Здравейте имам проблем с пасата! И преди да сваля скоростната кутия се допитвам до вас за съвет!
Смених съединител преди 10 000 км взех само феродов диск, огледалния ( според майстора)
бил ок и още при смяната започна да ми тресе леко при тръгване. Стана и доста по- твърд,
това го преглътннах с мисълта, че ще си легне феродовия диск след време... Но уви даже стана по зле
Когато съм в ниските обороти и подам газ, скоростният лост се мести ! При палене когато е топла притриса
доволно. Възможно ли е да е от маховика ? Или пак съединител? Може ли да ми кажете маховика демпферен
ли е или съединителя с демпфер. И ако се сменя маховика става ли от 110к на моя 90к мисля да търся втора употреба ,че нов под 700 лв не видях.
Passat B5 1.9TDI AHU 90 hp, Маховик или съединител?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat B5 1.9TDI AHU 90 hp, Маховик или съединител?
И двете колега и двете .
Всичко се сменя комплект и струва около 225 паунда-по спомен.
Всичко се сменя комплект и струва около 225 паунда-по спомен.
- Everts
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 26 фев 2015 14:01
- Автомобил: VW passat B5 1.9 tdi AHU 90ps
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9TDI AHU 90 hp, Маховик или съединител?
Е сега може да са и трите :s скоро ще я отворя !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 74 госта