Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
TDIpower_
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: 110hp AHF
Местоположение: Варна

Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот TDIpower_ » Чет 13 апр 2017 17:54


Колеги нужна ли е софтуерна намеса за изолирането на EGR колата е Golf 4 1.9TDI 110 AHF




Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6961
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот vlado_tonev » Чет 13 апр 2017 18:16


Не


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3552
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот gergeto » Чет 13 апр 2017 18:22


Не мисля,моят е затапен само с пластина. Има подробна тема-използвай търсачката.Ако си от Варна-може да се консултираш с Ifidik-Иво.


Потребителски аватар
TDIpower_
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: 110hp AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот TDIpower_ » Чет 13 апр 2017 18:23


Защото дръпнах маркуча който отива към EGR и не ми изкара Check Engine.


Потребителски аватар
goppa
Мнения: 7179
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот goppa » Чет 13 апр 2017 19:13


Затапи маркуча който си откачил, че ще напълниш вакуумната система с прахоляци и ще те боли глава от цената на ремонтите!


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6961
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот vlado_tonev » Чет 13 апр 2017 19:54


Ако не го затапи,ще му избяга голяма част от вакуума


Потребителски аватар
TDIpower_
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: 110hp AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот TDIpower_ » Пон 29 яну 2018 19:43


Здравейте колеги понеже съм със затапен егр клапан и ще монтирам рейс пайп след това остава една камара вакуумни маркучи които управляват егр клапана и клапана за меко гасене въпроса ми е как да ги отсраня? не


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 6961
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот vlado_tonev » Пон 29 яну 2018 19:48


Сложи им по един болт и си карай


Потребителски аватар
TDIpower_
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: 110hp AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот TDIpower_ » Пон 29 яну 2018 20:04


За сега съм със болт но искам да ги разкарам от там.. ако някой го е правил бих се радвал да сподели как става!


Потребителски аватар
megatronS
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот megatronS » Вто 30 яну 2018 9:26


Прочетете си софтуера с MPPS или Galletto и ми изпратете файла да ви го премахна, както трябва този ЕГР. Ще получите 7 процента по-голяма мощност и тяга до 2000 оборота. Софтуера се сваля за 10-15 минути и за толкова се качва. Китайските клонинги на тези кабели са без пари и за тези автомобили вършат перфектно работа. Въпросът е, че ще ви потрябва този EGR, но всеки си носи глава на раменете.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 608
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: ALH++ 01
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот nikolay_ss » Вто 30 яну 2018 10:53


Обясни как ще получи по-голяма мощност след като е с рейс пайп? Каква роля играят стойностите в картата на ЕГР при положение, че клапана/вакуума не управлява нищо?


Потребителски аватар
TDIpower_
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 16 мар 2017 20:05
Автомобил: Vw Golf 4 TDI
Двигател: 110hp AHF
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот TDIpower_ » Вто 30 яну 2018 12:22


Никой и нищо не може да ме убеди че ЕГР ще ми потрябва!
1. Колата на студен старт с ЕГР пропушваше като локомитив!
2. След като се премахна клапата колата на студен старт не пропушва!
3. И е по пъргава до 2000 оборота!


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 608
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: ALH++ 01
Местоположение: Варна

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот nikolay_ss » Вто 30 яну 2018 13:57


Онези със зелените жилетки и газ анализаторите ще те убедят, това има предвид колегата.


Потребителски аватар
megatronS
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: VW PASSAT B7
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот megatronS » Вто 30 яну 2018 14:23


Много бързо ще те убедят новите газанализатори и новите промени в закона. Освен твърди частици за дизела се мерят и азотни окиси, нещо което ти няма как да видиш, че излиза от ауспуха ти без апаратура. След, като на чисто нов автомобил от завода му се изолира DPF и EGR, нормата на която отговаря автоматически отпада. Същото се отнася и за изолиране само на едно от двете неща.Наистина при новите дизелови двигатели нещата със замърсяването стоят по различен начин от старите дизели и без нужните приспособления за пречистване, те замърсяват доста повече от старото поколение. По разумния начин е да се намери и отстрани проблема, а не да се премахне дадено устройство за екология.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 6985
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие Golf 4 TDI AHF 110кс

Re: Golf 4 1.9TDI 110 AHF въпрос за EGR

Мнениеот Stivi » Вто 30 яну 2018 14:56


Така като гледам,няма никакви изгледи скоро "онези с зелените жилетки и газанализаторите" да убедят някой да си върне клапана,пак всичко е много шум за нищо ! Щом на канал в КАТ пак се минава като преди,за какъв контрол говорим !?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Vladislav.lilov, Voluminer и 16 госта