1) "А изгасването в движение, няма как да не е записало грешка." Тотално НЕ вярно твърдение, което ти си го написал.
2) "Тандем помпата ако е толкова зле, че да нарушава паленето на загрял мотор, щеше да е още по-зле на студен мотор, или след престой! "
Също не вярно! Тандем помпата е вързана към двигателя и между тях има уплътнение, това уплътнение е зависимо температурно.
Reference:Термодинамика 7-ми клас, която явно си пропуснал.

Ако прочетеш отново внимателно първото мнение на колегата ще забележиш интересна информация :

1) колата не иска да запали след извънградско шофиране да кажем със скорост 100-140 км
2) Между другото сутрин си пали на четвърт оборот, ако се кара градско и не се вдига повече от 80-90 км също няма проблем.
3) ако я оставя да истине на другия ден пали и все едно нищо не е било

Скоростта е зависимост, температурата също, но ти го пращаш на чете грешки, които явно няма.
После говориш за кофти тандем помпи, ама човека не е писал да има проблем със спирачките.

Та последно кое е по-рационално да погледнем зависимостите или да гледаме VCDS ?


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот vlado_tonev » Нед 02 апр 2017 21:21


Аз нещо се обърках... :rolleyes
1.Какво общо има уплътнението на корпуса на тандем помпата и главата на мотора? :gruebel

2.При проблем с възела за гориво на тандем помпата,автоматично означава че се появява и проблем със спирачките(вакуума),така ли е?
Питането ми е към колегата A_L_E_X
Ще следя темата и мненията на двамата :eek


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот hvp800 » Нед 02 апр 2017 21:45


Alex
Продължаваш да твърдиш, че колата на колегата, гасне от липса на нафта. И все пак колегата подържа 130-140 км , а ако имаше нафта незнам каква скорост щеше да подържа :screwy . Работата с кабел не е само четене на грешки, а и гледане тук там из модулите. Още в първия си пост попитах каква е температурата на горивото, това има ли връзка с проблема , според теб?
За тандем помпата - аз я изключих още в началото, не за друго ами щеше да е направила всичко в нафта, преди да има проблеми с паленето.
Подкачващата помпа ако е изгоряла, диагностиката ще я хване, ако е тръгнала да си заминава, може да има проблемно палене, но няма да изгасне в движение, а и сутрин няма да пали от четвърт.
Нещата приличат на проблем датчик колянов, или разпределителен вал, или въздух в нафтата. Сега ако ти кажа, че последното също мога да го хвана, ще почнеш ква е тая грешка, пак пишеш глупости, подвеждаш колегите.....
ПП- аз веднага ти казвам, че пиша глупости, особено в Петък. А на последния убавец, дето се инатеше, точно като теб, му предложих облог на 200лв, за да се разреши спора без много писане, отговори ми че не си падал по хазарта.
Може и с теб нещо такова да направим и да ти покажа колко приказлив може да е EDC 16
ПП- тук пак пиша глупости :stumm
viewtopic.php?f=24&t=465203


A_L_E_X
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 5, 2.0 тди-бкд-проблем със запалване

Мнениеот A_L_E_X » Нед 02 апр 2017 22:42


hvp800,

Продължавам да го твърдя, защото реално това е проблема.
Проблема с горивото не е On/Off и има зависимост от скоростта , колкото по-голяма е толкова повече гориво се изисква.
Тандем помпата може да ти засмуче въздух точно от уплътнението, което автоматично значи, че може да ти изгасне в движение.

Колегата са му предписали диагноза, след спора ни ми писа. Според майстора (аз не съм такъв) е подкачващата помпа с нисък дебит.
Аз лично не знам как може да се хване въздух в нафтата с комп. диагностика, може да споделиш и да бъдеш полезен за целия форум.
Може и EDC16 да е приказлив, доколкото съм виждал самата помпа в резервоара е от срамежливите и не си казва дебит-а, дали работи изправно или не.
Дори съм виждал как при явно не работеща помпа показва Running on и си минава "теста" като пич.

Също не си падам по-хазарта, ако беше моята кола винаги щях да ти взема парите и да ги даря, само защото не си прав в случая.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tih и 72 госта